Uff og uff, her har det bare gått en vei i det siste. Kommer krypende tilbake til denne loggen i håp om at den kan hjelpe meg igjen. Jeg forstår egentlig ikke helt hvorfor jeg feiler hver gang jeg setter i gang igjen men av en eller annen grunn føles det som om jeg har mistet all motivasjon. Litt rart siden jeg er så misfornøyd med vekta. Selv om jeg har gått opp så har jeg holdt treningen sånn nogenlunde ved like, heldigvis!
Vekta nå ligger på forferdelige 108.5 kg

og første delmål er 10 kg ned. Dette skal jeg nå innen julaften, det vil si ca 14 uker, et helt ok tidsperspektiv.
Jeg starter med å ligge mellom 1800 og 2100 kalorier pr dag, avhengig av hvordan jeg trener. Forsøker å få til 3 styrkeøkter pr uke + en del sykling og gåing i fjellet. Jobber mye for tiden så jeg må bare forsøke å skvise det inn der jeg kan.
Så i morgen starter jeg med en sykkeltur på ca 1t og 45 min.
Mat:
M1: Shake + pære, tran.
M2: Havregryn kokt på ekstra lett melk
M3: Kylling, grønnsaker og couscous
M4: Skyr + banan
M5: Gresk yoghurt
Totalt ca. 1846 kalorier, 231 g karbs, 162 g prot og 28 g fett.
Når det gjelder spisedager så skal jeg forsøke å holde meg borte fra alt skrap så langt det er mulig, jeg vet av erfaring at litt veldig ofte fører til mye for min del. Kommer til å spise litt ekstra karbs i form av ris og pasta en dag i uka men ikke slikkerier. Og viktigst av alt, jeg skal føre opp hver eneste smule jeg spiser, også her i loggen