Skrevet av Emne: Treningssenter i Elverum  (Lest 3737 ganger)

Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Treningssenter i Elverum
« : 08. august 2010, 15:17 »
Heisann folkens.

Skal flytte ilag med dama til Elverum iløpet av dei neste vekene, men trenger ein plass å trene.
Eg trener forholdsvis berre baseløft som benk, mark, bøy, skulderpress, chins o.l. Bruker også kalk for å bedre grepet i markløft så trenger eit senter der dette er greitt å bruke.

Tips anyone? Huh Huh
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Sv: Treningssenter i Elverum
« #1 : 08. august 2010, 20:11 »
Family Sports Club. 4 stenger (2 elendige og 2 skikkelige), Power-rack, bøystativ, benkpress, skråbenkpress, hantler opp til 47,5kg, kombistativ chins/dips og alle mulige maskiner for den som måtte trenge det. Magnesium/kalk er lov for den som vet å bruke hodet.

Hjemmesiden, jævlig dårlig side men men:
http://www.fsc.no/treningssenter_elverum_fsc_187.html?action_set_ice_sidemenu=_100_171_

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Treningssenter i Elverum
« #2 : 08. august 2010, 20:22 »
Zumba til høsten: " Ditch the workout, join the party"

 dry Grin
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Sv: Treningssenter i Elverum
« #3 : 08. august 2010, 20:30 »
hehe, ja det er tragisk Tongue

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Treningssenter i Elverum
« #4 : 08. august 2010, 20:33 »
Er du instruktør?
Eller har du meld deg på som deltager? Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget steintrollet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 132

Sv: Treningssenter i Elverum
« #5 : 09. august 2010, 13:01 »
Takk for hjelp.
Family Sports Club. 4 stenger (2 elendige og 2 skikkelige), Power-rack, bøystativ, benkpress, skråbenkpress, hantler opp til 47,5kg, kombistativ chins/dips og alle mulige maskiner for den som måtte trenge det. Magnesium/kalk er lov for den som vet å bruke hodet.

Hjemmesiden, jævlig dårlig side men men:
http://www.fsc.no/treningssenter_elverum_fsc_187.html?action_set_ice_sidemenu=_100_171_

Takk for hjelp;) Masse folk som tar opp plassen på det senteret og lange køer foresten?
Dama digger muskler, så eg trener;)

Skal ha 120-130 kg i benken, 180 i mark og 120 i knebøy i år

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Treningssenter i Elverum
« #6 : 09. august 2010, 13:14 »
Family Sports Club. 4 stenger (2 elendige og 2 skikkelige), Power-rack, bøystativ, benkpress, skråbenkpress, hantler opp til 47,5kg, kombistativ chins/dips og alle mulige maskiner for den som måtte trenge det. Magnesium/kalk er lov for den som vet å bruke hodet.

Hjemmesiden, jævlig dårlig side men men:
http://www.fsc.no/treningssenter_elverum_fsc_187.html?action_set_ice_sidemenu=_100_171_

...der hadde jeg som vanlig tenkt å trene onsdag-lørdag i uka som gikk....men fikk jeg det? Neiiiida - de hadde pokker i meg gjort det om til nøkkelkortgym, og hadde ingen betjening der før 15. august. Jævler!  dry


Spørsmål: To elendige stenger sier du.... Hvem ødela dem?  :Smiley
Vel for å foregripe svaret ditt litt - vi veit begge hvorfor de er blitt elendige. Folk skal ikke bøye de jævla stengene med alt for store belastninger heller da......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Sv: Treningssenter i Elverum
« #7 : 09. august 2010, 21:43 »
Er du instruktør?
Eller har du meld deg på som deltager? Cheesy

Jeg som styrer hele greia. Jeg er hjernen bak Zumba Smiley


...der hadde jeg som vanlig tenkt å trene onsdag-lørdag i uka som gikk....men fikk jeg det? Neiiiida - de hadde pokker i meg gjort det om til nøkkelkortgym, og hadde ingen betjening der før 15. august. Jævler!  dry


Spørsmål: To elendige stenger sier du.... Hvem ødela dem?  :Smiley
Vel for å foregripe svaret ditt litt - vi veit begge hvorfor de er blitt elendige. Folk skal ikke bøye de jævla stengene med alt for store belastninger heller da......

Det var dumt. Ja de har kastet seg på ''latmanns-bølgen'' med nøkkelkort slik at de kan jobbe mindre  biggrin

Jojo, men de bøyde seg farlig lett da. Sånn type 299kr på Europris lett. Men de stengene er nå uansett kastet. Nå har de 2 som er litt tjukkere enn vanlige stenger, mangler serratering på midten og endestykkene sklir av rett som det er. Altså elendige.
Og så har det fått 2 nye Eleiko vektløfterstenger som er veldig gode.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Treningssenter i Elverum
« #8 : 10. august 2010, 08:51 »
Det var dumt. Ja de har kastet seg på ''latmanns-bølgen'' med nøkkelkort slik at de kan jobbe mindre  biggrin

Jojo, men de bøyde seg farlig lett da. Sånn type 299kr på Europris lett. Men de stengene er nå uansett kastet. Nå har de 2 som er litt tjukkere enn vanlige stenger, mangler serratering på midten og endestykkene sklir av rett som det er. Altså elendige.
Og så har det fått 2 nye Eleiko vektløfterstenger som er veldig gode.

Ja det er kjipt at det er helt ubemannet i såpass lang periode, men nøkkelkort er nå uansett veldig greit for de av oss som ikke har det store behovet for annet enn å trene for oss sjøl eller med kompiser.

Bra de har skifta ut de stengene da...det er lite som irriterer så mye som å komme på et gym uten ei rett stang tilgjengelig. vektløfterstenger er forsåvidt mine favorittstenger...siden jeg er såpass svak at litt ekstra svikt i stengene er kjekkt å ha Smiley

På gymmet vårt har de forøvrig kjøpt inn en del stenger fra Gym 2000 som skal være dimensjonert til en belastning opp til 680kg. Normal tykkelse, og det er bra, men selvfølgelig litt stive med vektløfterstengene til Eleiko Smiley
Ikke var de så ille dyre heller...så det får tas med i vurderingen i tankene rundt et lite hjemmegym Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!