Skrevet av Emne: Hvor lenge hadde Brad Pitt trent for å få kroppen i Fight Club?  (Lest 14820 ganger)

Utlogget caremaker

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

Teknisk sett betyr uttalelsen din at kunstkritikere må kunne skape like gode, om ikke bedre kunstverk enn kunstnerene de skal anmelde.

Hvorfor skal ikke jeg kunne gi kritikk til andres fysikk selv om jeg ikke er store karen selv?. Skulle likt å se BB som dommere under Mr.Olympia.

Du skjønner hva jeg vil fram til?.

Ja, men nå kaller vel ikke dommerne utøverne for pingler heller da! what

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
For det første: Baliba ser me bedre ut enn han tosken Smiley

For det andre: Slike som Caremaker burde utvises for idioti Grin

Hvis du mener det er vanskelig å trene seg til / slanke seg til kroppen til Brad så tar du feil. Det er faktisk lett. Og Baliba er flere hakk over på det bildet. Det som er vanskelig er kanskje å få kroppsformen til Brad, han har en typisk "ectomorph" kroppstype (tynn, med rette skuldre, lav fettprosent og litt muskler). Det merkelige er at denne kroppstypen ligger lavt på ønskelisten hos de fleste, den står i alle fall ikke så høyt i kurs som en "mesomorph" estetisk sett. Som du ser så er Brad nærmere en "mesomorph" type i Troy.

ultralars

  • Gjest
for en tulletråd :p

AntiXrist

  • Gjest
Ser da egentlig brukende ut på alle bildene her.
Er nok veldig mange som skulle ønske de hadde en slik kropp, da gjennomsnitts fysikken på nordmenn og verden forøvrig, ikke er noe å skryte over.

Fysikken han hadde i Troy var forøvrig rå Smiley



Sikkert mange kvinner i Norges land som skulle ønske at gubben deres hadde fysikk som tilsvarte Brad Pitt sin, på alle de bildene der Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Ja, men nå kaller vel ikke dommerne utøverne for pingler heller da! what

caremaker, du er nå på et offentlig forum. Det er lett å missforstå hverandre over internett, spessielt hvis en ikke er villig til å overse direkte ord. Det å reagere på at noen kaller brad for pingle har jeg ingen problemer med å kan ikke se for meg at personen hadde ondsinnede tanker rundt dette. Forumet har 16 som aldersgrense og takhøyde er viktig. Janteloven har skyld i mang en krangel her på tf og om jeg poster tjukk, pingle, svak osv i en random logg har jeg ikke onde intensjoner av den grunn. Men da er det viktig at en tydeliggjør at det ikke er ondsinnet ment siden det er så "direkte".

Og nei, dommerne kaller ikke utøvere under BB/AF for pingler, men så er det noe helt annet og kan ikke sammenlignes med et forum.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Han så heftig bra ut i Troja, det skal han ha!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!