Skrevet av Emne: FØR/ETTER: Største kroppstransformasjon bildetråd  (Lest 496644 ganger)

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #615 : 30. oktober 2011, 14:33 »
Enig med Thorkel her, respekt for å faktisk si det som det er! Samtidig har hcbakken et poeng, innlegget kunne vært litt mer konstruktivt enn "øyy du har driiiti deg ut"
Nå er det ingen som vet hvor mye muskler som er bygget, det vet han vel best selv iht. styrke.


Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #616 : 30. oktober 2011, 14:34 »
mma og boksing er ganske tett det og. Utsette seg selv for fare ved å gjør det de liker best, makan.

Hva med feite styrkeløftere og strongmen. Er de tette i pappen de og? De trenger ikke den enorme magen for å hevde seg i sporten sin. Hvorfor disser ikke Thorkel Einar i fasiten? (No offence Einar)
Du har sikkert rett. Jeg har ikke måtte ta av fett noengang så det skal jeg ikke påstå noe, men måten du ordlegger deg på er helt høl i huet. Greit at du snakker rett fra levra, men du trenger ikke skrive som om du var et rasshøl.
La meg legge til at du garrantert er en grei og meget flott person. Jeg har ingenting i imot deg og du er en dyktig kroppsbygger. Men en utøver på ditt nivå kunne godt skrevet mer konstruktivt etter min mening, siden du sitter på så mye erfaring. Tenk på at du kan ødelegge motivasjonen til andre når du skriver krenkende og nedverdigende.


hufff.... Først, det handler ikke om å disse noen! Argumentene dine er jo helt bak mål spør du meg... Om han har som mål om å bli feit, hvorfor i huleste trener han da??? Vil du bli feit, sitt i stolen å spis potetgull dagen lang, ikke dra på trening..

Virker som du har noe sterkt i mot meg å at du faktisk tror jeg er en arogant idiot, synd for det er jeg virkelig ikke å vil heller ikke fremstå som en tvertimot vil jeg fremstå som hyggelig. Les på innleggene mine så vil du se jeg er generelt snill og posetiv til utrolig mangen, gir uendelig med komplimenter til folk daglig både her på TF og i virkeligheten.
Når ting er seriøst MÅ man være seriøse og sørge for at budskapet blir tatt. Da nytter det ikke å pakke budskapet inn i masse kosepapir. Dette er seriøst, jeg ser at Høyjævel er veldig seriøs og frem til nå har han trudd han har gjort en god jobb.. Da må vi (ikke bare jeg) stoppe han før han går for langt, helst på en pen måte for vi vil ikke knekke motivasjonen hans men det tror jeg ikke vi klarer for han virker så målbevist.

Til Høyjævel :
Om målet ditt er å bygge en bra fysikk så spiser du altformye mat. Det er sant som du sier du må spise mye mat for å bygge muskler men det er ikke vits i og spise mer enn 500-600kcal over hva "nullpunktet" ditt er, prøøv og hold deg til så rein mat så mulig slik du ikke legger på deg så mye fett. Selv om du har lagt på deg en del fett så kan du fint bygge muskler på mindre kalorier og samtidig gå ned i fett%. Alt er mulig spesielt med den målbevistheten du viser, sommeren 2012 har du magemuskler å poppende blodårer på biceps om det er det du ønsker. Og det tror jeg HELT seriøst du kan klare Smiley Smiley
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #617 : 30. oktober 2011, 14:34 »
Først og fremst jeg har nada planer om å stille,strandform++ heller ingen planer om å bli smellfeit,
Greit nok at dere vil komme med hjelp,tips,råd og som noen tips satt på den ultimate spiss, jeg ser den men for ffs fei for deres egen dør først pleease?
Å til deg thorkel: Jeg vet du er dyktig som fy i det du driver med å har talent i det du driver med , skjønner at du prøver å skrive det velmendene for tips osv, jeg skjønner det, takker for at du prøver å dele erfaringer, men syns det blir feil å si at jeg gjør noe som er helt på tryne å at jeg har driti meg ut når du ikke en gang vet hva jeg ønsker å lage av kroppen min engang.

Å si at det jeg driver med er FEIl, Ja det er feil viss jeg hadde stått i dine sko, men det  gjør jeg nå ikke, så la meg seile min sjø, så kan du seile din ok?

