Skrevet av Emne: Gympartner slår et slag for Athletic Fitness  (Lest 2309 ganger)

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Gympartner slår et slag for Athletic Fitness
« : 05. juli 2010, 09:41 »
Etter dalende antall kvinnelige påmeldinger i Athletic Fitness ønsker Gympartner å øke interessen for konkurransegrenen.

Les hele artikkelen her
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Gympartner slår et slag for Athletic Fitness
« #1 : 05. juli 2010, 12:01 »
Spennende, håper de får fart igjen i AF for kvinner. Det var jo utrolig gøy når vi hadde de flotteste damene i Norge konkurrer hardt for gullet. Husker spesiellt god NM i 2003, lineupen var jo helt rå. Janne Moland Johansen, Therese Fostervold, Monica Saur, Anna Bergli, Pia Marlen Johnsen, Julie B. Sjøberg og Iren Gjøse var jo alle på scenen det året.

Men det året var det vel og en 34 herrer som stillte i AF. 17 i -180cm og 17 i +180cm. Lurer på hvor alle de er blitt av, CBB har tatt et par men det har jo ikke vært i nærheten så mange CBB utøvere de siste årene.

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: Gympartner slår et slag for Athletic Fitness
« #2 : 16. juli 2010, 08:32 »
Jeg skal selv gjøre alt jeg kan for å få med ei jente til, så da er det mulig det blir hvertfall fire jenter i AF.

Damene har fått barn og prioritert familie i noen år, dessverre har det ikke kommet like mange etter dem, mulig det er pga BF? Flere uerfarne jenter har vært redde for chins, men det skal jo være utelukket nå som det er kun dips og roing. Noen som vet om hvordan det ligger til med Nordisk og AF skal være med der?

Gutta vet jeg ikke. Husker i Sandefjord 2004 også. Totalt nesten 40 gutter på scenen i AF. Slenge deg med i år du også Stig, jeg skal delta selv. Håper å lokke med meg flere av de andre gutta også.

Soje

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Gympartner slår et slag for Athletic Fitness
« #3 : 16. juli 2010, 09:05 »
Har vurdert å delta i AF selv. CBB hadde også vært moro men det krever jo endel mer muskelmasse og selv om jeg veier 92kg på 178 cm nå så spørs det om jeg fyller ut klassen min ferdig deffet. Blir man trukket dersom man har litt i overkant mye muskler i AF?

Utlogget mpower

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 32

Sv: Gympartner slår et slag for Athletic Fitness
« #4 : 16. juli 2010, 09:24 »
Jeg vurderer sterkt. Blir litt kort diett, men bedre sent enn aldri Wink Wink
Har aldri stått på en scene i bikini før Embarrassed
Konkurrerende utøver i håndbak

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: Gympartner slår et slag for Athletic Fitness
« #5 : 05. august 2010, 00:34 »
Er man voldsomt voksen i forhold til AF retningslinjer så vil man bli trukket ja. Om du deltar for første gang så er det artig bare å ha vært med. Det var etter at jeg plasserte meg godt i Sandefjord at jeg fikk blod på tann.

Ikke mange som har stått på en scene i bikini eller undertøy(ja jeg bruker samme boxer akkurat i dag). En gang er den første for alle som deltar og jeg skal love at det er det siste du tenker på. Blir mye mer oppmerksom rundt selve bikinien, fargen, poseringer, plasseringer på kjentfolk og når man skal på scenen neste gang selv.

Oppfordrer folk til å snakke med noen som bor i nærheten som har deltatt før. Vi må jobbe for sporten :-)

Hørte i dag at det er meg, to karer til samt ei jente fra Atletix som skal stille i AF i år. Da er det i hvertfall 3 gutter og 4 jenter i AF.

Flere som skal stille?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!