Skrevet av Emne: CheapUKSupplements - litt diskusjon ang. produkter  (Lest 4659 ganger)

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Jeg vurderer å utvide horisontene ved å kjøpe kosttilskudd fra utlandet. Hovedgrunnen er vel rett og slett at produkter som Animal Pak, V12 Turbo og andre typer godt kjente produkter med dokumentert effekt ikke selges her til lands. Men det viste dere jo allerede.

Tingen er den at jeg vet ikke helt hva som er lovlig å føre inn i landet. Jeg har fått med meg at enkelte produkter er lovlige til den grad at man bestiller til maks 3mnd forbruk. Men det er vel andre produkter igjen som er helt ulovlige, og i tilfellet hvilke av de godt kjente og ofte brukte produktene er helt ulovlig innenfor de norske grensene?

Jeg har ikke tenkt på dette så lenge, fikk vel egentlig ideed når jeg lå i senga og ikke fikk sove.
Jeg har forstått det slik, både av poster her på forumet og av venners erfaringer at Animal Pak er et must. Hvorfor blir dette tilskuddet sett på som et mirakelmiddel mer eller mindre? Og går dette produktet under listen av produkter man kan kjøpe innenfor de restriksjonene at det bare er til 3mnd forbruk?

Er det andre produkter jeg bør prioritere når jeg skal bestille fra utlandet? Og er det noen maksgrense for hvor stor bestillingen kan være? Og når det er snakk om maks 3mnd forbruk, gjelder det da for hvert enkelt produkt, eller vil bestillingen bli beslaglagt hvis den inneholder 3mnd forbruk av Animal Pack, 3mnd forbruk av V12 og 3 mnd forbruk av en testobooster?

Håper på gode og seriøse svar i og med at dette er en seriøs henvendelse.

Handlelisten ser pr dags dato slik ut;

Animal Pak (fordi så mange skryter av det)

-------------------------------------

Jeg har hørt masse snakk om disse testo boosterne ala Jeg vurderer å utvide horisontene ved å kjøpe kosttilskudd fra utlandet. Hovedgrunnen er vel rett og slett at produkter som Animal Pak, V12 Turbo og andre typer godt kjente produkter med dokumentert effekt ikke selges her til lands. Men det viste dere jo allerede.

Tingen er den at jeg vet ikke helt hva som er lovlig å føre inn i landet. Jeg har fått med meg at enkelte produkter er lovlige til den grad at man bestiller til maks 3mnd forbruk. Men det er vel andre produkter igjen som er helt ulovlige, og i tilfellet hvilke av de godt kjente og ofte brukte produktene er helt ulovlig innenfor de norske grensene?

Jeg har ikke tenkt på dette så lenge, fikk vel egentlig ideed når jeg lå i senga og ikke fikk sove.
Jeg har forstått det slik, både av poster her på forumet og av venners erfaringer at Animal Pak er et must. Hvorfor blir dette tilskuddet sett på som et mirakelmiddel mer eller mindre? Og går dette produktet under listen av produkter man kan kjøpe innenfor de restriksjonene at det bare er til 3mnd forbruk?

Er det andre produkter jeg bør prioritere når jeg skal bestille fra utlandet? Og er det noen maksgrense for hvor stor bestillingen kan være? Og når det er snakk om maks 3mnd forbruk, gjelder det da for hvert enkelt produkt, eller vil bestillingen bli beslaglagt hvis den inneholder 3mnd forbruk av Animal Pack, 3mnd forbruk av V12 og 3 mnd forbruk av en testobooster?

Håper på gode og seriøse svar i og med at dette er en seriøs henvendelse.

Handlelisten ser pr dags dato slik ut;

Animal Pak (fordi så mange skryter av det)

-------------------------------------

Jeg har hørt masse snakk om disse testo boosterne ala Diesel Test Hardcore
Link: http://www.cheapuksupplements.com/shop/product.php/352/diesel_test_hardcore

Er det noe av disse produktene som faktisk virker? Føler det er mange som sier at det blir lovet massiv progresjon, men at det viser seg at produktet inneholder vitaminer og stivelse. Eller tar jeg feil?

Det var vel alt jeg klarte å komme på denne runden.

På forhånd takk!


-Cocho
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Tilskudd som lover deg "Dramatically Increase Erection Hardness" hadde jeg ikke brukt mye penger på. Alt som heter testo-booster er bortkastede penger.

