Skrevet av Emne: FØR/ETTER: Største kroppstransformasjon bildetråd  (Lest 496662 ganger)

Utlogget Airride

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #585 : 29. oktober 2011, 15:02 »
bra fjærning av fett %!

da er det bare muskler som trenger og tenkes på Smiley!

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #586 : 29. oktober 2011, 22:38 »
Jeg får hive meg på detta jeg å da.
Er 198cm høy
 kan fortelle litt fra start, om "min reise", til nå.

Starten oktober 2009: hadde jeg akkuratt fyllt 15 år, vekta på snaue 70kg jeg fikk øya opp å skjønte at noe måtte skje, å det måtte skje nå, Bare det å tenke på hvor jeg var fysisk og phsykisk har gitt meg en livslang motivasjon til å forbedre med å nå det målet jeg satte meg fra dag 1. Å dette var utgangspunktet mitt:





Jeg trente en stund å jeg så slik ut:




Jeg isolerte meg fra "omverden" og konsentrerte meg kun om drømmen jeg hadde og ennå har bilde av i hodet.

trent 1år:



trent 1år og noen mnder:




Til i nåtid:



På min reise til nå har jeg gått opp 50kg.


"If you believe in yourself and have dedication and pride - and never quit, you'll be a winner. The price of victory is high but so are the rewards."

å det  var mitt bidrag..

Mvh høyjævel

Utlogget eyzteinn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

  • Fysioterapeut som studerer styrkeløft
Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #587 : 29. oktober 2011, 23:19 »
Fyttigrisen! Det der skal jo nesten ikkje gå an! Du burde vore på framsida av alle sånne treningsmagasin som eksempel på at det faktisk går an å ete og trene seg opp! Er jo fyrkteleg stort fokus på det motsatte, så det hadde vore godt for "Slanke-Norge" å fått eit innblikk i det motsatt!

Flott jobba! (",)
All-time high: Bøy: 100 kg. Benk: 85 kg. Mark: 140 kg. Press: 60 kg

Pr dags dato: Mark: 3x5x135 Bøy: 3x5x 50 Styrkevending: 2x3x70 Benk: 3x5x70. Press: 3x5x47.5


Har som mål å verta Noregs Sterkaste 100-åring i 2082, i bøy, benk, mark og press. Driv no og byggjer opp styrken etter eit skulderproblem, og ein meniskskade.

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #588 : 29. oktober 2011, 23:42 »
Fyttigrisen! Det der skal jo nesten ikkje gå an! Du burde vore på framsida av alle sånne treningsmagasin som eksempel på at det faktisk går an å ete og trene seg opp! Er jo fyrkteleg stort fokus på det motsatte, så det hadde vore godt for "Slanke-Norge" å fått eit innblikk i det motsatt!

Flott jobba! (",)

Er jo ikke noe nytt at man kan spise seg opp det er jo et velkjent faktum, Men tusen takk, jeg gjør nå mitt beste med di midler jeg har og gir alt for mine drømmer og mål. det men forsiden på magasiner, trukke det du, Men for all del, tusen takk igjen for store inspirerende og motiverende ord! Smiley

Utlogget eyzteinn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

  • Fysioterapeut som studerer styrkeløft
Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #589 : 30. oktober 2011, 12:07 »
Altså, det er så mange som seier at dei er så tynne, ikkje greier å legge på seg, har for høg forbrenning, osb, men du er jo eit bevis på at det går an! Einar Bilberg er eit endå større eksempel.
All-time high: Bøy: 100 kg. Benk: 85 kg. Mark: 140 kg. Press: 60 kg

Pr dags dato: Mark: 3x5x135 Bøy: 3x5x 50 Styrkevending: 2x3x70 Benk: 3x5x70. Press: 3x5x47.5


Har som mål å verta Noregs Sterkaste 100-åring i 2082, i bøy, benk, mark og press. Driv no og byggjer opp styrken etter eit skulderproblem, og ein meniskskade.

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #590 : 30. oktober 2011, 12:28 »
hehe, Ja det er mange tynne som forsvarer det med å si at de har høyforbrenning, ja det får så være men det jeg har sett er at de spiser ikke rare greine heller, å da har jo kroppen logisk nok ikke noe å vokse på. Det er jo nesten for logisk så det nesten er idiotisk, men det er bare en måte å opp i vekt på å det er å spise, å da mener jeg spise nok så kroppen har noe å bygge på.

Husker ennå jeg la ut bilder her på TF når jeg veide rundt 70kg, å jeg fikk komentarer på at jeg måtte spise masse mer fordi jeg var for tynn-for liten+++ å dette visste jeg jo selv, men jeg gjorde bare som jeg hadde fått råd om og det som var planen Smiley

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #591 : 30. oktober 2011, 12:57 »
Er jo ikke noe nytt at man kan spise seg opp det er jo et velkjent faktum, Men tusen takk, jeg gjør nå mitt beste med di midler jeg har og gir alt for mine drømmer og mål. det men forsiden på magasiner, trukke det du, Men for all del, tusen takk igjen for store inspirerende og motiverende ord! Smiley
Du tuller med meg nå? Eneste du har gått opp er jo fett!! Du har driti deg ut bigtime her. Jeg har selv gjort det samme så ikke tro jeg rakker ned på deg bare for å være stygg. Du kommer til å angre flettene av deg når du begynner på diett å finner ut hvor lite muskler som egentlig ligger under der, for det er skremmende lite! Når jeg var på diett selv nå til konkurransen startet jeg på 125kg trudde da jeg ville veie inn på rundt 105kg, 93.4 ble det tilslutt. Så vær klar over at du har overdrevet til di grader! Slik bulking som du har gjort er TOTALT bortkastet. Men man lærer av sine feil å tror ikke du gjør det igjen når du har fått av deg 45kg med fett. Sier det som konstruktiv kritikk ikke for å være stygg. Smiley
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #592 : 30. oktober 2011, 13:21 »
Du kommer til å angre flettene av deg


har ikke fletter........

