Skrevet av Emne: Teletubbi104 resignerer. Kondolanse/gratulasjonstråd.  (Lest 8107 ganger)

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Ja som tittelen sier så kommer jeg til og være borte fra treningsforum fra og med 1 aug.
Hvorfor? For det første så er sosiale(?) medier på internett den største tidstyven i min hverdag.
For det andre så skal jeg gå over til et analogt liv i ekte 3D og heller prioritere ting som er viktige.

Så denne tråden er for alle mine fans og fiender på dette forumet. Her kan dere skrive om hvor mye dere vil savne meg eller evnt hvor glade dere er for at jeg forsvinner.
Vil TF bli det samme uten meg? vil alle rømme over til konkurerende forum for og finne den nye Teletubbi?
Si din mening her,Det vil bli trukket en vinner som får en ukjent premie.


Vil spesielt rette stor takk til følgende personer som har gjort oppholdet her eventyrlig :

Olle Øksnevad,Danny Guetta og Bo Bergan. Dere er de som har hisset dere opp helt uten grunn og ikke klart og se at jeg bare har skrevet innlegg for og irritere Smiley har fått høre at Olle og Bo begge har knust pc-tastaturet etter og ha lest mine innlegg.

Jan B Diddl for alltid og komme med de mest useriøse innlegg som i 70% av tillfellene faktisk er morsomme.

Einar B.Gilberg for å vise oss fasit.

Edil Magnar Berli-Karlsen-Johnsen for å ikke gå av veien for å ha en dobbelmoral og diktaturisk holdning som ingen andre kan ha Grin

Ole Martin Hansen som er som snytt ut av nesa på Hoss Cartwright


Kan nevne mange av de som faktisk har gjort dette til et allright forum,glemmer sikkert mange men prøver alikevell.

Apaco : dagens pakkis hver eneste dag.
Listefyll : Styrkeløftnerd som ikke er nerdete
Espen Bøs : Mannen som overvinner alle hindringer og som er veldig omgjengelig og trivelig.
Ole Martin Hansen : Drammens store sønn som har Kamphund/bolebikkje. felles for begge er at de er mye snillere enn utseendet tilsir.
Kikki : Egils beste 1/2 del. Engasjemang til tusen når det gjelder alt som har med Styrkerelaterte ting og gjøre.
Kenneth Madass Friberg. : Lillebroren til Ole Martin
Ivrig Pingle : Denne karen har jeg kjent lenge og er alltid like trivelig og møte han.
Roy Holte : Frihetsforkjemper og Jernmann.

Er sikkert haugevis med personer jeg har glemt.

Kan også nevne en del folk som har fått meg til og riste på hodet :

MB7 : kostholdsfanatiker
Eneres : Rømt fra psykriatisk avd
+Flere andre tullinger som ikke har den minste anelse om hvordan verden henger sammen.


Ja hva mere kan jeg si? Håper dette blir en tråd i Teletubbienes ånd. Dvs en som inneholder mye svada,mange ting som er skrevet kun for og irritere. Og massevis av overaskende kunnskap som ingenting tilsier at forumbrukerne kunne inneha.


IntX

  • Gjest
Ja som tittelen sier så kommer jeg til og være borte fra treningsforum fra og med 1 aug.
Jævlig lenge til 1. August da  :Smiley

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Jævlig lenge til 1. August da  :Smiley

Skal på ferie om 1 uke så da har jeg i realiteten bare 3 uker med tid igjen her. har også satt 1 aug som en dato. 1 juli blir for knapt. Folk må få tid til og la dette synke inn og bearbeide følelsene sine og klare og omstille seg til en ny hverdag, Smiley

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Bruk tiden klokt. Gjør oss en tjeneste og meld deg inn i følgende sosiale media http://www.dysleksiforbundet.no/. Der kan du lære mer om skrivevanskene dine.
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Bruk tiden klokt. Gjør oss en tjeneste og meld deg inn i følgende sosiale media http://www.dysleksiforbundet.no/. Der kan du lære mer om skrivevanskene dine.

Gjør deg en tjeneste mener du vell? med mindre du har flere personligheter så kan du ikke omtale deg selv i flertall??

RIP

Takk. for alt. haha.. Smiley

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Du kommer til å logge deg inn på nytt senest 5. aug 2010. Da kommer du til å ha et nytt nick. Videre kommer det til å ta 1-4 dager før noen av oss vet hvem du er igjen. Ha en fin ferie.
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Du kommer til å logge deg inn på nytt senest 5. aug 2010. Da kommer du til å ha et nytt nick. Videre kommer det til å ta 1-4 dager før noen av oss vet hvem du er igjen. Ha en fin ferie.

Tror du jeg vil skifte til et annet nick når jeg allerede har verdens tøffeste?
Skulle jeg logge inn så tidlig så har jeg tapt. Går ut for å ha stor fallhøyde,dermed mindre sjangs for å logge inn igjen etter 1 aug.

Glemte forresten deg på takkelista  J.Hansen. Du er jo faktisk ganske sterk til og være styrkeløfter.
Bra humor har du også Smiley

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Gjør deg en tjeneste mener du vell? med mindre du har flere personligheter så kan du ikke omtale deg selv i flertall??

http://www.dysleksiforbundet.no/
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Veldig bra innlegg, Tom, men trist om du virkelig forlater oss. Du må fortsette å kaste bort tiden din synes jeg Smiley Dine innlegg gjør det enklere for alle oss andre å kaste bort vår tid. Hvis alle skulle gjort som deg så hadde det blitt så mye tid til overs.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Zuul

Ti spenn på at du er tilbake etter noen dager, fordi en eller annan tråd du bare kikket bittelitt på skriker etter det unike skråblikket bare en voksen mann innesperret i en Teletubbi kan bidra med Cheesy

Viss jeg tar feil, god tur tilbake til livet

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Nå ble jeg så lei meg at alt arbeid for både Magasin og forum utgår resten av dagen! Jeg skal sitte her på kontoret og gråte mine tapre tårer mens jeg håper på at tubbien tar til vettet og fortsetter å herje forumet - om ikke daglig så innimellom!

Så voksen og seriøs går det virkelig ikke an å bli ... ikke når man heter teletubbie (for det er det du heter?) og har en hund som heter Leif ...  Grin

Sees vi forresten før dere flytter?
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Nå ble jeg så lei meg at alt arbeid for både Magasin og forum utgår resten av dagen! Jeg skal sitte her på kontoret og gråte mine tapre tårer mens jeg håper på at tubbien tar til vettet og fortsetter å herje forumet - om ikke daglig så innimellom!

Så voksen og seriøs går det virkelig ikke an å bli ... ikke når man heter teletubbie (for det er det du heter?) og har en hund som heter Leif ...  Grin

Sees vi forresten før dere flytter?

Står i tlf katalogen under Tubbi Tele - Ekspert. Grin

Drar lørdagsmorgen å er rimelig tettpakket før program før det. kan se om vi sees. men ikke hold pusten. Smiley

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Den virkelige verden er oppskrytt. Dr Flink anbefaler omfattende rektalmassasje, også kjent som fyring av ting opp i fisen. Deretter anbefales det å unngå lønnet arbeid i så stor grad som mulig, for å kunne bruke mer tid på sosiale medier.

Adieu
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Tida du får til overs skal brukes for å trene mot pall plass på nsm2011 din lubne faan?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!