Skrevet av Emne: muscletech intravol  (Lest 770 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

muscletech intravol
« : 06. juli 2010, 11:07 »
Har likt celltech i flere år, bruker en  scoop under trening, istednefor daglig og etter trening,  og syns den har fungert bra til energi og kreatin tilskudd.

Ser at muscltech har kommet med et eget produkt til dette, intravol..... og at den utrolig nok genrelt for god kritikk på forumer som under trenings drikk. Tenkte å prøve den isteden.

Skal til norby/svinesund neste uke, noen som vet om de har dette på Bodypower enda? Ser iallefall at gymgrossisten selger den.


Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: muscletech intravol
« #1 : 06. juli 2010, 11:28 »
"Test subjects gained 9lbs of muscle fast!!"

Muscletech altså... Tongue

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: muscletech intravol
« #2 : 06. juli 2010, 12:20 »
regner ikke med å legge på meg et gram, har nådd et greit mål som jeg  egenetlig bare holder ved like...selv om jeg griner ikke om en muskel skulle finne på å vokse litt, som armer og legger ol. som ikke gjør at størrelsen totalt bli så påvirket.

Da liker jeg produkter som gjør treningen mere behaglig, i forhold til pump og energi... Derfor liker muscletech...  syns bare produktene dems smaker knall og gir det de lover i gymmen ...ellers er gjør vel markedsførings teamet sine greier hehe.  Desstuen koster de ikke mere over grensa enn halvparten så gode produkter koster her.

Men jeg gikk opp 4-5kg på 3 uker med celltech daglig , fulldose, Men  jeg hadde nok vann i kroppen til å minne meg om michelin mannen hehe.. så der mener jeg de faktisk hadde delvis rett i sin markedsføring hehe Vanlig kreatin alene gir meg 1-2kg...

Utlogget Treningsfreek

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Mean and clean!
Sv: muscletech intravol
« #3 : 06. juli 2010, 12:32 »
Velkommen tilbake?

on topic: jeg skjønner ikke hvordan du kan si cell tech funker bra, det er jo stort sett bare sukker hele boksen, men vi er da alle forskjellige, bra du har noe som funker for deg. Jeg personlig mener f. eks no xplode funker 10 ganger bedre, om du ikke har prøvd den, tror jeg heller jeg ville kjøpt en boks med det i stedet..
Alder: 22 år
BP: 107,5 kg
ML: 150kg
KB: uvisst
188cm/91 kg
("Thor is here, Odin is here, how can you miss!?

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: muscletech intravol
« #4 : 16. juli 2010, 19:16 »
Vel de hadde ikke fått intravol enda, så jg gikk på eksperiment fase og kjøpte litt av hvert. White flood, testet 2 ganger, 1scoop alene, slo ned som lynet, funka litt forbra, så igår tok jg   3/4 scoop og 3/4 scoop celltech og jg  fikk en fin workout drikk med passe futt og smak.

Kjøpte size on, anabolic Halo (for humorens skyld, men er grei nok etter trening), pakke med swe bars og 2bokser med novadex xt.( kjenner folk som skryter sykt av denne test boostern, lønner seg ikke for folk under 30) tok kun igår og våknet allerede sjukt kåt idag tidlig .. Langt mere futt en zma ja;-)

Vil ta litt av gangen så noen test resultater vil ta en stund. Halo var ok etter trening Men tviler på atden blir kjøpt igjen. 

Size on er for å stacke med white flood når cell techn tar slutt. Liker ikke no explode, men da jg så de hadde fått inn gaspari og controlled labs ting, ja da måtte jg ha litt å teste

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!