Skrevet av Emne: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste  (Lest 45613 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #15 : 01. juli 2010, 13:33 »
Konstruktiv kritikk er bra, men personlig synes jeg at kritikken relativt ofte legges frem på en slik måte at den kan virke provoserende.

Ideelt sett bør den/de som mottar kritikken tolke den helt upersonlig og kun se hva den som kritiserer egentlig mener. Likevel tror jeg man kommer lenger ved å kun påpeke fakta på en saklig og positiv måte.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #16 : 01. juli 2010, 13:41 »
Siden jeg vet at jeg er elendig til å ta i mot kritikk skal jeg la være å si noe mer om denne saken. Jeg så ikke saken før den var rettet opp i, så jeg aner faktisk ikke hvor dårlig den i utgangspunktet var.

Jeg må innrømme at jeg aldri har sett noen av oss i crewet svare  "du er ikke flink til å skrive du heller" i noen diskusjoner, selv om de aller fleste av oss sannsynligvis har tenkt den tanken mer enn en gang. Men jeg leser nå heller ikke hver eneste diskusjon som er her på TF.
Dette med å hyle opp om janteloven er det vel heller medlemmer/moderatorer på et konkurrerende forum som har en lei tendens til ... Wink

Det jeg kan si er at det i hovedsak er #1 som har ansvaret for artikler som legges ut her på forumet og korrekturlesing av disse, mens jeg har ansvaret for korrekturlesing i Magasinet. Jeg ser at det er endel av våre skribenter som slurver fryktelig når de skriver sine artikler, og jeg har tenkt som så at disse sikkert forventer at vi skal sitte og lese full korrektur på alt, noe jeg blir fryktelig frustrert over! Slurvefeil er unødvendig når de aller fleste har et wordprogram på pc'n sin med stavekontroll.

Tilbake til min evne - eller manglende sådan - til å ta i mot kritikk. Jeg blir oppgitt når det faktisk blir mer syt enn skryt, og jeg vet at det er endel både av dem som leverer stoff til oss og dem som blir intervjuet som blir like oppgitt. Det er ikke mye gøy å gi en del av seg selv når man kun får klaging. Tenk litt på det også - ikke bare på rettskriving.

Nå skal jeg nyte sola, så nå skal dere få fred fra meg. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #17 : 01. juli 2010, 13:41 »
Det er blitt renskrevet siden det ble publisert første gang, da var det såpass dårlig at jeg måtte gi opp i første avsnitt, manglende mellomrom, særskriving av en annen verden og manglende tegnsetting burde gi deg en pekepinn.

Hvis du ikke klarte lese artikkelen, eller ikke forstod innholdet ,første gang den ble publisert ,så burde du levere tilbake karakterboken din fra barneskolen Wink

Selv skriver jeg masse feil. Noen ser jeg , men gidder ikke bruke tid å rette, andre ser jeg ikke. Flere grunner til det. Dels fordi jeg hadde tidenes dårligste norsklærer gjennom hele min skolegang, som aldri lærte oss en eneste rettskrivingsregel, og dels fordi jeg aldri har skjønt meg på gramatikk eller skriftspråk..:p Akkuratt nå har jeg en skade på ulnarisnerven så har to fingre som ikke lyster helt på tastaturet og da blir det ekstra mye feil Cheesy

 Vurderte en gang i tiden å skrive noen artikkler for TF eller magasinet, men har slått fra meg tanken for det er så mange idioter her som skal hakke på dem som faktisk gidder bruke tid på forumet og magasinet..

Synes det var et fint intervju med Carl jeg Smiley



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #18 : 01. juli 2010, 13:46 »
Joda, intervjuet er fint det, men når det ser ut som om en 5 åring har skrevet det så mister du litt lysten på å lese videre.

Nå har det seg faktisk sånn at det er Carl Yngvar som har svart. Bjørnar har bare laget ingresset og spørsmålene.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #19 : 01. juli 2010, 13:51 »
Nå har det seg faktisk sånn at det er Carl Yngvar som har svart. Bjørnar har bare laget ingresset og spørsmålene.

Flax han er sterk da, siden han ikke kan skrive Grin
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #20 : 01. juli 2010, 14:00 »
Noen sier her at vi er dårlige til å takle kritikk. Kanskje det, men det er forskjell på saklig og  usaklig kritikk. "Du skriver som en 5 åring" hører ikke hjemme under saklig kritikk.  Men for all del jeg tar til meg kritikken ang. skrivefeil som fremkommer her for jeg VET det er der, men vanskelig å komme over alt og rette alt når du jobber med tusen andre ting ved siden av med TF. Det skulle i utgangspunktet vært en ansatt som kun satt på retting. Drømmesituasjon Smiley Men så store er vi nok ikke ennå at det lar seg gjøre. Dette var jo ikke noe problem for noen år siden da vi var mindre Grin Nå er det så mange lesere her og leserne blir stadig mer kritiske.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #21 : 01. juli 2010, 14:01 »
Hvis du ikke klarte lese artikkelen, eller ikke forstod innholdet ,første gang den ble publisert ,så burde du levere tilbake karakterboken din fra barneskolen Wink

Jeghar full forståelse foratdet ikke er en egen kor rekturlesningsavde ling på det teforumet og at det da forekom mer skriv efeil, somer helt akseptabeltNår jeg derimot må tolke dele opp ord og finne enegen sammen heng i et intervju erdet rett og slettfor dårlig  Grin


Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #22 : 01. juli 2010, 14:10 »
"Du skriver som en 5 åring" hører ikke hjemme under saklig kritikk. 

