Skrevet av Emne: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste  (Lest 45743 ganger)

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #30 : 01. juli 2010, 19:59 »
Forslag:

Det settes opp en liste med frivillige, la oss si kanskje 20 (?) stk. som føler seg såpass begavet til å kunne se over noen artikler for å rette opp skrivefeil. Med et slikt antall, vil hver frivillig skriveretter se over en artikkel hver andre måned i snitt (usikkert anslag). Siden det er 29000 medlemmer, og mange er tydeligvis dyktige til å se skrivefeil, så bør ikke et lite antall frivillige være en umulig oppgave. Kanskje det ligger noen små rabatt-incentiver til grunn for frivilligheten etter hvert også Wink

Til hver artikkel kan den ansvarlige skriveretteren være nevnt nederst i artikkelen, og stille seg disponibel til å delta i diskusjon av relevante problemstillingere.

Om dette forslaget virker litt søkt og irrasjonelt, så er i alle fall min holdning: flere artikler, uansett skrivefeil. Jeg har faktisk evner til å kunne tolke tekst selv med skrivefeil, og mister ikke søvn over det. (og nei, dette er ikke noe sarkastisk sleivspark til de som er kritiske).

Rykteliste:

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #31 : 01. juli 2010, 20:14 »

Hvis dere hadde fått inn skikkelige skribenter  (sikkert vanskelig og dyrt) så hadde jeg vurdert å abonnert på treningsforum magasinet.
Det fins ikke skribenter med kunnskap om styrkeløft, strongman, bygging og andre treningsmetoder som er veldig mye bedre enn de magasinet allerede har.

Plukk opp eksmplarer av aktiv trening, iform og shape-up og se om du roper hallaluja over de greiene der.

For at Magasinet skal være magasinet, så må de engasjerte og tilstedeværende menneskene skrive om tingene som skjer. Det hjelper ikke mye om Jo Nesbø skulle skrive fint for deg, når han ikke vet det spøtt om det som magasinet handler om.

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #32 : 01. juli 2010, 21:04 »
CYC is awesome!!!

ENIG!
Gleder meg til å se hva han løfter i årene som kommer.

Lykke til CYC!

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #33 : 01. juli 2010, 21:13 »
For at Magasinet skal være magasinet, så må de engasjerte og tilstedeværende menneskene skrive om tingene som skjer. Det hjelper ikke mye om Jo Nesbø skulle skrive fint for deg, når han ikke vet det spøtt om det som magasinet handler om.


Få noen til å lese korrektur. Det kan ikke koste noe særlig. Og dere bør se på det som en investering. Kvalitetssikring. På sikt er dette eneste fornuftige løsning. Det er nødvendig for å bli tatt seriøst. Og ikke la utøvere bli hengt ut om de staver ord feil (!).

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #34 : 01. juli 2010, 21:14 »
Fint intervju! Savnet litt lengde på det, men absolutt fin artikkel, fortsett med de Smiley
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #35 : 01. juli 2010, 21:51 »
Drit nå i rettskrivingen da! Angry Jeg vil lese mer om CYC! biggrin Noen som vet hvorfor han bruker overhåndsgrep når han tar mark i konkurranse? Er denne grepsstyrken noe som kommer naturlig eller har han trent spesielt for å få et så sterkt grep?

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #36 : 01. juli 2010, 21:55 »
Drit nå i rettskrivingen da! Angry Jeg vil lese mer om CYC! biggrin Noen som vet hvorfor han bruker overhåndsgrep når han tar mark i konkurranse? Er denne grepsstyrken noe som kommer naturlig eller har han trent spesielt for å få et så sterkt grep?
Han bruker låsegrep, ikke overhåndsgrep. Og så du artikkelen? Rykt enesier at den varskrevet sl iksomdetteher. Da blir de tlitt slit somt.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #37 : 02. juli 2010, 08:57 »
Få noen til å lese korrektur. Det kan ikke koste noe særlig. Og dere bør se på det som en investering. Kvalitetssikring. På sikt er dette eneste fornuftige løsning. Det er nødvendig for å bli tatt seriøst. Og ikke la utøvere bli hengt ut om de staver ord feil (!).
1.
Det leses korrektur på magasinet og det er få feil i det som kommer på trykk.

2. Jeg er overrasket over at hverken Number 1 eller Bjørnar har skrevet her hvorfor ord blir slått sammen feil i artikkel-systemet vårt.... Slik jeg har erfart det, når jeg limer inn tekst fra word over i vårt system, så må jeg velge råtekst-innliming i steden for word-innliming for å unngå å få feil mellomrom og sammensatte ord.

