Skrevet av Emne: Tips for større pupper uten silikon?  (Lest 15197 ganger)

Utlogget veslekardia

• Skravlekopp
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Tips for større pupper uten silikon?
« #15 : 23. juli 2010, 14:32 »
Hehe, neidu Smiley
Det jeg ville fram til er at jeg mener personlig at pupper ikke har alt for mye å si.. og at du ikke trenger store pupper (som mange jenter tror) for å se veldig bra ut, jeg mener absolutt ingen skal ta silikon i det hele tatt! Ville bare si at mindre bryster er pent også Smiley

trodde fans av silikon var ganske opphengt i pupper jeg da :Smiley. hvorfor ellers skulle de like noe faktisk ALLE kan kjøpe seg? synes det har mer karakter å like det som ble som det ble, jeg Wink.

Jeg merker at trening (bryst) strammer opp, men jenter vil ikke øke noe av selve fettvevet i bryst, bare bygge opp under. Dette kan jo gjøre brystene mer struttende. Men med diett og lav fettprosent vil naturlig også brystene "forsvinne". Ser veldig mange i fitnessmiljøet velger å ta silikon.

Anbefaler deg å prøve å like degselv slik du er. Små bryster er også sexy, og i mange tilfeller svært praktisk.  Cheesy

Om små bryster plager deg veldig og påvirker livsglede/ selvbilde får du heller undersøk om implantater er noe som passer for deg.  

Tror du uansett ikke er alene om disse tankene Wink

utrolig bra innlegg Cheesy. honnør.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget dropme

• Aktivt medlem
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Hvordan ble Hercules og Zeus så atletiske?
« #16 : 23. juli 2010, 14:33 »
Jeg merker at trening (bryst) strammer opp, men jenter vil ikke øke noe av selve fettvevet i bryst, bare bygge opp under. Dette kan jo gjøre brystene mer struttende. Men med diett og lav fettprosent vil naturlig også brystene "forsvinne". Ser veldig mange i fitnessmiljøet velger å ta silikon.

Anbefaler deg å prøve å like degselv slik du er. Små bryster er også sexy, og i mange tilfeller svært praktisk.  Cheesy

Om små bryster plager deg veldig og påvirker livsglede/ selvbilde får du heller undersøk om implantater er noe som passer for deg.  

Tror du uansett ikke er alene om disse tankene Wink

Helt enig! Det er veldig pent å se på Smiley
Jeg vet om flere jenter som har samme problem, som jeg personlig mener har flotte, vakre bryster!
Går ned i vekt, bygger muskler!
Besøk profilen min da vel, trenger alt av støtte!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99314.msg1652849#msg1652849 Trenger veldig hjelp nå!

Utlogget henrikhardcoar

• Tungvekter
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

• Er for tiden chubby for siste gang
« #17 : 23. juli 2010, 14:33 »
Store pupper er overvurdert!!! Bedre med to små og kjappe, enn to digre og slappe

Utlogget veslekardia

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

« #18 : 23. juli 2010, 14:35 »
Store pupper er overvurdert!!! Bedre med to små og kjappe, enn to digre og slappe

haha Grin
34 år (går bare én vei)
  innocent
enn stor og stygg.

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget dropme

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #19 : 23. juli 2010, 14:35 »
trodde fans av silikon var ganske opphengt i pupper jeg da :Smiley. hvorfor ellers skulle de like noe faktisk ALLE kan kjøpe seg? synes det har mer karakter å like det som ble som det ble, jeg Wink.

utrolig bra innlegg Cheesy. honnør.

Nå føler jeg veldig at jeg ble satt opp etter veggen ja Smiley var ikke noe vondt i noe av det jeg mente å si Cheesy

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99314.msg1652849#msg1652849 Trenger veldig hjelp nå!

Utlogget veslekardia

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

« #20 : 23. juli 2010, 14:37 »

Nå føler jeg veldig at jeg ble satt opp etter veggen ja Smiley var ikke noe vondt i noe av det jeg mente å si Cheesy

nei for guds skyld, kos deg nå med de kjøpte, harde, arrete silikonpuppene som får sånne lekre streker på siden når de står på alle fire Tongue. synes du rodde deg fint inn, jeg Grin.
34 år (går bare én vei)
  innocent
enn stor og stygg.

Utlogget dropme

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #21 : 23. juli 2010, 14:40 »
nei for guds skyld, kos deg nå med de kjøpte, harde, arrete silikonpuppene som får sånne lekre streker på siden når de står på alle fire Tongue. synes du rodde deg fint inn, jeg Grin.
Hehe, her er gutten med dobbeltmoral!!! Smiley

Utlogget veslekardia

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

« #22 : 23. juli 2010, 14:41 »
Hehe, her er gutten med dobbeltmoral!!! Smiley

man skal veie sine ord på gullvekt når man snakker med jenter om sånt Wink. PS: ikke fan av kjøpepupper Grin
34 år (går bare én vei)
  innocent
enn stor og stygg.

Utlogget dropme

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #23 : 23. juli 2010, 14:49 »
man skal veie sine ord på gullvekt når man snakker med jenter om sånt Wink. PS: ikke fan av kjøpepupper Grin
hehe, da skal jeg prøve å holde meg unna det til neste gang Wink

Utlogget Gen-i-alt

• Pratsom bruker
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

• Provehito in altum
« #24 : 23. juli 2010, 14:53 »

Tror det igrunn er viktigst at jenta selv føler seg vel med valgene hun har tatt. Men på et vis er det synd at man må opereres for bli fornøyd med kroppen sin (eller for at andre skal bli fornøyd med den). Litt sårt tema ja Wink

Jeg er nok størst fan av naturlig for min egen del, men synes mange jenter er veldig fine med også. Smiley
Become your potential...