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #618 : 30. oktober 2011, 14:35 »
Enig med Thorkel her, respekt for å faktisk si det som det er! Samtidig har hcbakken et poeng, innlegget kunne vært litt mer konstruktivt enn "øyy du har driiiti deg ut"
Nå er det ingen som vet hvor mye muskler som er bygget, det vet han vel best selv iht. styrke.



bra sakt.. Smiley
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #619 : 30. oktober 2011, 14:37 »
Først og fremst jeg har nada planer om å stille,strandform++ heller ingen planer om å bli smellfeit,
Greit nok at dere vil komme med hjelp,tips,råd og som noen tips satt på den ultimate spiss, jeg ser den men for ffs fei for deres egen dør først pleease?
Å til deg thorkel: Jeg vet du er dyktig som fy i det du driver med å har talent i det du driver med , skjønner at du prøver å skrive det velmendene for tips osv, jeg skjønner det, takker for at du prøver å dele erfaringer, men syns det blir feil å si at jeg gjør noe som er helt på tryne å at jeg har driti meg ut når du ikke en gang vet hva jeg ønsker å lage av kroppen min engang.

Å si at det jeg driver med er FEIl, Ja det er feil viss jeg hadde stått i dine sko, men det  gjør jeg nå ikke, så la meg seile min sjø, så kan du seile din ok?

ENDELIG svarte du. Støtter det du sier 100% Mente ikke noe vondt det vet du og lykke til med dine mål. Vil du det nok kan du klare alt Smiley
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #620 : 30. oktober 2011, 14:38 »
Seriøst? Du kan ikke sammenligne det å drive med kampsport med å med vilje feite seg opp? Haha...
Haha, kjempekult....

Hvorfor ikke? Ser du ikke relevansen? Det har med interesse i gjøre. Hvis du ikke gidder reflekterer over temaet og legge sammen 2+2 så blir det vanskelig å få noen god debatt.


.
Er vel forøvrig få strongmen og styrkeløftere som er FEITE i den forstand. + at de fleste har dratt på seg litt fett nå og da over laaang tid.
Jeg synes mange av de er direkte feite.


Og du kan ikke sammenligne en 17 åring som har såvidt trent med folk som har drevet med en idrett i lang tid...
Nei, for Høyjævel er ung og dum og skal derfor ikke ha egne meninger uten å få kjeft. (Dette var selvsagt ironi)

Hva Einar Gilberg driver med, det har vel blitt diskutert opp til flere ganger i Fasiten... Men, han er en voksen mann som får styre på som han vil, er jo ikke sunt, men det får være hans valg;)
Greit at toleransen flytter seg med alder og erfaring, men man trenger ikke smøre sanneheten på en boksehanske og gni det inn med en velrettet motivasjonsknuser.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #621 : 30. oktober 2011, 14:40 »
Først og fremst jeg har nada planer om å stille,strandform++ heller ingen planer om å bli smellfeit,
Greit nok at dere vil komme med hjelp,tips,råd og som noen tips satt på den ultimate spiss, jeg ser den men for ffs fei for deres egen dør først pleease?
Å til deg thorkel: Jeg vet du er dyktig som fy i det du driver med å har talent i det du driver med , skjønner at du prøver å skrive det velmendene for tips osv, jeg skjønner det, takker for at du prøver å dele erfaringer, men syns det blir feil å si at jeg gjør noe som er helt på tryne å at jeg har driti meg ut når du ikke en gang vet hva jeg ønsker å lage av kroppen min engang.

Å si at det jeg driver med er FEIl, Ja det er feil viss jeg hadde stått i dine sko, men det  gjør jeg nå ikke, så la meg seile min sjø, så kan du seile din ok?
Uansett hva målene dine er så er det ikke hensiktsmessigt å gå opp så mye i fettprosent på så kort tid... Og det med tanke på alt: Helse, blodtrykk, knær, forbrenning, ++

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #622 : 30. oktober 2011, 14:42 »
Haha, kjempekult....

Hvorfor ikke? Ser du ikke relevansen? Det har med interesse i gjøre. Hvis du ikke gidder reflekterer over temaet og legge sammen 2+2 så blir det vanskelig å få noen god debatt.