My 2 cents
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Ok, da var mine mistanker riktige ^^

Så da dropper jeg hele testo boost diskusjonen.

Men er det noen andre tilskudd som dere vet fungerer jeg burde teste ut?
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Jeg bumper denne i og med at det hadde vært greit med flere svar.

Ting jeg foreløbig har lyst til å teste ut er;
Animal Pak
V12 eller BSN NO-Xplode (vet ikke hvilken, begge virker gode på hver sin måte)


-Cocho
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
animal pak er bra ja liker den, føler et bra overskudd av den.

v12 vet jeg ikke, virker som er litt folk som liker den på tf men på bodybuilding.com f.eks har den elendig rating ifrohold til mange andre kreatin pre workouts.

hadde vurdert eaa&beta alanine utenom.

de har ikke så veldig godt utvalg av det der men ser man litt rundt på diverse engelske sider så finner man det man trenger Smiley
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Alanine er vel en aminosyre hvis jeg ikke tar feil?
Hva er det som gjør at jeg bør teste det ut? Funke det enda bedre enn Glutamine?

Er også litt usikker på V12, mange som skryter av det samt at det er mange som klager og mener at NO-Xplode er bedre..
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget AsleB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Forvent å få et brev i posten om 'ankommet ufortollet sending' og at pakken din blir sendt tilbake. Omtrent alt kosttilskudd egnes som legemidler, og de siste gangene jeg har prøvd i ta inn alt fra grønn te (!) til fettsyrer har jeg fått den beskjeden. Mulig jeg er uheldig, men kommer ikke til å bestille mer hverken fra UK eller andre EU-land før de norske tollerne skjerper seg. Eneste gangene jeg har fått ing igjennom er når jeg har skrevet lange brev til dem der jeg ber dem vedlegge dokumentasjon til meg på hvilket legemiddel jeg har prøvd å innføre, at det finnes stoffer i produktet som står på dopinglisten eler legemiddelregisteret, men selv da er det hit and miss i forhold til hvem som behandler saken.

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Hmmm... hørtes kjipt ut. Er dette fakta altså? For jeg har forstått at flere her inne har fått ting gjennom tollen så lenge det holdt til maks 3 mnd.
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget AsleB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Det har vært tilfelle med mine bestillinger, men leser at andre er heldigere.

Fakta er at dom tollerne ikke vet hva noe er kaller de det legemiddel, og at om du konfronterer dem med det er det tilfeldig om de da spør om resept fra legen, bare sender det tilbake, eller sender det til med.

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Jeg kommer iallfall til å bestille 1-2 bokser Animal Pak, og 1-2 bokser NO-Xplode... tror dette skulle holde seg innenfor den 3mnd gerensen?

Men bør jeg bestille fra Sverige eller England?

Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget Lars Ivar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 256

Er ikke animal pak bare en oppjazzet multivitamin da?

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Jeg vet ikke... alle skryter av det, så da tenker jeg at det kanskje bør testes ut?
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget FX!

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 255

Er ikke animal pak bare en oppjazzet multivitamin da?

Nå tar du for lite i, den inneholder noe vanvittig med forskjellige stoffer. Usikker på om den går gjennom tollen, da den inneholder så til de grader mye rart.
1x200 mark
1x110 benk
1x155 bøy
1x80 millitærpress

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
"Noe vannvittig med forskjellige stoffer" - hva mener du med det?

Den inneholder i praksis vitaminer, mineraler, aminosyrer, diverse ensymer og litt av hvert av ginseng, milk thistle og slikt som vi kan diskutere i det vide og brede effekten av. Dyre vitaminer med unødig attåt kaller jeg det. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
jeg og lurer på hva alle disse vanvittige stoffene er....

kan igrunn dele opp animal pak i 5 deler:

1: multivitaminer
2: amino syrer
3: antioksidanter
4: enzymer
5: perfomance complex som de så fint kaller det som er miks av ting for leveren og blodtrykket og litt for energi.

jeg finner ingen vanvittige ting i de kategoriene kun ganske allminnelige ting som man får gjennom diverse tilskudd bare her har man alt i 1 vitamin pakke.


selvfølgelig kan det diskuteres om nødvendigheten av alt hvis man tar endel kosttilskudd fra før men uansett så er det ikke noe værre en at det du ikke bruker kommer rett ut igjen gjennom urinen og ingen skade skjedd.

selv elsker jeg animal pak, bruker det ikke fast hele året men tar en boks sånn i ny og ne og får et herlig overskudd.
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!