Skrevet av Emne: Fedor vs. Werdum (video)  (Lest 14797 ganger)

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #75 : 11. juli 2010, 20:44 »
****!!GAY ALERT!!****

Jeg syns alle har rett til å ha sine meninger om fightere, og det er alltid mye diskusjon etter kamper.
****!!GAY ALERT!!****

Profiler som Brock Lesnar er sinnssykt omdiskutert, men jeg syns han begynner å få den respekten han trenger.

Folk mener han ikke er verdig med kun 4-5(?) Kamper i Ufc, men tenk på de han har møtt, han har møtt de BESTE og slått de, med de tingene brock er god på, som han har jobbet med flere timer hver eneste dag fram mot kampen.

F.eks. MIR 2 kampen, etter første kampen tok Brock inn en utrolig dyktig Bjj instruktør som hjalp brock i halfguard gamet, (siden mir er "livsfarlig" i halfguard). For mange kan det se ut som om han bare ligger oppå han og slår, men han holder en neck crank som immobiliserer hele mir. AKKURAT dette har Brock trent på hver eneste dag fram mot kampen..

Jeg mener at han fortjener sin share med respekt i MMA, Either Way!

Fedor til de som hater han og syns han ikke er verdig, gi han en ny sjanse, ubeseiret i så lang tid, that ain't luck!

Han kommer nok tilbake enda bedre enn før, og jeg gleder meg til å se Fedor stoppe kjeften på Dana White!

Smiley)

Utlogget thomas18663

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #76 : 11. juli 2010, 23:32 »
hehe, jeg får støtte opp under webahs diplomatiske tilnærming til synsingen vår.
det er bare viktig å ikke ta andres bragder på sin egen kappe, da dette fort fører til en inobjektiv argumentering, og ikke minst ufordragelig opptreden, hehe

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #77 : 11. juli 2010, 23:52 »
****!!GAY ALERT!!****

Jeg syns alle har rett til å ha sine meninger om fightere, og det er alltid mye diskusjon etter kamper.
****!!GAY ALERT!!****

Profiler som Brock Lesnar er sinnssykt omdiskutert, men jeg syns han begynner å få den respekten han trenger.

Folk mener han ikke er verdig med kun 4-5(?) Kamper i Ufc, men tenk på de han har møtt, han har møtt de BESTE og slått de, med de tingene brock er god på, som han har jobbet med flere timer hver eneste dag fram mot kampen.

F.eks. MIR 2 kampen, etter første kampen tok Brock inn en utrolig dyktig Bjj instruktør som hjalp brock i halfguard gamet, (siden mir er "livsfarlig" i halfguard). For mange kan det se ut som om han bare ligger oppå han og slår, men han holder en neck crank som immobiliserer hele mir. AKKURAT dette har Brock trent på hver eneste dag fram mot kampen..

Jeg mener at han fortjener sin share med respekt i MMA, Either Way!

Fedor til de som hater han og syns han ikke er verdig, gi han en ny sjanse, ubeseiret i så lang tid, that ain't luck!

Han kommer nok tilbake enda bedre enn før, og jeg gleder meg til å se Fedor stoppe kjeften på Dana White!

Smiley)

UuUuu. Jeg heter Emil og respekterer andres mening Wink
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #78 : 13. juli 2010, 05:27 »
****!!GAY ALERT!!****

Jeg syns alle har rett til å ha sine meninger om fightere, og det er alltid mye diskusjon etter kamper.
****!!GAY ALERT!!****

Profiler som Brock Lesnar er sinnssykt omdiskutert, men jeg syns han begynner å få den respekten han trenger.

Folk mener han ikke er verdig med kun 4-5(?) Kamper i Ufc, men tenk på de han har møtt, han har møtt de BESTE og slått de, med de tingene brock er god på, som han har jobbet med flere timer hver eneste dag fram mot kampen.

F.eks. MIR 2 kampen, etter første kampen tok Brock inn en utrolig dyktig Bjj instruktør som hjalp brock i halfguard gamet, (siden mir er "livsfarlig" i halfguard). For mange kan det se ut som om han bare ligger oppå han og slår, men han holder en neck crank som immobiliserer hele mir. AKKURAT dette har Brock trent på hver eneste dag fram mot kampen..

Jeg mener at han fortjener sin share med respekt i MMA, Either Way!

Fedor til de som hater han og syns han ikke er verdig, gi han en ny sjanse, ubeseiret i så lang tid, that ain't luck!

