Skrevet av Emne: FØR/ETTER: Største kroppstransformasjon bildetråd  (Lest 497254 ganger)

Utlogget MikaelEJohansson

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Har aldrig likt kreatin!

Utlogget MikaelEJohansson

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Ett spörsmål till deg EmyR:
Bruker du juice?

EmyR

  • Gjest
Ett spörsmål till deg EmyR:
Bruker du juice?

Nei, hvordan det? Uansett siktet jeg ikke til deg, men generelt sett. Om du føler deg truffet er en annen sak Wink

Utlogget MikaelEJohansson

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

EmyR:
"Det er null vits å spørre steroidebrukere om de bruker. Det er umulig for de å innrømme det, det er alltid bare kreatin og hard trening inn i bildet, uansett."

Ville bara använda samma sättning som dig, og visa att uavsett viss man bruker eller ikke bruker så kommer folk alltid att dömma.
Ja jeg fölte som att det var riktat mot mig ettersom RageOlymp nettopp hade stillt mig det sporsmålet, hehe, og jeg får det sporsmålet inimellom fran mennsker som ikke vet noet om mig eller min trening osv. Syns det er kjedligt, men samtidligt er det ju positivt att man har lykkats att bygga en fysik som manga tydligtvis trur er helt omuligt att gjöre utan att jukse =)

EmyR

  • Gjest
Som sagt, det var ikke rettet til deg, jeg synes bare det er naivt å spørre folk om de bruker og få servert et "ja" tilbake hvis det er tilfelle.

Fysikken din er oppnåelig, absolutt, man blir fort lurt når folk ser superrippa ut. Det er mange som bærer på såpass med masse, men ikke mange som klarer å beholde så mye når fettet skal skrapes bort.

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Mikael, helt enig ta det som positivt, at du har oppnådd en kropp som mange tror krever det lille ekstra. EmyR naivt eller ei, taper ingenting på å spørre og så samt vedkommende ikke er utøver og bruker preperater kan det godt hende at han sier ja. Kan ramse opp flere syke fysikker som sier at de har brukt preparater.

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

"Ehhh, leser kun den delen jeg ønsker."

Det var et spørsmålstegn bak, når du først skal svare noen er det vel fordel å lese hele setningen?

Dafuq? Du skrev kun "Juice?" Det er ikke noe setning der, det er et ord og et spørsmålstegn. Og personlig så skjønner jeg ikke hvorfor man blir skeptisk når det har gått 6 år med trening og kosthold...
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Tiwas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Jeg er neppe den råeste, men kan jo komme med min - er 38 år og har hypotyreose, så ganske fornøyd Wink

August i fjor, et par uker siden, og solarium i dag Smiley Totalt har jeg mistet 20kg, men har økt i styrke, så jeg antar fett-tapet er mer enn 20kg

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Drøøøøyt bra form Tiwa !§!!!!!
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Tiwas så bra jobba!! Med lavt stoffskifte i tilegg har du jo gjort en utrolig bra jobb Cheesy

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Jeg er neppe den råeste, men kan jo komme med min - er 38 år og har hypotyreose, så ganske fornøyd Wink

August i fjor, et par uker siden, og solarium i dag Smiley Totalt har jeg mistet 20kg, men har økt i styrke, så jeg antar fett-tapet er mer enn 20kg



Utrolig bra jobba !
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Tiwas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Drøøøøyt bra form Tiwa !§!!!!!
Tiwas så bra jobba!! Med lavt stoffskifte i tilegg har du jo gjort en utrolig bra jobb Cheesy

Utrolig bra jobba !
Takk skal dere ha - hyggelig med litt motivasjon, spesielt nå som kroppen sutrer etter mat Smiley

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Haaaaallllloooooooo!!! BILDETRÅD, BILDETRÅD!!!

Sier det enkelte her noe?? Diskuter doping på de Tuusen trådene som alt er opprettet for det da??


Utlogget Tiwas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Slenger inn noen bilder etter ni uker med trim for å få litt motivasjon. Ingen spesiell diett men har holdt et øye med kosten.

Ellers er det å si at jeg er en nybegynner på 45 som forsøker en livsstilsendring... :p

Startvekt ca 102+
Vekt nå 97

Bra jobbet Smiley Godt å se det er flere av "oss gamlinger" som blir seriøse igjen Smiley

Utlogget Tiwas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

ty.. hehe sykt bra form på deg da. Motiverende for en gammel hest. Vi får ta oppsamling i bunn av bakken om et års tid og se hvordan ståa er da :p
Du får trøste deg med at det bare er 20kg forskjell på bildene mine (100-80), og du har allerede tatt av 5. Det er aldri for sent Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!