Skrevet av Emne: Hva er de tåpeligste treningstipsene du har fått?  (Lest 110894 ganger)

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Kom med de mest tåpelige treningstipsa du har fått! Der der er et gym, er det en som kan aaaalt, og vet alt Smiley

Jeg hørte fra en at hver gang du trener benk må du ligge 1 minutt på benken når du er ferdig med settet før du reiser deg. Dette for å ikke svime av når du reiser deg.

Tror dette kan bli en morsom tråd! Smiley
Mandal Treningssenter.

Utlogget Muskelsmurf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 316
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 316

Hørt mye dumt!

Blant annet at du blir treigere av å trene knebøy og markløft. Dette fordi du blir alt for "stor"...

"I have fought the good fight. I have finished the race, I have kept the faith" - Rocky

Utlogget jeanbanan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 246

Etter jeg løftet skeivt i benken og fikk et knekk i skulderen, ble jeg anbefalt av han som eier gymmet å løfte benk på følgende måte.

Omvendt grep (altså fingrene peker fra deg) og veeldig breidt grep, har omtrent ikke benket siden :/

Ellers at bananer er for gorillaer, noen som tok den tv-reklamen seriøst, og at fotballspillere ikke trenger å trene bein (jeg er dog ingen fotballspiller, men synes det var tåpelig nok å ha den med)

Utlogget NattJegeren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 176
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 176

En kompis forklarte meg at man ville få mindre penis av proteinpulver.. Dette var det friidrettstreneren som hadde forklart. Jeg ble nesten litt bekymret da han selv var helt overbevist om at dette stemte...

neonX

  • Gjest
Kan legge inn et kostholdstips jeg fikk på dette forumet for noen år siden.

"Ikke regn med kaloriene fra melk når du bruker det i gainer, for de kaloriene teller ikke."

Utlogget Frederico

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

En kar sa til meg at jeg måtte slutte med proteinpulver, fordi det var steroider i det og at en kamerat av han hadde blitt impotent av proteinpulver. :Smiley

Og samme person sverget på sin hals at kjøtt besto av karbs... Og han jobber på slakteri. biggrin

Utlogget NattJegeren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 176
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 176

En dagsaktuell sak er jo Thomas TheViking Vandraas som på treningsforums facebook sider forklarer at man alltid må trene til failure.

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Når man trener knebøy trenger man ikke gå lenger ned en til kvartbøy på en måte, det er dårlig for kneea og det er mye tyngre. Vi hadde og en øvelse for triceps i gymmen, da forklarte han att detta var en vedlig god biceps øvelse, og peikte på tricepsen.. Visste der og da ikke hvor jeg skulle gjøre av meg Tongue

Har og hørt att ett bra kosthold ekke nødvendig, det var visst bare tull, å det mest skremmandes er att venner av meg kommer å forteller meg det da jeg f.eks sitter å drikker melk og spiser grønnsaker + kylling.. Å da brenner det inni meg da asså  :Smiley :Smiley Tongue
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Tips jeg har fått, som har vært litt tvilsomme egentlig:

1. Du blir ikke stor når du tar få reps, må ha minst 10.
2. Du får lange/korte muskler avhengig av hvordan du utfører en øvelse, på biceps for eksempel. 
3. Du trener øvre bryst ved å ta skråbenk, og midtre ved å ta benkpress, trodde bryst var kun en muskel jeg og at man bare trente det fra forskjellig vinkler

Alt jeg kommer på nå
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

En dagsaktuell sak er jo Thomas TheViking Vandraas som på treningsforums facebook sider forklarer at man alltid må trene til failure.


Haha leste den jeg også. Men han har jo holdt på med dette i 20 år så han har nok peiling!!!  what

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
"Du MÅ trene bøy for å bli stor."
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Du bør ikke dra mer enn 1200 i mark sa en til meg. Da lo jeg godt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Bjørn Havregryn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 246

  • Who is Keyser Soze?
Meg: Hvorfor tar du ikke knebøy?
Han: Jeg gidder ikke og trene knebøy fordi man trener bare lårene av den øvelsen.. Og de trener jeg når jeg går hjemover.

xD

Utlogget The Evil One

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 196
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 196

en tulling som sa jeg kom til å gå ned mer i vekt om jeg slutta med cola og smågodt på trening, å burger å milkshake etterpå...

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

en tulling som sa jeg kom til å gå ned mer i vekt om jeg slutta med cola og smågodt på trening, å burger å milkshake etterpå...


Hvor teit er ikke det?!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!