Skrevet av Emne: FØR/ETTER: Største kroppstransformasjon bildetråd  (Lest 496651 ganger)

Utlogget Testoster1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #555 : 27. oktober 2011, 23:42 »
hva folk generelt gjør bryr meg egentlig fint lite, men er de med i organisert idrett under nif, nsf osv så bryter de reglene og det er absolutt ikke bra.  Hva folk gjør med sin kropp på fritiden har egentlig ingen andre enn de selv noe med, men jeg håper jo at de fleste innser at de har valg feil spor om de velger å gå den veien.

Det var bare min mening:)

der er vi veldig enige du og jeg Smiley
Our Arnold, whose arms are heavy, Vascular be thy veins Nine sets of lunges, ten reps be done, To add girth as it is to strengthen. Give us this day our daily protein, and forgive us of our fats, As we forgive those who are fat too. And lead us not into overtraining, nor deliver us pizzas, For thou art the king of the dumbell, the power clean, and the steroids forever, Amen.

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #556 : 27. oktober 2011, 23:46 »
mange mener doping er juks.. er det juks av Tiger Woods å ta en synsoperasjon i en sport hvor han er totalt avhengi av synet ? ( tatt fra Bigger, stronger, faster) men poenget står...

blir jo litt teit om kreatin en dag kommer på dopinglisten... det ville jo gjøre alle her inne nesten til hyklere... så vær så snill å ikke kom med pekefingeren med mindre det er mot utøvere i proff sport hvor dopingforbudet gjelder... å bygge kropp for egen glede burde ikke ha noen regler
Du mener at alt juks må være lovlig, siden det er et skjønnsmessig skille mellom hva som er lovlig og ikke? Dra markløft med jekk, kjør Tour De France på moped..du ser ikke noen problemer med dette? Du ser heller ingen problemer med steroidbruk?

Hvorfor ville alle her bli hyklere hvis kreatin kom på dopinglisten? Det er uansett et ganske meningsløst eksempel, siden kun skadelige stoffer kommer på dopinglisten. Hvis det viser seg at kreatin er meget helsefarlig, så tror jeg de fleste ville sluttet med det, uavhengig av hvilken liste det stod på.

Man er ikke hykler selv om man ikke følger morgendagens regler.
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #557 : 27. oktober 2011, 23:48 »
Du mener at alt juks må være lovlig, siden det er et skjønnsmessig skille mellom hva som er lovlig og ikke? Dra markløft med jekk, kjør Tour De France på moped..du ser ikke noen problemer med dette? Du ser heller ingen problemer med steroidbruk?

Hvorfor ville alle her bli hyklere hvis kreatin kom på dopinglisten? Det er uansett et ganske meningsløst eksempel, siden kun skadelige stoffer kommer på dopinglisten. Hvis det viser seg at kreatin er meget helsefarlig, så tror jeg de fleste ville sluttet med det, uavhengig av hvilken liste det stod på.

Man er ikke hykler selv om man ikke følger morgendagens regler.


btw: kreatin i store mengder over lang tid med maks uflaks kan føre til nyresvikt pga nyrene ikke altid klarer å kvitte seg med høye kreatininniåver i kroppen

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #558 : 27. oktober 2011, 23:50 »

btw: kreatin i store mengder over lang tid med maks uflaks kan føre til nyresvikt pga nyrene ikke altid klarer å kvitte seg med høye kreatininniåver i kroppen

høy tetthet av hydrogendioksid kan føre til kvelning Tongue
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #559 : 27. oktober 2011, 23:51 »
høy tetthet av hydrogendioksid kan føre til kvelning Tongue

Men kan også sette mat i halsen, å dø av kvelning Tongue

dont shot the messenger;)

Utlogget Testoster1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #560 : 28. oktober 2011, 00:00 »
Du mener at alt juks må være lovlig, siden det er et skjønnsmessig skille mellom hva som er lovlig og ikke? Dra markløft med jekk, kjør Tour De France på moped..du ser ikke noen problemer med dette? Du ser heller ingen problemer med steroidbruk?

