Skrevet av Emne: Nå skal det gjøres!! Froggys logg  (Lest 114733 ganger)

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Lykke til med 10 mil i morgen spreka  Cheesy
Ja, er utrolig viktig med påfyll, så ikke glem det da!   Wink

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Du må ha sterkebein! Legg ut bilde av deg snart! Er spent!

La ut noen bilder her om dagen, de ligger på s. 32 Smiley

Lykke til med 10 mil i morgen spreka  Cheesy
Ja, er utrolig viktig med påfyll, så ikke glem det da!   Wink

Takk Smiley Har med nok av sukkerpåfyll til turen  Grin
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget Langrennsløpern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 460
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 460

Bra legger og lår det der! Sykling ftw! Eneste som er dumt er at ikke overkroppen blir trent Sad
17 år
180 cm
78 kg

17 pullups * kroppsvekt
135kg * 4 REPS Mark
110kg * 4 REPRS Knebøy
Benkpress med hantler 85kg*2
70kg Militærpress med hantler * 4
70 Pushups - Helt ned & opp

Halvmarathon 1.20 time

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Bra legger og lår det der! Sykling ftw! Eneste som er dumt er at ikke overkroppen blir trent Sad

Utlogget Langrennsløpern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 460
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 460

Den var bra Smiley Er vel ikke fult så ille da, men viktig å huske å trene resten av kroppen også om man er opptatt av den Smiley
17 år
180 cm
78 kg

17 pullups * kroppsvekt
135kg * 4 REPS Mark
110kg * 4 REPRS Knebøy
Benkpress med hantler 85kg*2
70kg Militærpress med hantler * 4
70 Pushups - Helt ned & opp

Halvmarathon 1.20 time

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Syns ikke det er noe galt med en syklist-overkropp.....

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget Langrennsløpern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 460
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 460

æsj, haha
17 år
180 cm
78 kg

17 pullups * kroppsvekt
135kg * 4 REPS Mark
110kg * 4 REPRS Knebøy
Benkpress med hantler 85kg*2
70kg Militærpress med hantler * 4
70 Pushups - Helt ned & opp

Halvmarathon 1.20 time

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Bare så det er sagt, disse er veldig gode når man er sulten...



Sånn går det når matskapet er magert og det regner ute, får håpe det letter snart så jeg kommer meg til butikken og får litt middag  Food
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Siste halvannen uke kan vel kalles en diet break. Er skuffa over meg selv og har slitt med tanker om at jeg tydligvis ikke klarer målet, kanskje dette er så langt ned i vekt jeg kommer. Meeeeeeen... jeg gir meg nok ikke. Tilbake på dietten i morgen, satt opp spiseplan for hele neste uke i kveld, inkl. neste helg. Logger en ukesoppsummering på fredag så får vi se hvordan det har gått.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget MarianneD

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

Stå på froggy Smiley Litt ekstra viljestyrke nå så skal det gå bra! Ikke tenk på det som har blitt spist, se fremover og tenk på målet ditt hver gang du holder på å sprekke  :Smiley

Utlogget bekka_

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 884
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 884

Alt ligger i hode... Også blir man så skuffet over seg selv over at det sklir ut, også går man i gang med å straffe seg med enda strictere kosthold, og mer trening også går man på en smell igjen, også er den onde sirkelen i gang! what

Bare et lite innspill? Hva med å legge inn pauseuker med vedlikehold? Du har vært på diett såpass lenge at både hode og kropp har godt av å tenke litt kortsiktig og ikke "om 6mndr skal jeg være i mål".
F.eks 4-6 uker på diett, så 2 uker vedlikehold, også gjenta, til du sakte men sikkert nærmer deg målet. Dette er jo snakk om en livvstilforandring, og hverdagen skal være lystbetont, jeg vet jeg selv blir alt for fokusert på kostholdet til tider at en tredjedel kunne vært nok Tongue
Som sagt, bare et lite innspill Smiley
"Life isn`t about finding yourself. Life is about creating yourself!"

