Skrevet av Emne: FØR/ETTER: Største kroppstransformasjon bildetråd  (Lest 496632 ganger)

EmyR

  • Gjest
Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #600 : 30. oktober 2011, 13:53 »
Kødder du? Hvordan skal man ellers lære? Av og til må man si hva som er hva selv om det kanskje sårer. Har ingenting med å være demotiverende men om en kar er på vei ned vei feil, skal jeg da si : kjør på selv om du kjører ned ei blindgate! Eller skal jeg stoppe han og si, du burde tatt til høyre i det krysset å ikke til venstre for dette er blindvei. Turen tilbake er kanskje lang å kjedelig og han blir nok sur og lei for at han valgte den veien. MEN når han endelig er på rett vei, vil han takke meg for å stoppe han når jeg gjorde.

Jeg har selv fått kjeft FLERE ganger som øyrene flyr for at jeg gjør ting feil, men jeg legger meg ikke ned å griner, jeg tar det til meg og blir bedre. Om du har lest intervjuet mitt her på treningsforum så sier jeg til slutt at jeg vil takke Arild H. for alle de gangene han har kjeftet på meg slik at jeg alltids yter 110% Det er slike folk vi absolut vil ha her inni, de som er posetive men og kan komme med konstruktiv kritikk når det trengs. Men for all del om du kun vil hørre "BRA JOBBA!!!" når det egentlig er helt på trynet, så si fra om du tror du lærer mer av det..

Erik.

Jeg er i bunn og grunn enig, men hva vet du om målene hans? Kanskje han vil bli stor og sterk og ikke bryr seg spesielt mye om markerte fjortissmuskler? Du kunne ordlagt deg på en heeelt annen måte, det å si at det er helt på trynet og at det bare er fett og at han har driti seg ut hører ikke hjem noen plass.

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #601 : 30. oktober 2011, 13:56 »
Enig med EmyR. Det der var jævlig dårlig gjort av deg. Du skriver som om du skulle kjeftet på en liten gutt som ikke har gjort leksene sine.
Følte du deg som en bedre person når du trykte på "Legg til innlegg"? Følte du at du hadde hjulpet Høyjævel?

Bare fordi du er flink med det du gjør var det totalt unødvendig å leke boss og bitche som ei lita jente.  

Altså nå misforstår dere meg.. Jeg vil såklart hjelpe Høyjævel, jeg har gjort samme feilen selv så jeg vet nøyaktig hvordan han har det. Det er ikke meningen å være "jævlig" eller oppføre meg dårlig, jeg vil hjelpe han å andre om å forstå at slik bulking ikke er bra. Det har jeg erfart på den vanskelige måten selv. Å nei jeg føler meg ikke bedre enn noen, for jeg er nemlig ikke bedre eller mer værdt enn noen.
Det virker kanskje litt kaldt her på trykk, men om jeg hadde pratet men HøyJævel ville jeg såklart sakt det på en finest mulig måte sånn han skjønte hva jeg mente.

Har alle glemt at kritikk er positivt? Se nøye etter jeg var ikke ute etter å angripe..
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #602 : 30. oktober 2011, 13:57 »
Jeg er i bunn og grunn enig, men hva vet du om målene hans? Kanskje han vil bli stor og sterk og ikke bryr seg spesielt mye om markerte fjortissmuskler? Du kunne ordlagt deg på en heeelt annen måte, det å si at det er helt på trynet og at det bare er fett og at han har driti seg ut hører ikke hjem noen plass.

stor og sterk, da er det vel ingenting som er bedre enn å fylle hele rammen med muskelmasse;)

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #603 : 30. oktober 2011, 13:58 »
Jeg er i bunn og grunn enig, men hva vet du om målene hans? Kanskje han vil bli stor og sterk og ikke bryr seg spesielt mye om markerte fjortissmuskler? Du kunne ordlagt deg på en heeelt annen måte, det å si at det er helt på trynet og at det bare er fett og at han har driti seg ut hører ikke hjem noen plass.
Uansett hva målene hans er så er det ikke fordel å legge på seg 40kg+ fett i løpet av et år eller to.... Wink

Som sagt, gått på samme blemma selv når eg var på den aldern, skulle ønske noen hadde sagt akkurat som Thorkel sier til han karen nå Wink

