Skrevet av Emne: Nå skal det gjøres!! Froggys logg  (Lest 114713 ganger)

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #585 : 06. september 2011, 15:22 »
Jeg er gått frem og tilbake og frem og tilbake, skal fortsatt ned 10 kg. Jeg kan vel ikke si at jeg er på samme plass som da jeg startet for jeg har bygget en del mer muskelmasse og jeg er i generelt sett  bedre form, men om jeg kun ser på vekta så har jeg ikke kommet så veldig langt. Stresser ikke så veldig med det for tiden heller, selv om det ville vært deilig å sagt seg "ferdig" snart.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #586 : 06. september 2011, 17:01 »
Ja, det blir veien som blir målet, sant? Wink For en blir jo aldri helt ferdig. Så gjelder det å forsøke å holde seg på en riktig vei med den rette fartsgrensa. Hjelper liksom ikkje ta en for rask vei heller, for da mister en jo bare muskler, slik som eg har mistanke om at eg har gjort i sommer. Eg må nok bite i den sure steiken og spise mer sånn at eg orker å løfte tyngre vekter...   :Smiley :Smiley

Men snakka med en trener i går, og han sa at det var smart å skifte mellom slanking og bygging, altså konsentrere seg om fettforbrenning over en periode, og så spise littegrann mer så man kan bygge i neste periode. Han sa ikkje kor lange disse periodene bør være, men eg antar at kanskje det er lurt å konsentrere seg om bygging de periodene en ser at en står litt fast, og ikkje er helt motivert til å spise lite nok?
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #587 : 06. september 2011, 20:47 »
Ja, du har nok rett, treneren også. Jeg forsøker å se litt sånn på det som at om jeg hadde gått alt for raskt ned så hadde jeg sikkert hatt en del løs hud og slikt og det har jeg heldigvis ikke fått (enda?), så det er kanskje greit at det tar litt tid. Når man først har vært så overvektig over lengre tid så blir man nok ikke ferdig, nei. Er klar over at jeg må være litt mer forsiktig enn andre når det kommer til mat, men det er i grunn greit, hvertfall så lenge jeg orker å trene Wink Når jeg blir 70 så får jeg bare ese ut, fylle ut rynkene da vettu  Grin Forsøker også å være litt mer bevisst på hvor heldig jeg er som har en kropp som fungerer, som orker å trene og ta litt i, det er slett ikke noe man bør ta for gitt Smiley

Forresten, takk for forrige posten, gikk litt fort så jeg glemte å takke Smiley

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #588 : 06. september 2011, 21:10 »
Ingenting å takke for.  Smiley
Ja løs hud er nok et problem, men eg tror det er verst for de som har strekkmerker, eller skrekkmerker, som eg liker å kalle de. Skrekkmerkene blir til dype rynker når huden blir løs, og det er ikkje gøy, altså. Sist eg gikk ned masse så ble eg så deppa av alle skrekkmerkene at eg spiste meg opp igjen.  dry
Men forskjellen fra nå og da, er jo at musklene hjelper til å holde den løse huden mer i sjakk, for den gangen trente eg ikkje, det gjør eg jo nå. Men blir løs hud et stort problem, så er det jo en mulighet for operasjon. Men da må en vise til stabil vekt i minst 2 år først. Sikkert på grunn av at arret sprekker opp hvis en jojoslanker seg.
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #589 : 07. september 2011, 09:24 »
Har noen få strekkmerker på magen selv, får håpe det ikke blir så alt for ille når jeg er ferdig. Leit når det blir et så stort problem som du sier her Sad
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #590 : 07. september 2011, 09:25 »
Treningsfri dag i dag, blir vel muligens en liten rusletur utpå kvelden.

Inntak blir ca. 1550 kcal, 140 g prot, 128 g karbs og 51 g fett.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #591 : 07. september 2011, 13:13 »
I går kveld regnet jeg ut sånn ca. hvor mye penger jeg bruker på å opprettholde et høyt proteinnivå og jeg ble ganske skremt når jeg så det svart på hvitt. Noe må gjøres før jeg eter meg til skrapa fant  Grin Så i kveld tar jeg turen til nærmeste Coop hvor de selger PF-produkter. Satser på å kjøpe en 3 liter med 100% Whey Protein (sjoko). Håper den smaker litt bedre enn den diettshaken jeg brukte for en tid tilbake, men ned skal den uansett. Med over 43 g prot pr servering er det jo ikke noe å tenke på. For å få noe tilsvarende med Skyr må jeg vel opp i tre stykker... over 45 kr... nice.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #592 : 07. september 2011, 13:20 »
Proteinfabrikken er sånn passe på smak, så jeg ville ha sendt mail til forskjellige produsenter og bedt om smaksprøver Smiley
Smiley