Hvorfor ville alle her bli hyklere hvis kreatin kom på dopinglisten? Det er uansett et ganske meningsløst eksempel, siden kun skadelige stoffer kommer på dopinglisten. Hvis det viser seg at kreatin er meget helsefarlig, så tror jeg de fleste ville sluttet med det, uavhengig av hvilken liste det stod på.

Man er ikke hykler selv om man ikke følger morgendagens regler.

jeg mener at steroidebruk absolutt ikke skal skje innenfor den sport som det er forbud mot akkurat det.

Når du løfter bruker du kroppen som et direkte verktøy.. jekk blir et indirekte så la oss se bort ifra den. men om du har et personlig mål om å benke 180kg å veie 110kg.. og det helst før du har brukt opp alt for mange potensiale år på gymmet... da ser jeg ikke noe problem med det.

For idag er vi sånn sirka klar over de negative sidene og risikoen ved misbruk...  så om du innerst inne finner deg i det og mener det er verdt det så skal da ingen andre komme å sette fingeren på deg å kalle deg for en juksemaker!?

juksemaker i hva da??

Stor forskjell på bruk og misbruk!



personlig trening er som religion.. personlig!!.. med en god del heksejakt
Our Arnold, whose arms are heavy, Vascular be thy veins Nine sets of lunges, ten reps be done, To add girth as it is to strengthen. Give us this day our daily protein, and forgive us of our fats, As we forgive those who are fat too. And lead us not into overtraining, nor deliver us pizzas, For thou art the king of the dumbell, the power clean, and the steroids forever, Amen.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #561 : 28. oktober 2011, 00:01 »
Tror ikke vi kommer så langt om vi skal diskutere om det er moralsk riktig å dope seg (noe som har blitt gjort en hel del ganger før uten resultat), kanskje vi skal holde oss til dette tilfellet og denne tråden? Har forøvrig sagt fra til Number1 ang artikkelbildet.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #562 : 28. oktober 2011, 00:18 »
jeg mener at steroidebruk absolutt ikke skal skje innenfor den sport som det er forbud mot akkurat det.

Når du løfter bruker du kroppen som et direkte verktøy.. jekk blir et indirekte så la oss se bort ifra den. men om du har et personlig mål om å benke 180kg å veie 110kg.. og det helst før du har brukt opp alt for mange potensiale år på gymmet... da ser jeg ikke noe problem med det.

For idag er vi sånn sirka klar over de negative sidene og risikoen ved misbruk...  så om du innerst inne finner deg i det og mener det er verdt det så skal da ingen andre komme å sette fingeren på deg å kalle deg for en juksemaker!?
Du sier at doping er juks hvis det er i strid med sporten som utøves..men hvorfor bruker du da synsoperasjonen som et argument? Det er jo ikke ulovlig innen golf...så hva var egentlig poenget? Jeg vil påstå at du argumenter mot deg selv.

Du legger til nye meningsløse premisser..at all direkte bruk av kropp er lovlig, og all bruk av utstyr er juks. Benkskjorten er lovlig...fordi det står i reglementet at det er lovlig.

Nå står det i TF sitt "reglement" at de tar avstand fra steroider. I tillegg står det i denne tråden at det er for rene utøvere. Er du ikke da enig i at man må være et ganske stusselig individ for likevel å legge ut sin dopede kropp her? Hele greia er et stort selvbedrag.

Hva folk gjør på sin egen fritid får være en annen diskusjon, for å ikke flyte helt ut...
..men, jeg vet risikoen ved å kalle steroidbrukere for juksemakere, og jeg mener det er verdt å gi uttrykk for det. Det er en del av min ytringsfrihet. Mitt personlige valg.
Mener du at det er ditt valg å bruke, så er det mitt valg å rakke ned på ditt valg.

10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Testoster1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #563 : 28. oktober 2011, 00:29 »
Du sier at doping er juks hvis det er i strid med sporten som utøves..men hvorfor bruker du da synsoperasjonen som et argument? Det er jo ikke ulovlig innen golf...så hva var egentlig poenget? Jeg vil påstå at du argumenter mot deg selv.