Helt enig, unødvendig å rakke ned på uskyldige 5 åringer.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #23 : 01. juli 2010, 16:35 »
Nå har det seg faktisk sånn at det er Carl Yngvar som har svart. Bjørnar har bare laget ingresset og spørsmålene.

Jeg klarer ikke å forstå hvorfor du absolutt skal forsvare denne artikkelen, jeg antar at det var du som kjørte korrektur og hvis du var i det observante hjørnet så du at spørsmålene var like galne som svarene.

Jeg syns ihvertfall du driter deg ut nå..


Og Kikki, ikke noe vondt ment til deg og jeg forstår at du som har et helt magasin alene ikke kan være overalt, men å hive seg inn i diskusjonen uten å ha lest hva som først ble publisert var litt på kanten syns nå jeg, for det var rævdårlig. Smiley

Hvis dere hadde fått inn skikkelige skribenter  (sikkert vanskelig og dyrt) så hadde jeg vurdert å abonnert på treningsforum magasinet.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #24 : 01. juli 2010, 16:58 »
Hvis du ikke klarte lese artikkelen, eller ikke forstod innholdet ,første gang den ble publisert ,så burde du levere tilbake karakterboken din fra barneskolen Wink

Selv skriver jeg masse feil. Noen ser jeg , men gidder ikke bruke tid å rette, andre ser jeg ikke. Flere grunner til det. Dels fordi jeg hadde tidenes dårligste norsklærer gjennom hele min skolegang, som aldri lærte oss en eneste rettskrivingsregel, og dels fordi jeg aldri har skjønt meg på gramatikk eller skriftspråk..:p Akkuratt nå har jeg en skade på ulnarisnerven så har to fingre som ikke lyster helt på tastaturet og da blir det ekstra mye feil Cheesy

 Vurderte en gang i tiden å skrive noen artikkler for TF eller magasinet, men har slått fra meg tanken for det er så mange idioter her som skal hakke på dem som faktisk gidder bruke tid på forumet og magasinet..

Synes det var et fint intervju med Carl jeg Smiley
Dette er vel grunnlag nok til å gi deg ferie fra forumet. Sjekk reglene for å skrive på treningsforum.

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #25 : 01. juli 2010, 17:02 »
Alle har nok tenkt at det er litt mye skrivefeil.
Når man da tenker over hvor mye av fritiden de bruker og hvor mye iniativ de tar for å spre nyheter til Ola og Kari Normann, faller rett og slett fokuset på skrivefeil bort hos normale personer.


Men tilbake til temaet: Av med hatten for Karl! Sinnsykt imponerende løfting og fremgang på denne karen her de siste åra! Blir morro å se hva han får til fremover Smiley
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget Biffmaister

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

  • Real men lift stones!
Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #26 : 01. juli 2010, 17:08 »
CYC is awesome!!!
Norgesmester i grep 2011
Norgesmester i grep 2012
3. Plass Ironmind Grip Classic
Norgesmester Rolling Thunder 2013
Norgesmester Farmers Walk 2013

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #27 : 01. juli 2010, 17:08 »
Dette er vel grunnlag nok til å gi deg ferie fra forumet. Sjekk reglene for å skrive på treningsforum.

da kan du være venlig å henvise til den av forumreglene du mener jeg bryter. Ser det erne som går på store bokstaver og unødig tegnsetting..  Jeg bruker ikke unødig tengsetning, eller store bokstaver eller slikt..  

Hvis det er mot forumreglene å ikke rette en dobbelkonsonant jeg oppdager i loggen min som jeg skrev feil i forrige uke, så får de kaste meg på hue ut.. Da har jeg ingen ønske om å være her..



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #28 : 01. juli 2010, 18:31 »
Altfor kort intervju.
Men helt klart på sinn plass med et interju etter 1025 totalen.

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Carl Yngvar Christensen, tidenes sterkeste
« #29 : 01. juli 2010, 19:14 »
Alle har nok tenkt at det er litt mye skrivefeil.
Når man da tenker over hvor mye av fritiden de bruker og hvor mye iniativ de tar for å spre nyheter til Ola og Kari Normann, faller rett og slett fokuset på skrivefeil bort hos normale personer.


Men tilbake til temaet: Av med hatten for Karl! Sinnsykt imponerende løfting og fremgang på denne karen her de siste åra! Blir morro å se hva han får til fremover Smiley
Que?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!