Han kommer nok tilbake enda bedre enn før, og jeg gleder meg til å se Fedor stoppe kjeften på Dana White!

Smiley)

Respekt er en av de få tingene en ikke kan kreve her i livet. Det er noe en må gjøre seg fortjent til over tid. Alle har en fair sjanse til å få respekt for sitt arbeid og sin innsats, men det er altså ingenting en kan hoppe inn i "manesjen" og kreve fra dag 1. Hold på en 10-15 år ... så kan en heller gjøre opp status på godt og vondt da.

Helt greit med meningsutvekslinger rundt andres kapabiliteter, men "hat/elsk" varianten blir det litt for mye fjortis over. Det ER mulig (for enkelte) å ta ting litt for personlig, selv når ingenting tilsier at det er noen grunn til dette. Blir litt som når såpeserieskuespillere får dæng med vesken til en eldre frue med en påfølgende kommentar: "Hvordan kan du oppføre deg så grusomt på tv?".

Så før dere "bonder" for mye med disse MMA-utøverene og tapetserer soveromsveggen hjemme med postere og signerte bilder ... ikke la dere lure så mye som et lite sekund til å tro at dere kjenner disse menneskene på noe annet vis enn den begrensede delen av deres liv som vises i ringen eller på ymse treningsvideoer. Ingen av dem er usårbare. Alle har de sine svakheter. Noen har flere enn andre ... og det er vel sistnevnte som fort blir et diskusjonstema.

Smiley

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #79 : 13. juli 2010, 06:49 »
Jeg er selv (despite det forrige innlegget) ingen stor brock fan, men han gjør der bra, og det respekterer jeg. At han er noe ikon som f.eks Fedor, GSP, Silva . Nei.


Og som jeg nevnte; Brock fortjener SIN share. Som tilsier det han har fullført.



UuUuu. Jeg heter Emil og respekterer andres mening Wink

Wink

hehe, jeg får støtte opp under webahs diplomatiske tilnærming til synsingen vår.
det er bare viktig å ikke ta andres bragder på sin egen kappe, da dette fort fører til en inobjektiv argumentering, og ikke minst ufordragelig opptreden, hehe

Alltid viktig å få sagt det man mener Wink Det er jo ingen som SYNS feil

Utlogget AsleB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #80 : 15. juli 2010, 11:31 »
Synd at det er så vanskelig å diskutere MMA på et annet nivå enn 'min pappa er sterkere enn din pappa'..

Utlogget Fr3

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #81 : 17. juli 2010, 00:22 »
Gracie-gutta forklarer bakkekampen i de to fightene.

Lesnar vs Carwin breakdown
http://www.youtube.com/watch?v=Dq8bUaA_kUI#noexternalembed

Fedor vs Werdum
http://www.youtube.com/watch?v=b1N23qOTqZo#noexternalembed

Lærerikt stuff!
Markløft: 100 kg, Knebøy: 85 kg, Benkpress: 70 kg, Militærpress: 50 kg, Pullups: 7 stk

Utlogget oompa-loompaen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Fedor vs. Werdum (video)
« #82 : 24. juli 2010, 15:12 »
folk misliker brock fordi han har drevet med pro-wrestling.... og jeg ser hva de mener,man vil jo ikke at en "bole-skuespiller" skal gjøre det bra i mma.... men greien er at brock har vunnet flere NCAA i freestyle lenge før han begynte i det sirkuset...

brock er en MEGET habil bryter

legg til at brock er ENORM... joda karen har trøkket,men han har en sinnsykt stor naturlig ramme fra før. brock sine kilo er IKKE det samme som bob sapp sine kilo....

det overasket ikke meg ett sekund at han nådde toppen så fort...



fedor/werdum kampen passet meg helt utmerket... jeg er STOR fedor fan,og ble enda større fan når jeg såg hvordan han taklet ett tap..... mannen er ett idol.

samtidig fortjente werdum å endelig bryte gjennom. han har alltid vært med i miksen med de beste,men aldri fått det til å klaffe helt...endelig slapp det;)

etterpå var det nydelig å se respekten mellom disse to!

begge er legender,og ser man etter idoler,går man ikke feil med noen av de;)



det som "ola nordmann" legger merke til er om man taper eller ikke.... har man deltatt i en kamp-idrett,så skjønner man at man taper før eller siden uansett.... det som gjør en fighter stor,er hvordan man takler det når det først skjer.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget thomas18663

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!