Skrevet av Emne: FØR/ETTER: Største kroppstransformasjon bildetråd  (Lest 496596 ganger)

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #540 : 27. oktober 2011, 22:28 »
Uff jeg synst nesten synd i de som har brukt jeg nå, hørest jo ut som dem har drept noen.. Målet er jo bare å ha en stor, sterk og trent kropp... Ganske uskyldig i grunn Tongue  Jeg burde vell egentlig ikke publisere dette men ..
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #541 : 27. oktober 2011, 22:31 »
Har et forslag da. La oss avholde en konkurranse om hvem som på naturlig vis har forandret kroppen sin mest siden de startet å trene.  Mao har ikke folk som har drevet med selvmedisinering lov å delta i akkurat denne konkurransen.


La ts få uttale seg. Enten forandre navnet på tråden, eller ha den slik den er.  Er ikke syting. Det står svart på hvit.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #542 : 27. oktober 2011, 22:39 »
Greia er at når man først har så dårlig selvbilde at man må sette sprøyter i rumpa for å få ønsket fremgang og oppmerksomhet rundt treningen sin, så er det klart at man også elsker å få positivt oppmerksomhet av andre for kroppen sin...det hele er jo en stor parodi, men i praksis er det sånn det fungerer for svært mange. I tillegg nekter de hardnakket for bruk, men elsker å fremheve seg selv.

Å unngå å opplyse om at resultatene er et resultat av dop er omtrent som å skrive i en tråd hvor folk forteller hvor fort de har løpt 3000 meter, for så å fortelle om en kjempetid, men unnlate å opplyse om at man kun syklet 2000 meter...muligens er tiden bra til kun å være 2000 meter også, men forutsetningene for en bedømmelse blir helt feil. Er det 3000 meter det er snakk om, blir det ganske latterlig å prøve å få kreditt for noe annet....
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #543 : 27. oktober 2011, 22:46 »
Greia er at når man først har så dårlig selvbilde at man må sette sprøyter i rumpa for å få ønsket fremgang og oppmerksomhet rundt treningen sin, så er det klart at man også elsker å få positivt oppmerksomhet av andre for kroppen sin...det hele er jo en stor parodi, men i praksis er det sånn det fungerer for svært mange. I tillegg nekter de hardnakket for bruk, men elsker å fremheve seg selv.

Å unngå å opplyse om at resultatene er et resultat av dop er omtrent som å skrive i en tråd hvor folk forteller hvor fort de har løpt 3000 meter, for så å fortelle om en kjempetid, men unnlate å opplyse om at man kun syklet 2000 meter...muligens er tiden bra til kun å være 2000 meter også, men forutsetningene for en bedømmelse blir helt feil. Er det 3000 meter det er snakk om, blir det ganske latterlig å prøve å få kreditt for noe annet....

Veldig enig her.

Det er to poenger jeg vil frem til.

1: Unødvendig å bruke en dopingtatt utøver som reklame for tråden, når de selv har satt regler mot bilder av før/etter kur (som et slikt bilde i praksis er).

2: HERRE MIN HATT hvor tragisk et menneske kan bli, som poster bildet sin i en tråd for dopingfri transformasjon når man innerst inne vet hva man har satt i ræva.

Mister helt troen på menneskeheten når det bare på dette lille forumet finnes flere av denne typen personer.

Jeg er helt enig med dere som syntes dette om dopinggreiene. ang at han har testet positivt.

Men jeg bare lurer på hvor går grensen? Mener dere også at alt av MR.O og slikt også ikke skal være med her på TF? jeg er bare nyskjerrig:)

Forøvrig enig i at dette kan tas i en annen tråd.

Utlogget Testoster1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #544 : 27. oktober 2011, 23:13 »


forbudet mot doping gjelder jo bare i sport med sine grener, ingen forbud mot doping i bodybuilding og strongman. og når disse 2 grenene har sine forum her inne så blir dette litt dobbeltmoral synes jeg.

mange mener doping er juks.. er det juks av Tiger Woods å ta en synsoperasjon i en sport hvor han er totalt avhengi av synet ? ( tatt fra Bigger, stronger, faster) men poenget står...

blir jo litt teit om kreatin en dag kommer på dopinglisten... det ville jo gjøre alle her inne nesten til hyklere... så vær så snill å ikke kom med pekefingeren med mindre det er mot utøvere i proff sport hvor dopingforbudet gjelder... å bygge kropp for egen glede burde ikke ha noen regler
Our Arnold, whose arms are heavy, Vascular be thy veins Nine sets of lunges, ten reps be done, To add girth as it is to strengthen. Give us this day our daily protein, and forgive us of our fats, As we forgive those who are fat too. And lead us not into overtraining, nor deliver us pizzas, For thou art the king of the dumbell, the power clean, and the steroids forever, Amen.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #545 : 27. oktober 2011, 23:15 »
mange mener doping er juks.. er det juks av Tiger Woods å ta en synsoperasjon i en sport hvor han er totalt avhengi av synet ? ( tatt fra Bigger, stronger, faster) men poenget står...

blir jo litt teit om kreatin en dag kommer på dopinglisten... det ville jo gjøre alle her inne nesten til hyklere... så vær så snill å ikke kom med pekefingeren med mindre det er mot utøvere i proff sport hvor dopingforbudet gjelder... å bygge kropp for egen glede burde ikke ha noen regler

Kom igjen... ikke dra den derre bigger-stronger-faster-greia.. den er ut.