Jeg synes mange av de er direkte feite.

Nei, for Høyjævel er ung og dum og skal derfor ikke ha egne meninger uten å få kjeft. (Dette var selvsagt ironi)
Greit at toleransen flytter seg med alder og erfaring, men man trenger ikke smøre sanneheten på en boksehanske og gni det inn med en velrettet motivasjonsknuser.
Ja om han skal bli sumobryter kan eg relevansen i det.......

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #623 : 30. oktober 2011, 14:43 »
Bare for å oppsummere.  

Jeg har ingenting imot Thorkel, Verken som person eller debattant. Var derfor jeg uttrykket det etter å ha skrevet det unødvendige ordet "rasshøl".
Jeg er delvis enig i utsagnet hans.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #624 : 30. oktober 2011, 14:44 »
Skal liksom være bilder i denne tråden, tror vi skal døpe den om til diskusjonstråden heller  Grin
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #625 : 30. oktober 2011, 14:47 »
Enig, hehe.

Har fra før spurt om det kan ryddes opp i tråden.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Fjortissforum.no

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #626 : 30. oktober 2011, 15:33 »
Jeg husker i "min" tid for 5-6 år siden at dette forumet var BRA. Nå derimot er det bare en gjeng "barn" og kverrulerende styrkeløftere som dominerer alle trådene.

De få fornuftige medlemmene holder seg borte, og jeg ser hvorfor.

Thorkel: BRA! Mer trengs ikke si i den saken.



Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #627 : 30. oktober 2011, 15:41 »
Vil dere ha innleggene flyttet i en egen tråd så dere kan fortsette diskusjonen?

Fjortisforum : hvorfor lager du en egen bruker for det innlegget? Håper at de seriøse brukerene på sidelinjern bestemmer seg for å komme tilbake og heve kvaliteten på forumet Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #628 : 30. oktober 2011, 16:08 »
Du tuller med meg nå? Eneste du har gått opp er jo fett!! Du har driti deg ut bigtime her. Jeg har selv gjort det samme så ikke tro jeg rakker ned på deg bare for å være stygg. Du kommer til å angre flettene av deg når du begynner på diett å finner ut hvor lite muskler som egentlig ligger under der, for det er skremmende lite! Når jeg var på diett selv nå til konkurransen startet jeg på 125kg trudde da jeg ville veie inn på rundt 105kg, 93.4 ble det tilslutt. Så vær klar over at du har overdrevet til di grader! Slik bulking som du har gjort er TOTALT bortkastet. Men man lærer av sine feil å tror ikke du gjør det igjen når du har fått av deg 45kg med fett. Sier det som konstruktiv kritikk ikke for å være stygg. Smiley
Gutten har det jo bedre med seg selv da han har startet å trene samtidig som han har gått opp i vekt. Er ikke alle har på forumet som skal ned i en fettprosent lik 0 da de skal stille i en  konkurranse.

Du kan formulere deg litt annerledes neste gang du skal gi tips til  andre. For akkurat der dreit du deg ut bigtime.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Fjortissforum.no

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Konkurranse: Største kroppstransformasjon
« #629 : 30. oktober 2011, 16:14 »
Vil dere ha innleggene flyttet i en egen tråd så dere kan fortsette diskusjonen?

Fjortisforum : hvorfor lager du en egen bruker for det innlegget? Håper at de seriøse brukerene på sidelinjern bestemmer seg for å komme tilbake og heve kvaliteten på forumet Smiley

Av den enkle grunn: husker ikke passordet til den gamle brukeren min, og emailen passordet blir sendt til er ute av drift for mange år siden.

Beklager å måtte meddele dette Slux, men de gamle seriøse medlemmene kommer nok ikke tilbake (tro meg, jeg kjenner dem alle). Det er bare ett tidsspørsmål før Thorkel og dem også forsvinner.

Jeg ville bare påpeke at en forandring må gjøres før dere mister de siste seriøse medlemmene. Ta vare på dem dere fortsatt har, og benytt dere av deres kunnskap.

Dette blir mitt andre og siste innlegg.

Ps. Setter pris på om du sletter denne profilen Slux ettersom mitt budskap forhåpentligvis har nådd frem.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!