Skrevet av Emne: aldri nok trening..  (Lest 1130 ganger)

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
aldri nok trening..
« : 08. juli 2010, 20:22 »
Trener da under post styrkeløft. 4 økter i uka der 3 er hovedsak bøy, mark og benk, der den 4'rde er ren benk og triceps. Men har ikke hatt den økningen i benk som jeg hadde forventet. På to år har jeg kanskje max økt 25-30kg.. grei tyngde på treningene også, har fulgt ett skjema der det skal være opptimal økning, men det stopper opp.
Noen som har med dette tips til trening jeg kan gjøre tirsdag og torsdager.. ? evt bare presse inn litt mer protein i kosten for å se om det er mangel? spiser forsåvidt "normal" kost.

tips anyone?

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Kennyman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: aldri nok trening..
« #1 : 11. juli 2010, 01:16 »
Hehe fristet til å kun skrive: spis mer så ordner alt seg. Du skriver svært kort hvordan opplegg du kjører så vanskelig å gi bedre tips. Du burde vertfall legge på deg litt fett også, mye lettere å legge på seg muskler når du har energioverskudd, altså når du blir feitere..

Synes 4 brystøkter i uka høres mye ut også, ville tatt maks 3 selv ellers får jeg bare overload og stagnerer slik du har gjort.

Less is more!

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: aldri nok trening..
« #2 : 11. juli 2010, 10:36 »
Vet ikke hvilket styrkeløftbasert program du trener etter, men prøv deg på Dietmar sine. Ligger noen på www.styrkeloft.no

Du kan fint trene bøy,benk og mark 3 ganger i uka, men en ting er viktig her - variasjon. Dette i form av vekter, man kjører ikke øvelsene 3 ganger (og du som kjører benk 4) i uka med tunge vekter opp mot maks. Her er det snakk om ulike variasjoner av øvelsen og ulik belastning. Selv har jeg respondert bra på lett trening så jeg vil råde deg å ha lette økter.
Går man opp i vekt vil man naturligvis løfte mer, men har man dårlig kost, høy drikkevane (flere ganger i uka) og samtidig dårlig struktur på treningen sier det seg selv at man får en dårlig økning.

Følg et styrkeløftprogram så skal du se at du øker bra. Er bare byggere som sliter seg ut hver forbanna trening, vi som er styrkeløftere liker å ta livet med ro på noen av treningene og øker bra i styrke Smiley
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: aldri nok trening..
« #3 : 11. juli 2010, 13:09 »
Vet ikke hvilket styrkeløftbasert program du trener etter, men prøv deg på Dietmar sine. Ligger noen på www.styrkeloft.no

Du kan fint trene bøy,benk og mark 3 ganger i uka, men en ting er viktig her - variasjon. Dette i form av vekter, man kjører ikke øvelsene 3 ganger (og du som kjører benk 4) i uka med tunge vekter opp mot maks. Her er det snakk om ulike variasjoner av øvelsen og ulik belastning. Selv har jeg respondert bra på lett trening så jeg vil råde deg å ha lette økter.
Går man opp i vekt vil man naturligvis løfte mer, men har man dårlig kost, høy drikkevane (flere ganger i uka) og samtidig dårlig struktur på treningen sier det seg selv at man får en dårlig økning.

Følg et styrkeløftprogram så skal du se at du øker bra. Er bare byggere som sliter seg ut hver forbanna trening, vi som er styrkeløftere liker å ta livet med ro på noen av treningene og øker bra i styrke Smiley
hehe.. takk for det, takk for det.. Smiley
Trener ett av Dietmar sine program, men det var bare om noen hadde noen "supertips" eller om det bare er å "to stay strong" og fortsette.. ikke nødvendigvis fylla som er problemet, men kosten kan forbedres. Skal ta ett tak.. MEN uansett, takk Wink

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!