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #604 : 30. oktober 2011, 14:01 »
Jeg er i bunn og grunn enig, men hva vet du om målene hans? Kanskje han vil bli stor og sterk og ikke bryr seg spesielt mye om markerte fjortissmuskler? Du kunne ordlagt deg på en heeelt annen måte, det å si at det er helt på trynet og at det bare er fett og at han har driti seg ut hører ikke hjem noen plass.
Helt sant jeg vet ikke hva målene hans er, men jeg antar jo at han vil ha synlige muskler. Jeg er enig i at jeg kanskje burde brukt noen andre ord, men det er sanheten. Jeg syns ikke vi skal lage noen bigdeal utav at en bruker på TF for engangskyld kom med litt kritikk.. som trossalt var godt ment. (og det understreket jeg)
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #605 : 30. oktober 2011, 14:03 »
Altså nå misforstår dere meg.. Jeg vil såklart hjelpe Høyjævel, jeg har gjort samme feilen selv så jeg vet nøyaktig hvordan han har det. Det er ikke meningen å være "jævlig" eller oppføre meg dårlig, jeg vil hjelpe han å andre om å forstå at slik bulking ikke er bra. Det har jeg erfart på den vanskelige måten selv. Å nei jeg føler meg ikke bedre enn noen, for jeg er nemlig ikke bedre eller mer værdt enn noen.
Det virker kanskje litt kaldt her på trykk, men om jeg hadde pratet men HøyJævel ville jeg såklart sakt det på en finest mulig måte sånn han skjønte hva jeg mente.

Har alle glemt at kritikk er positivt? Se nøye etter jeg var ikke ute etter å angripe..

Hensikten din var sikkert god, men måten du ordla deg på var ekstremt respektløst ovenfor Høyjævel. Om han har planlagt deff er jeg enig i at han har lagt på seg alt for mye unødvendig masse, men hvis ikke var det kanskje planen hans å bli kraftig og lubben. Du burde vite hva han har som mål før du kritiserer hans måte å oppnå målet på. Å leke pedagog på et jernpumpende forum har ikke samme virkemåte som på et gym face2face.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #606 : 30. oktober 2011, 14:04 »
Hensikten din var sikkert god, men måten du ordla deg på var ekstremt respektløst ovenfor Høyjævel. Om han har planlagt deff er jeg enig i at han har lagt på seg alt for mye unødvendig masse, men hvis ikke var det kanskje planen hans å bli kraftig og lubben. Du burde vite hva han har som mål før du kritiserer hans måte å oppnå målet på. Å leke pedagog på et jernpumpende forum har ikke samme virkemåte som på et gym face2face.
Om han har som mål Å bli lubben så burde han vel ihvertfall bli kjefta på Wink

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #607 : 30. oktober 2011, 14:06 »
Om han har som mål Å bli lubben så burde han vel ihvertfall bli kjefta på Wink
Hvorfor?
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #608 : 30. oktober 2011, 14:10 »
Hvorfor?
Fordi at det har ingenting godt for seg... På samme måte som å bli sykkelig tynn (anorexia)...

Snakker altså da om å med vilje bli lubben, legge på seg FETT i STORE mengder.
Om du med vilje gjør det... Ja, da er du tett da Wink Det er jo direkte usunt!

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #609 : 30. oktober 2011, 14:12 »
Hensikten din var sikkert god, men måten du ordla deg på var ekstremt respektløst ovenfor Høyjævel. Om han har planlagt deff er jeg enig i at han har lagt på seg alt for mye unødvendig masse, men hvis ikke var det kanskje planen hans å bli kraftig og lubben. Du burde vite hva han har som mål før du kritiserer hans måte å oppnå målet på. Å leke pedagog på et jernpumpende forum har ikke samme virkemåte som på et gym face2face.
Jeg sier ting som de er. OM målet hans er å bygge muskler og det virket som det var målet hans, så har han driti seg ut bigtime - og det står jeg fast ved. Du ANER ikke hva som venter han, jeg gjør. Ikke for jeg tror jeg er gud eller en pedagog men for jeg bulka meg opp til jeg var dritfeit selv. Jeg dreit meg maks ut! Vil ikke andre skal gjøre den feilen derfor sier jeg det som det er sånn han kanskje skjønner det med engang.
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #610 : 30. oktober 2011, 14:17 »
Fordi at det har ingenting godt for seg... På samme måte som å bli sykkelig tynn (anorexia)...

