Skrevet av Emne: Haugen vs Pudzianowski  (Lest 13448 ganger)

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #30 : 28. august 2010, 13:24 »
Var ikke Butterbean med å arrangere kampen mellom Mario og Sylvia?!?! Hvis det er fare for wwf-tendenser så må det være i denne kampen her. Mario burde heller bryne seg på Arild, men jeg tror ikke Mario har så mye å stille opp med der...

Ingenting jeg har sett av Pudz i ringen har imponert. Så Arild? Tja, hvorfor ikke?

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #31 : 28. august 2010, 18:25 »
hadde ikke pudz en brukbar karriere som amatør bokser i sin tid?
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

bad-boy

  • Gjest
Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #32 : 29. august 2010, 12:41 »
Ingenting jeg har sett av Pudz i ringen har imponert. Så Arild? Tja, hvorfor ikke?

Enig!!

Jeg tror vis arild slutter og spise så masseOg mister all trykk  å går 20kg ned og bli lett i kroppen og mister muskelmasse,ikke bare deffer vann opg fett.. vil han ha en god sjans på pudz.
Slår det han har fra starten av,så går mariuz ned..Maruiz er veldig treig og stiv!! :-).Rett og slett kjører på som faen..Ikke noe gameplan drit,bare slå for og drepe :-)Akkurat som i den streetfight..Der man gjør alt for og vinne!!

Kampen til pudz mot syliva er tragisk,man må slå som faen,skal man vinne..Slå konstant..siden så rett uppercut osv..Nesten som man skulle gjort det bedre selv en pudz i mot sylvia..Skulle værtfal ha slått alt jeg hadde og sparket i 3 min..Og tappet etter på vis det ikke funket :)hehehehee Tongue Tongue

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #33 : 01. september 2010, 13:29 »
Slår det han har fra starten av,så går mariuz ned..Maruiz er veldig treig og stiv!! :-).Rett og slett kjører på som faen..Ikke noe gameplan drit,bare slå for og drepe :-)Akkurat som i den streetfight..Der man gjør alt for og vinne!!

Kampen til pudz mot syliva er tragisk,man må slå som faen,skal man vinne..Slå konstant..siden så rett uppercut osv..

Litt uenig her. Etter det jeg har sett så er Arild bedre enn pudz å bokse så han vil mest sannsynelig ha overtaket her. Å gå maks inn vil gjøre han mye lettere å ta ned, noe som kan være litt kjipt. Haugen er nok et helvette fra topp på bakken men fra rygg tror jeg han vil slite litt. I tillegg har han også en bedre reach som han kan utnytte ganske greit.

bad-boy

  • Gjest
Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #34 : 01. september 2010, 14:25 »
Litt uenig her. Etter det jeg har sett så er Arild bedre enn pudz å bokse så han vil mest sannsynelig ha overtaket her. Å gå maks inn vil gjøre han mye lettere å ta ned, noe som kan være litt kjipt. Haugen er nok et helvette fra topp på bakken men fra rygg tror jeg han vil slite litt. I tillegg har han også en bedre reach som han kan utnytte ganske greit.

Til dels enig,men jeg tror pudz vil få sopass sjokk,og ikke klare noe annet en og stå og blokke..
Mot en erfaren mma, så er jeg enig..
Pluss arild er bedre en pudz på bakken..Det må han være,for pudz er elendig!!!hehe..
Men mulig du har rett :-).Har bedre peiling du eller meg :-)

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #35 : 01. september 2010, 14:31 »
hehe syns du gir Aril litt mye tiltro her ... Smiley

men hadde vært gøy om Aril er såpass god som noen mener' , har han i det heletatt begynnt å trene mma ?

vi får jo snart se Pudz mot butterbean , så jeg venter med å dømme han til etter det , selvom
han såg temmelig dårlig ut mot Syliva Smiley

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #36 : 01. september 2010, 18:19 »
vi får jo snart se Pudz mot butterbean

Sirkus!

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #37 : 01. september 2010, 18:30 »
Syntes disse kara latterligjør en ellers dritbra idrett.. Dette er det samme som at jeg skulle stille i en stor strongman konkuranse og dra en golf i stedenfor ett fly..
Njoa

bad-boy

  • Gjest
Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #38 : 01. september 2010, 20:16 »
Syntes disse kara latterligjør en ellers dritbra idrett.. Dette er det samme som at jeg skulle stille i en stor strongman konkuranse og dra en golf i stedenfor ett fly..