Og nå er det bare snakk om akkurat denne tråden og den artikkelen som ligger på den siden her.

Utlogget Testoster1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #546 : 27. oktober 2011, 23:21 »
jeg skulle egentlig sitere en kar her inne..men greide å føkke det opp.. Azn

utdyp problemet ditt med denne tråden... så slipper jeg å lese alle 37 sidene  Wink
Our Arnold, whose arms are heavy, Vascular be thy veins Nine sets of lunges, ten reps be done, To add girth as it is to strengthen. Give us this day our daily protein, and forgive us of our fats, As we forgive those who are fat too. And lead us not into overtraining, nor deliver us pizzas, For thou art the king of the dumbell, the power clean, and the steroids forever, Amen.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #547 : 27. oktober 2011, 23:23 »

forbudet mot doping gjelder jo bare i sport med sine grener, ingen forbud mot doping i bodybuilding og strongman. og når disse 2 grenene har sine forum her inne så blir dette litt dobbeltmoral synes jeg.

mange mener doping er juks.. er det juks av Tiger Woods å ta en synsoperasjon i en sport hvor han er totalt avhengi av synet ? ( tatt fra Bigger, stronger, faster) men poenget står...

blir jo litt teit om kreatin en dag kommer på dopinglisten... det ville jo gjøre alle her inne nesten til hyklere... så vær så snill å ikke kom med pekefingeren med mindre det er mot utøvere i proff sport hvor dopingforbudet gjelder... å bygge kropp for egen glede burde ikke ha noen regler

Faktisk så er det ikke lov med doping i hverken strongman (NSM) eller bygging (NKF). Det testes bare ikke.

Utlogget Testoster1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #548 : 27. oktober 2011, 23:27 »
Faktisk så er det ikke lov med doping i hverken strongman (NSM) eller bygging (NKF). Det testes bare ikke.


hahaha å hvorfor ikke liksom? ^^  Finn meg en dagens konkuransedyktig strongmanutøver som er ren du...

dette såkalte dopingfrie TF har bilder av både hulken å ruhl overalt... burde jo ringe en bjelle når man ser på de gutta.. eller kansje dem spiser SPINAT! :p
Our Arnold, whose arms are heavy, Vascular be thy veins Nine sets of lunges, ten reps be done, To add girth as it is to strengthen. Give us this day our daily protein, and forgive us of our fats, As we forgive those who are fat too. And lead us not into overtraining, nor deliver us pizzas, For thou art the king of the dumbell, the power clean, and the steroids forever, Amen.

Utlogget kjellalrich

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #549 : 27. oktober 2011, 23:27 »
Faktisk så er det ikke lov med doping i hverken strongman (NSM) eller bygging (NKF). Det testes bare ikke.

det testes ikke i styrkeløft heller

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #550 : 27. oktober 2011, 23:31 »
det testes ikke i styrkeløft heller
Er på trollern i dag du. Finn deg et annet forum.
Smil med det smilet du har.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #551 : 27. oktober 2011, 23:33 »
Faktisk så er det ikke lov med doping i hverken strongman (NSM) eller bygging (NKF). Det testes bare ikke.

Jeg har ikke lest reglementet til noen av disse, men det skjer vel avogtil at de kan bli testet for vanndrivende. Men hvorvit alt annet er ulovlig vet ikke jeg

Utlogget kjellalrich

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #552 : 27. oktober 2011, 23:34 »
Er på trollern i dag du. Finn deg et annet forum.

noe forslag?

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #553 : 27. oktober 2011, 23:40 »
Jeg har ikke lest reglementet til noen av disse, men det skjer vel avogtil at de kan bli testet for vanndrivende. Men hvorvit alt annet er ulovlig vet ikke jeg

http://www.bodybuilding.com/fun/topicoftheweek18.htm
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #554 : 27. oktober 2011, 23:41 »
hva folk generelt gjør bryr meg egentlig fint lite, men er de med i organisert idrett under nif, nsf osv så bryter de reglene og det er absolutt ikke bra.  Hva folk gjør med sin kropp på fritiden har egentlig ingen andre enn de selv noe med, men jeg håper jo at de fleste innser at de har valg feil spor om de velger å gå den veien.

Det var bare min mening:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!