Skrevet av Emne: Elixia Ringnes Park  (Lest 2871 ganger)

Utlogget gtx

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Elixia Ringnes Park
« : 15. juli 2010, 19:47 »
Hei  Smiley

Dette blir min første post her å jeg håper jeg poster i riktig forum!

Jeg har for første gang meldt meg inn på et treningssenter og valget falt på Elixia Ringnes Park. Det jeg lurer på er om det er noen her som trener eller har trent der så vet noe om hvordan det er der nede? Hadde jo kanskje vært kjekt om noen som trente der kanskje kunne vise meg litt en dag da jeg er ganske uerfaren og kunne trengt noen råd og tips  Smiley

Utlogget Glenn W

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 243

Sv: Elixia Ringnes Park
« #1 : 15. juli 2010, 21:06 »
Du får jo to PT timer som en start og du har vel muligheten til å kjøpe 3 ekstra PT timer til bra redusert pris.

Dette vil gi deg muligheten til en god start.

Lykke til med livsstil endringene!!!! biggrin

Utlogget Glenn W

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 243

Sv: Elixia Ringnes Park
« #2 : 15. juli 2010, 21:28 »
Hei igjen, jeg ville rådet med med sjefen for PT der å spørr hvem av pt han synes kan være best for en nybegynner som deg, og gjerne spørre hvorfor?

Sett store krav til evt pt din på inn lærings metoder/ metodikker. slik at du kommer fortes mulig igang.

Og husk at ting tar tid.

Jeg ville rådet deg til å kjøpe 30 - 60 pt timer med en gang da er du garantert resultater. Og kommer mye lenger enn de som starter alene.

Jeg har hørt at Øyvind Hansen er meget god der!!!

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Elixia Ringnes Park
« #3 : 15. juli 2010, 21:36 »
Anbefaler deg å lese loggen til han fyren her: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=90471.0

Han var så heldig at han kom inn på treningsforum raskt etter at hab egynte å trene, og nå tar han snart 150kg i bøy og 100kg i benk etter å ha trent vekter under 1 år, og ikke trent styrkerettet.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Elixia Ringnes Park
« #4 : 21. juli 2010, 05:14 »
Jeg trener på Ringnes park. Helt greit gym egentlig. Kan være litt kø der av og til, men det er bare prøve å unngå det verste rushet som er mellom 16:00 - 18:30.

Angående PTene der så syns ikke jeg de er no videre flinke. Mye kettelbells og fancy øvelser. Med unntak av en, husker ikke navnet just nu though. Tror han har stilt i fitness en gang.

Utlogget BLinGsTaR

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 86

  • http://rayallday.blogg.no/
Sv: Elixia Ringnes Park
« #5 : 22. juli 2010, 00:15 »
Jeg trener på Ringnes park. Helt greit gym egentlig. Kan være litt kø der av og til, men det er bare prøve å unngå det verste rushet som er mellom 16:00 - 18:30.

Angående PTene der så syns ikke jeg de er no videre flinke. Mye kettelbells og fancy øvelser. Med unntak av en, husker ikke navnet just nu though. Tror han har stilt i fitness en gang.

Hmm, sikkert Baktash Shahrestani du tenker på.
Han vant BB junior i 09.
Bra kar og PT.

Utlogget Glenn W

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 243

Sv: Elixia Ringnes Park
« #6 : 24. juli 2010, 18:36 »
Kan jo be den pt og ikke gjøre alle disse så kaldte fancy øvelsene også!!!

Kan be han å lære deg ordentlig øvelser som: Styrke rykk, fri vending først, også knebøy markløft stang roing i annen rekke.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!