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #593 : 07. september 2011, 13:26 »
Bjørn, det er nok absolutt det lureste, men utålmodig som jeg er så vil jeg ha det i går Cheesy Det er en del av hva jeg har spist den siste tiden som jeg egentlig ikke har likt men jeg har klart å få det ned og blitt vant til smaken etterhvert, skal forsøke det her også Wink

Men når denne dunken begynner å bli tom så skal jeg gjøre som du sier her. Om det fins bedre smaksalternativer så vil jeg jo gjerne ha det.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #594 : 07. september 2011, 14:57 »
Har noen få strekkmerker på magen selv, får håpe det ikke blir så alt for ille når jeg er ferdig. Leit når det blir et så stort problem som du sier her Sad
Ja, det er leit, men eg har jo et barn og, så eg har flere unnskyldninger. Wink Er det noe som tar knekken på mage og pupper, så e det babyer. Grin
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #595 : 07. september 2011, 16:20 »
Ja, se der, bare problemer med barn  Grin Neida, det viktigste er jo at en har en kropp som fungerer, så får man heller leve med litt skavanker Wink
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #596 : 07. september 2011, 16:33 »
Ja, sant det. En får gjøre det beste ut av den kroppen en har. Wink
Som sagt hvis det skulle bli veldig kritisk, så er operasjon en mulighet, men for pupper er det ikkje bare bare det heller. Bare sjekk de stygge arrene her: http://www.007b.com/breast_gallery_extra.php
 Burde egentlig bare være overlykkelig for at det ikkje er så ille. Grin
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #597 : 07. september 2011, 17:08 »
Fine bilder  Cry Jeg tror jeg har vært litt heldig fra naturens side i og med det aldri la seg stort med fett på brystene Cheesy så derfor har jeg heller ikke tapt stort derfra. Bruker faktisk samme bh-størrelse nå som før, rart men sant. Så egentlig ser de større ut enn hva de gjorde nå når resten er blitt mindre.. hehehe. Eneste stedet hvor jeg kanskje kan komme til å få litt løs hud er ved magen, får se hvordan det går etterhvert. Skal nok mye til før jeg velger å gjøre noe kirugisk hvertfall men greit å vite at det er mulig om det skulle skape store plager for meg.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #598 : 07. september 2011, 18:12 »
Syntes du har vært kjempe flink jeg "froggy" Cheesy Har selv 10kg igjen..og de er suuuper seige!!

Og du er suuper heldig når puppene dine har holdt seg så bra, det skal du være glad for.. Jeg er for min del ei puppe jente(ha ha) Og har aldri vært fornøyd med mine...så jeg har tatt min første av 2 opr nå..Og er vel før 1 gang i mitt liv faktisk litt fornøyd med dem..gleder meg til de er helt ferdig :Smiley

Jeg har også som FrøkenPupp fått barn og det setter virkelig sine spor både på mage og bryst...Så jeg har desverre litt skavanker her og der..ha ha

Bruker også selv whay fra PF...og det smaker ikke så værst i jordbær syntes nå jeg da Smiley Masse lykke til med treningen videre, og jeg følger med Smiley

Hvordan og hva trener du i styrke?

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Mine siste 15 (?) Nye bilder s. 32 (gamle s. 6, og s. 20)
« #599 : 07. september 2011, 18:30 »
Fine bilder  Cry Jeg tror jeg har vært litt heldig fra naturens side i og med det aldri la seg stort med fett på brystene Cheesy så derfor har jeg heller ikke tapt stort derfra. Bruker faktisk samme bh-størrelse nå som før, rart men sant. Så egentlig ser de større ut enn hva de gjorde nå når resten er blitt mindre.. hehehe. Eneste stedet hvor jeg kanskje kan komme til å få litt løs hud er ved magen, får se hvordan det går etterhvert. Skal nok mye til før jeg velger å gjøre noe kirugisk hvertfall men greit å vite at det er mulig om det skulle skape store plager for meg.
La oss krysse fingrene og håpe kirurgi ikkje er nødvendig for noen av oss, når målet er nådd. Wink
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!