Jeg har skrevet endel mail med carl, og han har ikke noen tendens til å sette sammen ord feil i det hele tatt. Men jeg har opplevd det med flere av mine artikler og vært nødt til å klippe ut teksten igjen og lime inn gjennom råtekstløsningen.

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #38 : 02. juli 2010, 09:12 »
Er vel lov å rette på det før en legger det ut? alle saker blir jo rettet etter klagene kommer likevel, så kan like godt gjøre det med en gang?
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #39 : 02. juli 2010, 11:10 »
Er vel lov å rette på det før en legger det ut? alle saker blir jo rettet etter klagene kommer likevel, så kan like godt gjøre det med en gang?
Tror ikke du skjønte hva JEG mente, hvis det var mitt svar du svarte på nå. Smiley

En tekst med riktige mellomrom BLIR feil hvis den limes inn i artikkelsystemet vårt på feil måte.
Det produserer ikke skrivefeil, kommafeil og å/og feil, men det fucker opp sammensatte ord osv.

Jeg vet ikke om det var det som skjedde her, men det virker absolutt som sannsynlig i og med at jeg aldri har sett carl ha slike feil som det refereres til her. Smiley

Vanlig korrektur bør selvfølgelig gjøres på forhånd, men her mistenker jeg at det er sammenblanding av innliming råtekstformat og wordformat det er rotet med.

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #40 : 02. juli 2010, 11:25 »

En tekst med riktige mellomrom BLIR feil hvis den limes inn i artikkelsystemet vårt på feil måte.
Det produserer ikke skrivefeil, kommafeil og å/og feil, men det fucker opp sammensatte ord osv.


Egil ... har dere forsøkt å gå via notepad ... først lime inn der for så ta teksten inn i artikkelsystemet *?*
(notepad fjerner ALL skjult formatering av teksten Smiley)
HABEAS CORPUS

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #41 : 02. juli 2010, 11:40 »
Egil ... har dere forsøkt å gå via notepad ... først lime inn der for så ta teksten inn i artikkelsystemet *?*
(notepad fjerner ALL skjult formatering av teksten Smiley)

edlin for de wins!!!1
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #42 : 02. juli 2010, 12:04 »
1.
Det leses korrektur på magasinet og det er få feil i det som kommer på trykk.

2. Jeg er overrasket over at hverken Number 1 eller Bjørnar har skrevet her hvorfor ord blir slått sammen feil i artikkel-systemet vårt.... Slik jeg har erfart det, når jeg limer inn tekst fra word over i vårt system, så må jeg velge råtekst-innliming i steden for word-innliming for å unngå å få feil mellomrom og sammensatte ord.

Jeg har skrevet endel mail med carl, og han har ikke noen tendens til å sette sammen ord feil i det hele tatt. Men jeg har opplevd det med flere av mine artikler og vært nødt til å klippe ut teksten igjen og lime inn gjennom råtekstløsningen.

Du har helt rett. Det er nok det som har skjedd her, at Bjørnar har valgt feil funksjon når han skal lime inn tekst. Paste from Word fungerer ikke og burde vært tatt vekk. Det har hendt en gang før også når jeg tenker meg om. Skal gi Bjørnar beskjed om det der ASAP så vi slipper at ord henger sammen uten mellomrom.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #43 : 02. juli 2010, 13:18 »
Sytpeisa hele gjengen Grin. Jeg bruker ca 1 time på denne siden hver dag, noe dere tydligvis også gjør. Skal sies at det er samme "kverrisene" som går igjen.

Treningsforum er den desidert beste nettsiden ang trening, masse godt lesestoff, loggbok online, masse oppdateringer ang strongman, må vi ikke glemme Norges desidert beste Fasit.

Keep up the good work... Thumbs up!

Hilsen Ivrig bruker av Treningsforum.no
Smil med det smilet du har.

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #44 : 02. juli 2010, 14:47 »
Sytpeisa hele gjengen Grin. Jeg bruker ca 1 time på denne siden hver dag, noe dere tydligvis også gjør. Skal sies at det er samme "kverrisene" som går igjen.

Treningsforum er den desidert beste nettsiden ang trening, masse godt lesestoff, loggbok online, masse oppdateringer ang strongman, må vi ikke glemme Norges desidert beste Fasit.

Keep up the good work... Thumbs up!

Hilsen Ivrig bruker av Treningsforum.no
Og bedre blir den, om vi fortsetter å komme med konstruktiv kritikk. Den som ikke evner å se det positive med konstruktiv kritikk bør kanskje ikke utale seg i det hele tatt?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!