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100308.msg1499319

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Stå på froggy Smiley Litt ekstra viljestyrke nå så skal det gå bra! Ikke tenk på det som har blitt spist, se fremover og tenk på målet ditt hver gang du holder på å sprekke  :Smiley

Nei, jeg får jo ikke gjort stort med det som var.. ser fremover. Takk Smiley

Alt ligger i hode... Også blir man så skuffet over seg selv over at det sklir ut, også går man i gang med å straffe seg med enda strictere kosthold, og mer trening også går man på en smell igjen, også er den onde sirkelen i gang! what

Bare et lite innspill? Hva med å legge inn pauseuker med vedlikehold? Du har vært på diett såpass lenge at både hode og kropp har godt av å tenke litt kortsiktig og ikke "om 6mndr skal jeg være i mål".
F.eks 4-6 uker på diett, så 2 uker vedlikehold, også gjenta, til du sakte men sikkert nærmer deg målet. Dette er jo snakk om en livvstilforandring, og hverdagen skal være lystbetont, jeg vet jeg selv blir alt for fokusert på kostholdet til tider at en tredjedel kunne vært nok Tongue
Som sagt, bare et lite innspill Smiley

Godt innspill og du har nok helt rett. Har holdt på lenge og det har blitt et enormt fokus og jeg har sagt til meg selv utallige ganger at jeg at jeg burde legge inn planlagte "pauser" men så er det den utålmodigheten da, jeg vil liksom bli ferdig og det ganske snart. Jeg vet det er snakk om livsstilssendring og føler jeg har endret veldig mye men det å smøre seg med tålmodighet er nok noe jeg kan bli bedre på. Man blir vel kanskje blendet litt av desperasjonen.. hehehe... men jeg skal ta rådet ditt og sette opp en plan senere denne uka, med innlagte pauser, for jeg jeg vet jeg har godt av det både fysisk og psykisk. Er fint at folk minner en på det når en selv har tendens til å skyve de tankene bort.. så takk Smiley
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Da har jeg bestemt meg for å kjøre bolker av fire uker på og en uke av, altså fire uker med diett og trening som nå og en uke hvor jeg ligger i kaloribalanse, kanskje litt over og går betraktelig ned på treningen. Styrketreningen blir som vanlig, av sykling blir det tre rolige turer i løpet av den uken. Vil tro jeg får problemer med å holde meg tilbake men skal gjøre så godt jeg kan Wink.

Det er i overkant av tre uker til mitt første ritt og frem til det kjører jeg som jeg lenge har planlagt, trening som vanlig første uken, andre uken mer hardkjør + mer mat og uken som leder opp til rittet trapper jeg ned på trening og sørger for å få i meg nok væske og mat. Skal ikke ofre dietten en tanke de to siste ukene før rittet.

Uken etter rittet blir den første "hvileuka", regner med at det gjør godt å hente seg litt inn da.

Så da skal det bli interessant å se hvordan dette går, tror jeg har godt av å gjøre litt endringer hvertfall.



Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Det høres ut som en fin plan! Så er det bare å holde seg litt objektiv og følge planen uten å gjøre for mange endringer etterhvert.

Blir spennende å se hvordan det går på rittet! Har du gjort deg noen tanker angående ønskeplasseringer, eller er det bare å gjennomføre?

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Ja, utfordringen blir jo å holde planen, men jeg skal gjøre alt jeg kan for å klare det. Har innsett at det må endringer til, ellers er jeg redd jeg vil gå i en evig loop med noen skritt frem og noen tilbake. Da er det nok fare for at jeg går på en real smell til slutt.

Siden det er mitt første ritt så har jeg egentlig ikke de store forhåpningene, annet enn at jeg kommer til å kjøre på så godt jeg kan. Tror jeg har grunnlaget inne men den største utfordringen blir nok å sykle med så mange folk, er jo vant til å trille rundt alene. Tar det som en erfaring, så får jeg prøve å lære av evnt. feil til neste ritt.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!