*Min profil

Utlogget veslekardia

• Skravlekopp
  • Utlogget Utlogget

« #25 : 23. juli 2010, 15:00 »
Tror det igrunn er viktigst at jenta selv føler seg vel med valgene hun har tatt. Men på et vis er det synd at man må opereres for bli fornøyd med kroppen sin (eller for at andre skal bli fornøyd med den). Litt sårt tema ja Wink

Jeg er nok størst fan av naturlig for min egen del, men synes mange jenter er veldig fine med også. Smiley

dessverre er mange jenter ikke fornøyde før de tror gutten er det... det krever faktisk litt mer av en jente å være fornøyd med sine egne naturlige, om hun er med en gutt som har uttrykt at "silikon er flott". jeg støtter naturlig jeg, og uansett hvor mye jeg trener og de "krymper" i forhold til voksende brystmuskel, så får han jammen ta meg som jeg er skapt likevel, ellers får han rett og slett ingen sjans i det hele tatt Wink.
34 år (går bare én vei)
  innocent
enn stor og stygg.

Utlogget Gen-i-alt

• Pratsom bruker
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

• Provehito in altum
« #26 : 23. juli 2010, 15:11 »
dessverre er mange jenter ikke fornøyde før de tror gutten er det... det krever faktisk litt mer av en jente å være fornøyd med sine egne naturlige, om hun er med en gutt som har uttrykt at "silikon er flott". jeg støtter naturlig jeg, og uansett hvor mye jeg trener og de "krymper" i forhold til voksende brystmuskel, så får han jammen ta meg som jeg er skapt likevel, ellers får han rett og slett ingen sjans i det hele tatt Wink.

Er så enig så enig:) Man bør uansett ikke ta et slikt valg basert på hva andre synes.
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Mummelmann

• Skravlekopp
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

« #27 : 23. juli 2010, 15:22 »
Personlig så har jeg aldri skjønt hvorfor jenter vil ha store pupper. Ikke er det praktisk og vanligvis er det ikke like pent som de litt mindre eller små heller. Synes store pupper var kulest i verden da jeg gikk på ungdomsskolen, også falske sådanne, men ting endrer seg drastisk og mitt inntrykk er at de fleste gutter egentlig ikke bryr seg om store pupper en brøkdel så mye som jentene selv (eller kanskje min vennekrets er unik, ikke vet jeg).  Smiley

Utlogget Vilje

• Aktivt medlem
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

« #28 : 23. juli 2010, 15:27 »
x 2 - det meste av det gen-i-alt skriver, i alle innlegg.

Eneste måten å få større pupper på, er forøvrig å legge på deg fett. Siden det ikke går an å punkt-legge-på-seg vil det si at du må høyne fettprosenten over hele kroppen for å oppnå økning i bryststr. Hvor mye str du tjener på dette, avhenger av gener. Det er ikke alle som har kropper som prioriterer å legge på ekstra mye fett rundt bryst-regionen.

Synes det er unødvendig mye fokus på pupper i media om dagen. Småjenter med en bmi under normalen står frem i media med litervis av silikon i frontpartiet, noe som begynner å bli sett på som "normalt" i enkelte kretser. Silikon er ikke "naturlig", og en del av en normal kropp. Når produsenter må begynne å lage FF-cup, er det noe som skurer. Faktisk er det slik at de fleste som har en størrelse DD eller høyere fra naturen sin side, velger å ta brystreduksjon pga den enorme slitasjen store bryster utgjør på rygg og nakkeparti.

Spesielt i treningsmiljøene, synes jeg andelen unge jenter som legger inn silikon har skutt i været. De fleste damene man ser i magasiner har jo langt under 10 i fettprosent, og da forsvinner puppene. For å fremme "kvinnelighet" legger man derfor inn implantater, og gir en illusjon av at sixpack og pupper er en normal standard på en kvinnekropp. Det er lett å bli påvirket av dette, spesielt om man lever i et miljø der fettprosent, nakenhet og kropp er fokuset. (merk. treningsmiljø) Det virker ikke som om det er så mange som tar silikon "for sin egen del" lenger, selv om dette er grunnen de fleste oppgir i etterkant. De fleste virker til å være påvirket av andres holdninger til hva som oppfattes som "pent" i det miljøet de er i, og egne tanker om hva som er "normalt". I et miljø der kroppen er det eneste som angir hvor vellykket man er, ser man langt flere silikonpupper enn andre steder.

Vil anbefale deg å se litt rundt deg på gata neste gang du er utenfor huset, og se etter om det er puppene dine som er mindre enn normalt, for det tror jeg egentlig ikke de er. Smiley Tror du er fin som du er.
Jeg vil også hevde at du har normalt store pupper ift kroppsstr, så lenge du finner en bh som passer i en bh-butikk. Wink Det finnes faktisk noen som har så "små" pupper, at man ikke engang kan spesialbestille bh-størrelsen sin fra leverandører, uten at de blir mobbet for å ha små pupper.
- Kom treningslyst, og treng deg på. Her skal du motstand finne! Smiley

Utlogget Stumpen

• Aktivt medlem
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

• Strong & Juicy
« #29 : 24. juli 2010, 13:53 »
Natural all the way...:)Me like:)

Bedre holdning gjør jo også at det ser ut som om man har struttende pupper.trene rygg!
Dårlig holdning-strømpebukser med småstein i.hehe Grin 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!