Skrevet av Emne: Alle må begynne ett sted! Gal_ape prøver seg på RYP  (Lest 643 ganger)

Utlogget Gal_ape

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Da var man i gang med dag 1 av Relase Your Potential opplegget Cheesy
Velger å skrive treningsdagbok på forumet fremfor i word eller noe siden man kjapt kan få tilbakemelding dersom man gjør noe "ramlende galt" og sånt.

Oppsett dag 1:

Knebøy        12 x 3 x 48  ~ 50
Markløft       12 x 2 x 44  ~ 45
Skråbenk    12 x 2 x 9,6 ~ 10
Nedtrekk     12 x 2 x 44  ~ 45
Roing bredt  12 x 2 x 32 ~ 30
Arnoldpress  12 x 2 x 6,4 ~ 10 (måtte ned på 7kg på to siste reps siste sett)
Bicepscurl    12 x 3 x 12 ~  10
Tricepspress 12 x 2 x 12
Mage  (så mye jeg klarte) 30 - 21 - 24

Har i tillegg syklet frem og tilbake til jobb, omtrent 20 minutter hver vei med lange bakker begge veier.

Før trening ble det 50g lettkokte havregryn blandet med et par teskjeier mager kesam vanlije (omnomnom) samt en halv fersken kuttet i biter.
Etter trening ble det en shake på ca 30gram fordelt på 2,5dl ekstralett melk, samt 2stk krea-bolic.
Middag ble en porsjon pastarester med frisk salat og tomater for å freshe det hele opp et par hakk.
Alder: 20
Høyde: 180
Vekt: 77

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!