Skrevet av Emne: Van Damme skal i ringen igjen!!K1 fight Oktober 2010  (Lest 4305 ganger)

Utlogget wolv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

http://www.youtube.com/watch?v=pP9gGlDXac0#noexternalembed&feature=related

Klippet fra wikipedia:

Van Damme will make a return to fighting and is scheduled to fight former boxing Olympic gold-medalist Somluck Kamsing in October 2010, in Las Vegas or Macau.[24] The winner of that match will face current world champion Jeffrey "The Squasher" Sun.[25] At the prospect of being the first man over the age of 50 to fight professionally in Macau, Jean-Claude Van Damme stated that "it's kind of dangerous, but life is short."[26]

Utlogget dutchie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 233
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 233

  • sånn
elsker denne karen!
Eat massive, Be massive!
bp:155 med 10cm planke
bp:145  KG
ML:240 KG
kb:220 KG
pushpress:115  KG

logg. http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98793.0

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
http://www.youtube.com/watch?v=pP9gGlDXac0#noexternalembed&feature=related

Klippet fra wikipedia:

Van Damme will make a return to fighting and is scheduled to fight former boxing Olympic gold-medalist Somluck Kamsing in October 2010, in Las Vegas or Macau.[24] The winner of that match will face current world champion Jeffrey "The Squasher" Sun.[25] At the prospect of being the first man over the age of 50 to fight professionally in Macau, Jean-Claude Van Damme stated that "it's kind of dangerous, but life is short."[26]

Sukk ... alt til sin tid.
Folk over 50 bør holde seg unna ringen ...
Famous or not ...

 


Utlogget Zuul

Hysj nå. Tenk om han vinner: Da kommer sikkert Benny The Jet, Jackie Chan, Chuck Norris og ikke minst Steven Segal på banen også Grin

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Hysj nå. Tenk om han vinner: Da kommer sikkert Benny The Jet, Jackie Chan, Chuck Norris og ikke minst Steven Segal på banen også Grin

Jeg håper liksom trenden ikke går i retning av å rekruttere fra geriatrisk avdeling. Uansett hvor berømte de måtte være fra film eller ulike idretter fra tidligere. Når en har passert 50, så lar en hanskene ligge.

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Jeg håper liksom trenden ikke går i retning av å rekruttere fra geriatrisk avdeling. Uansett hvor berømte de måtte være fra film eller ulike idretter fra tidligere. Når en har passert 50, så lar en hanskene ligge.

Når man har passert 50 og har en "viss" fortid skal den yngre garde ha for mye respekt til å "prøve seg", og den eldre garde skal på samme på samme måte holde seg unna ringen. Det er bare sånn det skal være.

Samtidig er jo Rocky Balboas "a man's last thing to go is his punching power" noe man bare MÅ like. Smiley
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Hysj nå. Tenk om han vinner: Da kommer sikkert Benny The Jet, Jackie Chan, Chuck Norris og ikke minst Steven Segal på banen også Grin

En kunne jo børstet støv av Bill Wallace også. Mannen var et unikum med bena når han var aktiv (kickboxing tilbake på 70-80 tallet). Dvs ... han hadde en skade i ene benet som gjorde at han kun var i stand til å sparke med venstrefoten. Til gjengjeld hadde han perfeksjonert bruken av denne ... slik at han kunne bruke den som en "pisk". Enten klasket hælen i tinningen på deg, eller så fikk du vristen på foten på andre siden.

Hadde gleden av å trene sammen med hr Wallace for mange herrens år siden ... og jeg kan skrive under på at både hurtigheten og timingen hans var tilnærmet perfekt. Han hadde en egen evne til å plassere bena rundt og gjennom guarden din. Med en klokket fart på 60 mph (eller ~ 96 km/h) så sier det seg selv at du på nært hold ikke har rare tiden å reagere på.

Han var langt fra noen "komplett" kampsportutøver, men kom langt med å gjøre det beste ut av fordelene sine. Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=QwY-5WcE924#noexternalembed

http://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Wallace_(martial_arts)

Utlogget Zuul

å eldes med verdighet er det verste vi menn gjør vettu Quadriceps Grin

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sukk ... alt til sin tid.
Folk over 50 bør holde seg unna ringen ...
Famous or not ...

 



Du eer så kjiip.. loosen up.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Jeg har alltid likt filmene hans, de er god brainless underholdning. JCVD var kanskje noe av det beste jeg har sett mtp fremming av acting skillsene hans. MEN han har en tendens til å virke helt fjern på intervjuer og jeg trodde han var ferdig med narkotikaproblemene sine. Er de bare at han ennå ikke forstår engelsk skikkelig eller er han bare litt weird?

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Van Damme er jo dritkul. Alltid likt han. Han hadde jo en fantastisk fysikk og er vel ikke så værst nå heller med tanke på alderen.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Du eer så kjiip.. loosen up.

Hei Danny Smiley

Er så løs som det er mulig å bli med 4 uker ferie på baken jeg.

Det jeg mener er bare at ulike sjangere av kampsport mister all respekt ved å sette opp slike kamper. En har sett det så veldig mange ganger før. En utøver som tidligere var i verdenstoppen men som av ulike årsaker ikke vet når en burde gi seg. Navnet lever for mange lenger enn nivået på prestasjonene. Jeg så f.eks en kamp mellom Kimbo og Ray Mercer. Mercer var for mange år siden en habil bokser som f.eks mer eller mindre slaktet Tommy Morrison i deres oppgjør. Men nå var det en gammel mann som var en skygge av seg selv som ble sendt inn i "buret". Kanskje det bare er meg ... men jeg ville hatt en flau bismak både som utøver og som matchmaker med en slik kamp på agendaen.

Holder ikke Holyfield også på ennå? Greit nok at Rolling Stones drar på turne med gåstolene sine, men det blir bare totalt feil når en rekrutterer fra geriatrisk avdeling for å fylle kampskjemaet til en eller annen promotor. Kampsportutøvere i 50-årene bør få utløp for midtlivskrisen sin på andre måter. De kan f.eks kjøpe seg en snerten rød sportsbil og sjekke 22-år gamle jenter slik som"normale" middelaldrende menn.

Grin

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Han ser jævlig bra ut for en 50-åring å være..
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!