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #593 : 30. oktober 2011, 13:32 »
Du tuller med meg nå? Eneste du har gått opp er jo fett!! Du har driti deg ut bigtime her. Jeg har selv gjort det samme så ikke tro jeg rakker ned på deg bare for å være stygg. Du kommer til å angre flettene av deg når du begynner på diett å finner ut hvor lite muskler som egentlig ligger under der, for det er skremmende lite! Når jeg var på diett selv nå til konkurransen startet jeg på 125kg trudde da jeg ville veie inn på rundt 105kg, 93.4 ble det tilslutt. Så vær klar over at du har overdrevet til di grader! Slik bulking som du har gjort er TOTALT bortkastet. Men man lærer av sine feil å tror ikke du gjør det igjen når du har fått av deg 45kg med fett. Sier det som konstruktiv kritikk ikke for å være stygg. Smiley
+1

Gikk på samme smellen selv...

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #594 : 30. oktober 2011, 13:34 »

har ikke fletter........
Var det alt du fikk utav hva jeg skreiv?
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #595 : 30. oktober 2011, 13:37 »
Var det alt du fikk utav hva jeg skreiv?

Du tuller med meg nå? Eneste du har gått opp er jo fett!! Du har driti deg ut bigtime her. Jeg har selv gjort det samme så ikke tro jeg rakker ned på deg bare for å være stygg. Du kommer til å angre flettene av deg når du begynner på diett å finner ut hvor lite muskler som egentlig ligger under der, for det er skremmende lite! Når jeg var på diett selv nå til konkurransen startet jeg på 125kg trudde da jeg ville veie inn på rundt 105kg, 93.4 ble det tilslutt. Så vær klar over at du har overdrevet til di grader! Slik bulking som du har gjort er TOTALT bortkastet. Men man lærer av sine feil å tror ikke du gjør det igjen når du har fått av deg 45kg med fett. Sier det som konstruktiv kritikk ikke for å være stygg. Smiley

du er inne på noe:) Folk burde ikke være så opphengt i vekten!

EmyR

  • Gjest
Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #596 : 30. oktober 2011, 13:40 »
Du tuller med meg nå? Eneste du har gått opp er jo fett!! Du har driti deg ut bigtime her. Jeg har selv gjort det samme så ikke tro jeg rakker ned på deg bare for å være stygg. Du kommer til å angre flettene av deg når du begynner på diett å finner ut hvor lite muskler som egentlig ligger under der, for det er skremmende lite! Når jeg var på diett selv nå til konkurransen startet jeg på 125kg trudde da jeg ville veie inn på rundt 105kg, 93.4 ble det tilslutt. Så vær klar over at du har overdrevet til di grader! Slik bulking som du har gjort er TOTALT bortkastet. Men man lærer av sine feil å tror ikke du gjør det igjen når du har fått av deg 45kg med fett. Sier det som konstruktiv kritikk ikke for å være stygg. Smiley

Fyfaen det er det styggeste jeg har lest på lenge, uansett hvor velment det egentlig var ment. Du burde seriøst skamme deg så jævlig mye og slike demotiverende tosker som deg trenger vi ikke her inne.

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #597 : 30. oktober 2011, 13:49 »
Fyfaen det er det styggeste jeg har lest på lenge, uansett hvor velment det egentlig var ment. Du burde seriøst skamme deg så jævlig mye og slike demotiverende tosker som deg trenger vi ikke her inne.
Kødder du? Hvordan skal man ellers lære? Av og til må man si hva som er hva selv om det kanskje sårer. Har ingenting med å være demotiverende men om en kar er på vei ned vei feil, skal jeg da si : kjør på selv om du kjører ned ei blindgate! Eller skal jeg stoppe han og si, du burde tatt til høyre i det krysset å ikke til venstre for dette er blindvei. Turen tilbake er kanskje lang å kjedelig og han blir nok sur og lei for at han valgte den veien. MEN når han endelig er på rett vei, vil han takke meg for å stoppe han når jeg gjorde.

Jeg har selv fått kjeft FLERE ganger som øyrene flyr for at jeg gjør ting feil, men jeg legger meg ikke ned å griner, jeg tar det til meg og blir bedre. Om du har lest intervjuet mitt her på treningsforum så sier jeg til slutt at jeg vil takke Arild H. for alle de gangene han har kjeftet på meg slik at jeg alltids yter 110% Det er slike folk vi absolut vil ha her inni, de som er posetive men og kan komme med konstruktiv kritikk når det trengs. Men for all del om du kun vil hørre "BRA JOBBA!!!" når det egentlig er helt på trynet, så si fra om du tror du lærer mer av det..

Erik.
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #598 : 30. oktober 2011, 13:50 »
Enig med EmyR. Det der var jævlig dårlig gjort av deg. Du skriver som om du skulle kjeftet på en liten gutt som ikke har gjort leksene sine.
Følte du deg som en bedre person når du trykte på "Legg til innlegg"? Følte du at du hadde hjulpet Høyjævel?

Bare fordi du er flink med det du gjør var det totalt unødvendig å leke boss og bitche som ei lita jente.  


Edit: Om du mener det å kjefte slik har hjulpet deg, kan jeg love deg at det ikke har samme effekt over internett.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #599 : 30. oktober 2011, 13:51 »
du er inne på noe:) Folk burde ikke være så opphengt i vekten!

Nettopp, en som skjønner hva jeg mener! Smiley Sier seg selv at om man går opp 50kg på noen få år, at det neppe er muskelmasse. Tongue
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!