Kommerjo ann på det,mange heter jo cage fight osv..
Slåssing i bur er gøy for meg og underholdene for folk flest uansett :-).
Den rullingen og det opplegget synes ikke folk flest er gøy og se på..
Pga dem ser ikke det disse atletene faktisk gjør.. :-)..men nårdet hagler slag og spark somi en streetfight synes folk det er underholdene..
Selv om expertene synes det er et sirkus..
Og det er jo og forsåvitt... :-).
Ikke gøy for en dame eller en mann som ikke har peiling og se på to stk bjj ligge på bakken i 20min :-)

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #39 : 01. september 2010, 20:20 »
De fleste MMA fans nyter bakke kampen og det sjakk spiller de driver med. Folk som er ute etter brawls liker sporten av helt feil motiv om du spør meg. Da er det bare å laste ned street fighting videoer på nettet og se på thai\kick boksing. BJJ\Bryting\Clinch game osv er en del av sporten og er faktisk en av mine favoritt sider med idretten. Når det kommer inn to karer uten noe peiling på MMA og skal prøve å banke hverandre fordi de er sterke blir det bare litt som ett freakshow på sirkus. Folk ler av dem, noen hardcore fans støtter dem kanskje, men til syvende og sist veit alle hardcore MMA fans at de ikke hadde overlevd i octagonen mot en ekte MMA fighter.
Njoa

bad-boy

  • Gjest
Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #40 : 01. september 2010, 20:30 »
De fleste MMA fans nyter bakke kampen og det sjakk spiller de driver med. Folk som er ute etter brawls liker sporten av helt feil motiv om du spør meg. Da er det bare å laste ned street fighting videoer på nettet og se på thai\kick boksing. BJJ\Bryting\Clinch game osv er en del av sporten og er faktisk en av mine favoritt sider med idretten. Når det kommer inn to karer uten noe peiling på MMA og skal prøve å banke hverandre fordi de er sterke blir det bare litt som ett freakshow på sirkus. Folk ler av dem, noen hardcore fans støtter dem kanskje, men til syvende og sist veit alle hardcore MMA fans at de ikke hadde overlevd i octagonen mot en ekte MMA fighter.

Selfikke,varer man lengre en 2min mot en ucf fighter er han ikke noe og skryte av..
Så det er jeg enig i..
Ingen muskel menn,kan gå inn i ringen til en dreven mmafighter i samme vektklasse og vinne..
Self..Vis noen klarer det,er mma utøveren ræva..Så det er greit..Skal bare mangle det!! :-).
Men går jo ann og trene seg bra med noen år..
Noen muskel idioter kan jo faktisk ha talent og Smiley.Mange hamstrer jeg seg  blandt 50 beste uten noe masse mma trening..Det er jo sinnsykt bra spør du meg..
Hadde jeg gått mot en 80-90kgs mma utøver,og han ikke hadde griset meg med engang..
Hadde jeg syntes han var dårlig :-).For hadde han stilt i  strongman hadde jeg gruset han i første øvelse Smiley. Men sant som du sier,for dem som har peiling er det sikkert veldig gøy og se på den bjj... BJJ er gøy synes jeg og,hvertfal og lære og finne ut hvor mye utrolig som går ann..Men synes det ergøy og se streetfigths og..Litt greit og gjøre det lovlig da i steden for og gjøre det i en bakgård :-)

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #41 : 01. september 2010, 22:22 »
Etter profil bilde ditt ser det ut som du er heavyweight. Dvs at du ville sloss mot feks shane carwin, brock lesnar, junior dos santos etc. Ikke en 80-90kg tulling.
Njoa

bad-boy

  • Gjest
Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #42 : 01. september 2010, 22:39 »
Etter profil bilde ditt ser det ut som du er heavyweight. Dvs at du ville sloss mot feks shane carwin, brock lesnar, junior dos santos etc. Ikke en 80-90kg tulling.

Nå er ikke jeg mma utøver,er en vektløfter som aldri har bokset eller noen ting som helst på noe plan,lekt meg litt etc..Har jeg jo Wink.
Men si en hw da som har trent 5årfor ekssempel..
Da burde han gruse meg EASY:-).
Vis ikke er han ræva.Men jeg mener en 90kgs mma fyr burde gruse meg fortere en faen ved trening i 2-5år..
Når jeg ikke trener mma..Ikke snakk om verdens mestere..Blir litt under mitt nivå..:-)

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #43 : 02. september 2010, 13:30 »
Det kan jeg si meg enig i. Man er ikke automatisk en god fighter bare fordi man har trent MMA en stund. Sier ikke at disse kara mangler alt av talent, men av bokse kampene til haugen og pudz til lille MMA forsøk vil jeg ikke si meg veldig imponert for å være ærlig.

Kan på noen måter forstå at det får så stor oppmerksomhet på forumet her mtp at det er et treningsforum med mange strongmen og andre fans av sporten
Njoa

bad-boy

  • Gjest
Sv: Haugen vs Pudzianowski
« #44 : 02. september 2010, 16:00 »
Det kan jeg si meg enig i. Man er ikke automatisk en god fighter bare fordi man har trent MMA en stund. Sier ikke at disse kara mangler alt av talent, men av bokse kampene til haugen og pudz til lille MMA forsøk vil jeg ikke si meg veldig imponert for å være ærlig.

Kan på noen måter forstå at det får så stor oppmerksomhet på forumet her mtp at det er et treningsforum med mange strongmen og andre fans av sporten

Enig i dette..Dem er vel litt for glad i og beholde musklene sine,i stedet for og ha litt mere fett på kroppen så man blir litt ledigere:-)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!