Skrevet av Emne: Herregud - nå må det begynne å skje noe her  (Lest 2408 ganger)

Utlogget hansomikketrener

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Herregud - nå må det begynne å skje noe her
« : 06. april 2015, 02:17 »
Hey og god kveld dere treningsnarkomaner.

"Han som ikke trener" skal nå bli en del av dere. Etter å ha vært støttemedlem på treningssenteret i byen i over ett år (ja!), og jeg hører venner snakker om hva de spiser, hva de trener, at de har smerter fra gårsdagens økt, har det nå endelig gått opp for meg.

Jeg var tynn en gang. Var landeveissyklist og mista all fettet jeg hadde. Trente ukene før rølpeturene til syden. Har nå ett friår der jeg sitter hjemme i mammas og pappas kåk og jobber og tjener penger som det renner etter. Ingen fritid, sitter kun hjemme, og de daglige turene på butikken for å kjøpe mat (shitty mat), gjør jeg for å ha noe å bedrive tiden med.

Akkurat nå sitter jeg med en snus i leppa. Den siste som var igjen i boksa, men i morgen er det stopp. I morgen er det no-more snus. I morgen skal jeg dra til treningssenteret, be om ett nøkkelkort og begynne på dag 1 av min trening.

Jeg begynner som nybegynner, og velger derfor å bruke treningsprogrammet hentet fra denne tråden som en basis, blandet med flere treningsprogrammer jeg har lagret: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=2390.0. Vil bare ha det enklest mulig nå i starten, så får jeg heller bygge på programmet selv.

Høyde: 184
Vekt: 75 kg (noen kilo fett)

I morgen (mandag) kjører jeg dette programmet:

Roing: Oppvarming 10 minutt
Benkpress: 12 rep * 3 sett > x kg
Knebøy: 12 rep * 3 sett > x kg
Skråbenk: 12 rep * 2 sett
Armhevinger: 12 rep * 3 sett

Også finito.

Ikke så veldig komplett dag, men kjører det enkelt, og ikke for tungt slik at jeg iallefall får lyst til å komme tilbake dagen etter for å trene bein. Dag 3, kanskje mage? Jeg bruker dagen i morgen på å lese meg opp, så fyller jeg ut i forumet slik at jeg selv har oversikt.

Skal notere i en notisblokk hvilke vekter jeg trener, slik at jeg lettere kan ha kontroll når jeg skal øke.

Oppretter denne tråden for å ha oversikt selv. Ønsk meg gjerne lykke til!

Utlogget hellstrøm

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: Herregud - nå må det begynne å skje noe her
« #1 : 06. april 2015, 02:49 »
Lykke til! Klin til!

Utlogget pulver

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 27

Sv: Herregud - nå må det begynne å skje noe her
« #2 : 06. april 2015, 17:58 »
Knallbra :-D Detta klar du ska du se :-)
Å du? Dær e mange flotte tights på træningsæntret..d e grunn nokk t å kaste snusen :-)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!