Skrevet av Emne: Kan man risikere å kjøpe dop på kjente nettbutikker?  (Lest 2450 ganger)

Utlogget JoakimHH

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Veldig amatørmessig spørsmål altså, som sikkert har svaret NEI.Men for å være på den sikre siden. Jeg så for eksempel noen kosttillskudd piller som het "anabolic ZMA" hos gymgrossisten, da tenker jeg med en gang at dette er skumle saker. Jeg lurer rett og slett på om jeg kan risikere å kjøpe noe som kan risikere at jeg eventuelt ble testa positivt på en dopingtest vis jeg eventuelt skulle bli testa en gang Huh Huh

Er alt man kjøper fra kjente norske sider lovlig og ufarlig vis man bruker det riktig?

takk for svar!

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Veldig amatørmessig spørsmål altså, som sikkert har svaret NEI.Men for å være på den sikre siden. Jeg så for eksempel noen kosttillskudd piller som het "anabolic ZMA" hos gymgrossisten, da tenker jeg med en gang at dette er skumle saker. Jeg lurer rett og slett på om jeg kan risikere å kjøpe noe som kan risikere at jeg eventuelt ble testa positivt på en dopingtest vis jeg eventuelt skulle bli testa en gang Huh Huh

Er alt man kjøper fra kjente norske sider lovlig og ufarlig vis man bruker det riktig?

takk for svar!

Jeg tror du kan være 100% sikker på at du ikke får kjøpt dop fra norske kosttilskuddbutikker som gymgrossisten og proteinfabrikken osv. Smiley Anabolic zma er bare zma.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
"anabolig zma" er bare mineralene sink og magnesium samt vitamin b6 som visstnok skal gjøre kroppen mer anabol om kvelden, men såvidt jeg forstår har nyere forskning motbevist dette. Uansett bruker jeg sink, magnesium og b6 fordi jeg sover dypere og bedre, dessuten våkner jeg mer uthvilt.

Jeg kjøper dog varene seperat pga mange nettbutikker bruker bestanddeler som taes dårlig opp i kroppen.

Utlogget Treningsfreek

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Mean and clean!
Veldig amatørmessig spørsmål altså, som sikkert har svaret NEI.Men for å være på den sikre siden. Jeg så for eksempel noen kosttillskudd piller som het "anabolic ZMA" hos gymgrossisten, da tenker jeg med en gang at dette er skumle saker. Jeg lurer rett og slett på om jeg kan risikere å kjøpe noe som kan risikere at jeg eventuelt ble testa positivt på en dopingtest vis jeg eventuelt skulle bli testa en gang Huh Huh

Er alt man kjøper fra kjente norske sider lovlig og ufarlig vis man bruker det riktig?

takk for svar!

Grunnen til at mange kosttilskuddsprodusenter velger å legge inn ord som anabolic, drug o.l er nettop det at det har innvirkning på folks oppfatning av effekten til produktet. Mange tenker da som kanskje du gjør (?) at dette er noe som har effekt som nesten er for god til å være sann, noe tilnærmet det anabole sterioder har, bare at det er lovlig. Men (desverre) er det bare for å hype produktet. Og ja, så lenge du holder deg til Norske, anerkjente produsenter og forhandlere, sånn som proteinfabrikken, er du trygg (så trygg du kan bli hvertfall, hø hø.)
Alder: 22 år
BP: 107,5 kg
ML: 150kg
KB: uvisst
188cm/91 kg
("Thor is here, Odin is here, how can you miss!?

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Veldig amatørmessig spørsmål altså, som sikkert har svaret NEI.Men for å være på den sikre siden. Jeg så for eksempel noen kosttillskudd piller som het "anabolic ZMA" hos gymgrossisten, da tenker jeg med en gang at dette er skumle saker. Jeg lurer rett og slett på om jeg kan risikere å kjøpe noe som kan risikere at jeg eventuelt ble testa positivt på en dopingtest vis jeg eventuelt skulle bli testa en gang Huh Huh

Er alt man kjøper fra kjente norske sider lovlig og ufarlig vis man bruker det riktig?

takk for svar!

Hehe. Som du selv sier, svaret er "nei". Smiley

"Anabol" er bare en fysiologisk term - som er overbrukt i markedsføringssammenheng i den grad at det har mistet nær sagt all betydning Smiley

Og kjøper du fra anerkjente norske leverandører er sjansen for evt. "forurensing" fra forbudte substanser lik null...
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget JoakimHH

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

tusen takk for svar! fikk svar på det jeg lurte på på 3 minutter Grin  Eg er evig takksam Smiley


Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Anabol betyr ganske enkelt oppbyggende.

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Vist du deler opp anabol, uttales: " annabol" så kan du se at navnet Anna er i det. Som er et ganske russisk og tysk navn for store jenter som går på steroider. Altså det er oppbyggende, og bol som i et vepsebol, inneholder det kraftige stikk som en bie som tilhører et vepsebol. Altså sterke russiske eller tyske kvinner+ sterke stikk(fra vepsen som dør da han stikker noen) betyr det igrunn at anabol er oppbyggende, men helt normalt;)

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Vist du deler opp anabol, uttales: " annabol" så kan du se at navnet Anna er i det. Som er et ganske russisk og tysk navn for store jenter som går på steroider. Altså det er oppbyggende, og bol som i et vepsebol, inneholder det kraftige stikk som en bie som tilhører et vepsebol. Altså sterke russiske eller tyske kvinner+ sterke stikk(fra vepsen som dør da han stikker noen) betyr det igrunn at anabol er oppbyggende, men helt normalt;)
Høy på religion i dag også?

Utlogget Zippo

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 626
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 626

Anabol betyr ganske enkelt oppbyggende.
Yesh, derfor kan vi konkludere med at mat er anabolt (og lovlig!). Shocked
"Don't drink and bake." - Arnold Schwarzenegger

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Vist du deler opp anabol, uttales: " annabol" så kan du se at navnet Anna er i det. Som er et ganske russisk og tysk navn for store jenter som går på steroider. Altså det er oppbyggende, og bol som i et vepsebol, inneholder det kraftige stikk som en bie som tilhører et vepsebol. Altså sterke russiske eller tyske kvinner+ sterke stikk(fra vepsen som dør da han stikker noen) betyr det igrunn at anabol er oppbyggende, men helt normalt;)

Anna har visst en søster som heter Diana...

(noen måtte jo før eller siden... rygger baklengs ut den virtuelle døren nå... Tongue)
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!