Snakker altså da om å med vilje bli lubben, legge på seg FETT i STORE mengder.
Om du med vilje gjør det... Ja, da er du tett da Wink Det er jo direkte usunt!
mma og boksing er ganske tett det og. Utsette seg selv for fare ved å gjør det de liker best, makan.

Hva med feite styrkeløftere og strongmen. Er de tette i pappen de og? De trenger ikke den enorme magen for å hevde seg i sporten sin. Hvorfor disser ikke Thorkel Einar i fasiten? (No offence Einar)

Jeg sier ting som de er. OM målet hans er å bygge muskler og det virket som det var målet hans, så har han driti seg ut bigtime - og det står jeg fast ved. Du ANER ikke hva som venter han, jeg gjør. Ikke for jeg tror jeg er gud eller en pedagog men for jeg bulka meg opp til jeg var dritfeit selv. Jeg dreit meg maks ut! Vil ikke andre skal gjøre den feilen derfor sier jeg det som det er sånn han kanskje skjønner det med engang.
Du har sikkert rett. Jeg har ikke måtte ta av fett noengang så det skal jeg ikke påstå noe, men måten du ordlegger deg på er helt høl i huet. Greit at du snakker rett fra levra, men du trenger ikke skrive som om du var et rasshøl.
La meg legge til at du garrantert er en grei og meget flott person. Jeg har ingenting i imot deg og du er en dyktig kroppsbygger. Men en utøver på ditt nivå kunne godt skrevet mer konstruktivt etter min mening, siden du sitter på så mye erfaring. Tenk på at du kan ødelegge motivasjonen til andre når du skriver krenkende og nedverdigende.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #611 : 30. oktober 2011, 14:23 »
mma og boksing er ganske tett det og. Utsette seg selv for fare ved å gjør det de liker best, makan.

Hva med feite styrkeløftere og strongmen. Er de tette i pappen de og? De trenger ikke den enorme magen for å hevde seg i sporten sin. Hvorfor disser ikke Thorkel Einar i fasiten? (No offence Einar)

Seriøst? Du kan ikke sammenligne det å drive med kampsport med å med vilje feite seg opp? Haha...
Er vel forøvrig få strongmen og styrkeløftere som er FEITE i den forstand. + at de fleste har dratt på seg litt fett nå og da over laaang tid. Ikke gått opp 50kg på et år eller to...
Og du kan ikke sammenligne en 17 åring som har såvidt trent med folk som har drevet med en idrett i lang tid...

Hva Einar Gilberg driver med, det har vel blitt diskutert opp til flere ganger i Fasiten... Men, han er en voksen mann som får styre på som han vil, er jo ikke sunt, men det får være hans valg;)

Vi snakker om en 17åring her, som med vilje feiter seg opp......

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #612 : 30. oktober 2011, 14:25 »
Seriøst? Du kan ikke sammenligne det å drive med kampsport med å med vilje feite seg opp? Haha...
Er vel forøvrig få strongmen og styrkeløftere som er FEITE i den forstand. + at de fleste har dratt på seg litt fett nå og da over laaang tid. Ikke gått opp 50kg på et år eller to...
Og du kan ikke sammenligne en 17 åring som har såvidt trent med folk som har drevet med en idrett i lang tid...

Hva Einar Gilberg driver med, det har vel blitt diskutert opp til flere ganger i Fasiten... Men, han er en voksen mann som får styre på som han vil, er jo ikke sunt, men det får være hans valg;)

Vi snakker om en 17åring her, som med vilje feiter seg opp......

De fleste strongman og styrkeløftere er feite i mine øyne Tongue
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #613 : 30. oktober 2011, 14:29 »
De fleste strongman og styrkeløftere er feite i mine øyne Tongue
Er vel heller at det ser slik ut, de fleste har jo "normal" fettprosent, er vel heller at de ser mye feitere ut når det fettet blir kladda uta på X antall kg muskler... Wink

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #614 : 30. oktober 2011, 14:29 »
Er vel heller at det ser slik ut, de fleste har jo "normal" fettprosent, er vel heller at de ser mye feitere ut når det fettet blir kladda uta på X antall kg muskler... Wink

Vet ikke helt det, men...
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!