Du legger til nye meningsløse premisser..at all direkte bruk av kropp er lovlig, og all bruk av utstyr er juks. Benkskjorten er lovlig...fordi det står i reglementet at det er lovlig.

Nå står det i TF sitt "reglement" at de tar avstand fra steroider. I tillegg står det i denne tråden at det er for rene utøvere. Er du ikke da enig i at man må være et ganske stusselig individ for likevel å legge ut sin dopede kropp her? Hele greia er et stort selvbedrag.

Hva folk gjør på sin egen fritid får være en annen diskusjon, for å ikke flyte helt ut...
..men, jeg vet risikoen ved å kalle steroidbrukere for juksemakere, og jeg mener det er verdt å gi uttrykk for det. Det er en del av min ytringsfrihet. Mitt personlige valg.
Mener du at det er ditt valg å bruke, så er det mitt valg å rakke ned på ditt valg.



men om du ser enda lengre så er da egentlig loven i prinsippet mot steroider lagt pga av de prestasjonsfremmende egenskapende... ikke at de er skadelige..

jeg har ikke sagt at alt av utstyr er juks... jeg er ikke så absolutt.. og nå tror jeg du overdriver en smule ^^

og jeg synes ikke noen skal beskyldes før dem har avlagt en positiv pisseprøve... innen konkuranse sport!!
det er det jeg misliker mest! folk er noe kjappe med å dømme...å til hvilket formål?

Our Arnold, whose arms are heavy, Vascular be thy veins Nine sets of lunges, ten reps be done, To add girth as it is to strengthen. Give us this day our daily protein, and forgive us of our fats, As we forgive those who are fat too. And lead us not into overtraining, nor deliver us pizzas, For thou art the king of the dumbell, the power clean, and the steroids forever, Amen.

Utlogget Testoster1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #564 : 28. oktober 2011, 00:30 »
Men vi får være enige om å være uenige  Cheesy

vil ikke bli utestengt fra TF pga av mine synspunkter...
Our Arnold, whose arms are heavy, Vascular be thy veins Nine sets of lunges, ten reps be done, To add girth as it is to strengthen. Give us this day our daily protein, and forgive us of our fats, As we forgive those who are fat too. And lead us not into overtraining, nor deliver us pizzas, For thou art the king of the dumbell, the power clean, and the steroids forever, Amen.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #565 : 28. oktober 2011, 00:33 »
men om du ser enda lengre så er da egentlig loven i prinsippet mot steroider lagt pga av de prestasjonsfremmende egenskapende... ikke at de er skadelige..


WTF. Du svarer ikke på det han sier og kommer bare med nytt piss. Tongue


Utlogget Testoster1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #566 : 28. oktober 2011, 00:47 »

WTF. Du svarer ikke på det han sier og kommer bare med nytt piss. Tongue



Du sier at doping er juks hvis det er i strid med sporten som utøves..men hvorfor bruker du da synsoperasjonen som et argument? Det er jo ikke ulovlig innen golf...så hva var egentlig poenget? Jeg vil påstå at du argumenter mot deg selv..


er ikke både steroider og en synsoperasjon prestasjonsfremmende nå da?

det jeg sier er innen sport burde steroider betraktes som juks..
men ikke på utenomsportslig basis.

og hvorfor skal det da betraktes som juks utenom sport når ikke synsoperasjonen gjør det?


poenget mitt er at det burde være 2 sider her av hva som skal kalles juks og ikke...
Our Arnold, whose arms are heavy, Vascular be thy veins Nine sets of lunges, ten reps be done, To add girth as it is to strengthen. Give us this day our daily protein, and forgive us of our fats, As we forgive those who are fat too. And lead us not into overtraining, nor deliver us pizzas, For thou art the king of the dumbell, the power clean, and the steroids forever, Amen.

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #567 : 28. oktober 2011, 07:23 »
Kan noen rydde i denne tråden? De siste siders innlegg har vel utført sin misjon og kan vel derfor fjernes, slik at det er bildene man kommer for å se.

Utlogget bjorni92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 103

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #568 : 28. oktober 2011, 10:51 »

September 2009


Oktober 2011

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #569 : 28. oktober 2011, 11:24 »
Virkelig godt jobba bjorni! Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!