Skrevet av Emne: Min vei fra kaos til mestring  (Lest 5145 ganger)

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Min vei fra kaos til mestring
« #15 : 09. juli 2010, 10:37 »
Bra skrevet!!. Er noen jenter/damer jeg jobber sammen med som sliter med spiseforstyrrelser. Det som går igjen er hvor lite de faktisk kan om sunt kosthold og helse forøvrig. Jeg tror at kunnskap om kosthold og helse kan hjelpe mange som er syke samtidig som det kan minske risikoen for å bli syk.

Det som slår meg er at de spiser utrolig lite samtidig som det lille de spiser ikke er sunt (røyke gjør de også). De klager over at de fryser konstant og må ha 25+ varmegrader på kontoret fordi kroppens forbrenning/termogenese er fullstendig ødelagt.

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Min vei fra kaos til mestring
« #16 : 09. juli 2010, 11:28 »
Det som slår meg er at de spiser utrolig lite samtidig som det lille de spiser ikke er sunt (røyke gjør de også). De klager over at de fryser konstant og må ha 25+ varmegrader på kontoret fordi kroppens forbrenning/termogenese er fullstendig ødelagt.

Akkurat dette problemet sliter jeg med min samboer. Hun røyker, hun er en frostpinne osv. Problemet er at hun vil forandre på kosten men hver gang hun gir litt slipp på tvangstankene og spiser "normalt" så går hun opp med en gang. Og da snakker vi om ganske små måltider også. Noen som har noen artikler eller noe lignende ang normalisering av forbrenning\termogenose? Hun har riktig innstilling, men er ikke så klar at hun er villig til å legge på seg for å bli "sunn"
Njoa

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!