Skrevet av Emne: Master Søylands vei mot toppformen  (Lest 853 ganger)

Utlogget Søyland

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Master Søylands vei mot toppformen
« : 09. juli 2010, 08:58 »
Hei!

Litt bakgrunnsinfo om meg selv, sånn at eventuelle tilskuere kan danne seg et lite bilde:

Høyde: 190cm
Vekt: 101kg
Alder: 1990 modell
(Vil og begynne å legge ut bilder sånn at både dere og jeg kan se fremgang.)

Har spilt fotball siden jeg var 5 år, og vært veldig seriøs når det kommer til fotballen. Begynte på treningsstudio da jeg var 15, men det var veldig av og på, og veldig lite seriøst. Da jeg var 17-18 fikk jeg "Jumpers knee" som er en overbelastning på en sene i kneet. Sliter fortsatt litt med dette, men mye tøying og eksentrisk trening gjør at musklaturen rundt støtter godt opp. Da jeg ble skadet veide jeg 90kg og hadde inne en relativt god form, spesielt mtp. på kondisjon og vilje.
Motivasjonen forsvant helt da jeg ikke kunne springe mer og jeg gikk sakte men sikkert opp i vekt. For ca 3-4 måneder siden veide jeg så mye som 108kg. Da fikk jeg en vittig kommentar av min tidligere kjæreste, der hun sa jeg snart måtte se meg selv i speilet, hehe.
Dette førte til at jeg begynte å legge om kosten, ta treningen mer seriøst og jeg endte opp med å lese MASSE teori om kroppsbygging, dietter, kosttilskudd o.l.

Siden da har jeg drevet med mye mer seriøs trening. Driver for øyeblikket på med grunnprogrammet i RYP. Jeg er mega-motivert for å fortsette med, og begynne med skikkelig trening/kroppsbygging.
Denne loggen blir en fin måte å se fremgangen min på, opprettholde motivasjonen på og forhåpentligvis få inn gode tips og kommentarer!

Dette blir bra!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!