Skrevet av Emne: Nå skal det gjøres!! Froggys logg  (Lest 114643 ganger)

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Ble ingen sykkel i dag  Angry men klarte selvfølgelig ikke holde meg borte fra trening, to timer innesykling.
 

Ingen vits å gå ned noe mer i vekt nå. Da går du over i "spisevegringslook". Kroppen (basert på bilder) ser fin ut den nå Smiley

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Oi, spisevegringslook... hmm.. det er langt fra hvordan jeg ser min egen kropp Wink men jeg har jo skjønt at hodet mitt henger et stykke etter kroppen, med det så mener jeg at jeg mentalt sett ofte føler meg veldig overvektig fortsatt, kanskje ikke så rart når man alltid har vært overvektig. Jeg prøver dog så godt jeg kan å se objektivt på kroppen, og når jeg måler (både med vekt og målebånd) så ser jeg at det et lite stykke igjen. Fortsatt nok av fett. Jeg vil ikke ha noen radmager kropp, det er langt fra målet mitt men jeg vil prøve å få vekk litt mer spekk før jeg er helt fornøyd. Merker dog at det med vekt og mål ikke opptar meg fullt så mye nå, har mer fokus på syklingen og rittene jeg skal gjennom i sommer. Trener og spiser mot det, så får vi heller se hvordan kroppen ser ut utpå høsten Smiley

Men tusen takk for innlegg, er positivt å få en "reality check" av og til, for det er veldig lett å bli revet med av dette kroppsstyret Smiley
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

I kveld blir det kun styrketrening. Langtur på sykkelen på søndag så jeg vil ha et par dager fri før den tid.

Inntak ca. 2000 kcal., 210 g karbs, 170 g prots, 40 g fett.

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Oi, spisevegringslook... hmm.. det er langt fra hvordan jeg ser min egen kropp Wink men jeg har jo skjønt at hodet mitt henger et stykke etter kroppen, med det så mener jeg at jeg mentalt sett ofte føler meg veldig overvektig fortsatt, kanskje ikke så rart når man alltid har vært overvektig. Jeg prøver dog så godt jeg kan å se objektivt på kroppen, og når jeg måler (både med vekt og målebånd) så ser jeg at det et lite stykke igjen. Fortsatt nok av fett. Jeg vil ikke ha noen radmager kropp, det er langt fra målet mitt men jeg vil prøve å få vekk litt mer spekk før jeg er helt fornøyd. Merker dog at det med vekt og mål ikke opptar meg fullt så mye nå, har mer fokus på syklingen og rittene jeg skal gjennom i sommer. Trener og spiser mot det, så får vi heller se hvordan kroppen ser ut utpå høsten Smiley

Men tusen takk for innlegg, er positivt å få en "reality check" av og til, for det er veldig lett å bli revet med av dette kroppsstyret Smiley

Tror du misforstod meg litt. Jeg sa ikke du så ut som en med "spisevegringslook" nå. Jeg sa at det fort kunne bli slik om du fortsetter for langt ned den veien. Du har jo tatt et kvantesprang mellom de to bildene (før/etter) som du har lagt ut. Sett med objektive øyne, så har du en fin kropp og strengt tatt ingenting som MÅ endres på (Jada, en taler nok til døve øyne når en prater til kvinner om slikt, men dog).

Iallefall ... det jeg prøvde å si er at du trygt kan være stolt av resultatet ... og at det tvilsomt er noen som går rundt og tenker "oi-hun-burde-slanke-seg" om deg nå ...

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Ja, sånn å forstå Cheesy Du har helt rett, jeg MÅ ikke ned mer i vekt, jeg har klart å endre livsstilen totalt, jeg spiser sunt, med en og annen utskeielse og jeg trener regelmessig. Det er jeg veldig fornøyd med! Men realistisk sett så har jeg en del overflødig fett fortsatt og har satt meg et mål jeg mener jeg kan oppnå, det målet, om man går etter BMI, vil plassere meg i grensen mellom normalvekt og overvekt, så jeg har absolutt ikke noen ønsker om å være radmager Wink Om det skulle vise seg at kroppen min, etter å ha vært overvektig over lang tid, ikke klarer å komme seg helt ned dit jeg ønsker, så tror jeg det vil være ok også.

Uansett, takk for komplimentet Cheesy
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Treningen gikk helt i vasken i dag, fikk rett og slett ikke tid. I tillegg ble det en bedre middag med et par glass vin nettopp, oh well. Har fått garantert sykkellevering i morgen, så da er jeg i grunn fornøyd  Grin Blir en styrkeøkt på kvelden før jeg tar meg en tur ute, ca 4 mil.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Stas med ny sykkel, ble ca. 5 mil i kveld, godt med energi etter treningsfri dag og jeg kjørte ganske hardt. Fri igjen i morgen før jeg har planlagt en langtur på lørdag, regner med at det blir ca. 9 mil.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Deilig med vår og lange sykkelturer utendørs Smiley
Hvordan går styrketreningen?
Smiley

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Joda, det går også bra, syklet innom senteret i kveld og la ned ei økt. Jeg ligger faktisk litt foran skjema når det gjelder øking Wink Dette fordi jeg ble lei av å øke i sett hele tiden og økte heller litt mer enn hva jeg skulle.. hehe. Det var jo ganske lett da jeg startet så det har gått greit, selv om jeg nå føler jeg trener hardere og mer effektiv styrke enn jeg har gjort tidligere. Er vel på fjerde uka nå, om jeg ikke husker feil (eller var det femte?) og har planer om den friuka etter sjette uka og så starte på nytt med nye RM.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Tidlig fri + ok vær + ny sykkel = treningsfri dag rett ut av vinduet. Tar meg et par rolige(!) mil etterpå.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Da har jeg planlagt ruta for i morgen, blir ca. 10 mil uten stopp. Prøve å vende meg til en del sammenhengende timer på setet før rittene i sommer. Blir forholdsvis rolig med en del innlagte bakkedrag.

I kveld har det blitt litt kake og god mat slik at lagrene er fylt godt opp etter en mager uke  Grin
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget Langrennsløpern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 460
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 460

10 mil på terreng? Det er imponerende!
17 år
180 cm
78 kg

17 pullups * kroppsvekt
135kg * 4 REPS Mark
110kg * 4 REPRS Knebøy
Benkpress med hantler 85kg*2
70kg Militærpress med hantler * 4
70 Pushups - Helt ned & opp

Halvmarathon 1.20 time

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

På terrengsykkel, ja, men er bare en mindre del av løypa som faktisk er terreng, mesteparten foregår på asfalt og grus. Smiley
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget Langrennsløpern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 460
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 460

Uansett, veldig imponerende! Hvor lang tid bruker du? 6 timer eller noe?
17 år
180 cm
78 kg

17 pullups * kroppsvekt
135kg * 4 REPS Mark
110kg * 4 REPRS Knebøy
Benkpress med hantler 85kg*2
70kg Militærpress med hantler * 4
70 Pushups - Helt ned & opp

Halvmarathon 1.20 time

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Har faktisk aldri syklet så langt uten pauser før så jeg vet neimen ikke. Vanligvis, i et ok tempo, bruker jeg ca. 25 min på mila (litt avhengig av løypa såklart) så jeg håper på å klare det på rundt 5 timer. Skal ta tida Wink
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!