Skrevet av Emne: Muscle Juice Cookies & Cream - Ultimate Nutrition  (Lest 18062 ganger)

Utlogget daso

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Navn
Ultimate Nutrition Muscle Juice Cookies & Cream

Smak
Cookies & Cream - Safari sjokolade cookies i melk. Dette smaker faktisk utrolig godt. Jeg er ikke så glad i for søte tilskudd men denne fungerte fint. Grunnen til dette er at den smaker så sykt godt at søtheten føles naturlig. Ett annet viktig fenomen er at dette smaker naturlig, altså sitter man ikke igjen med den syntetiske smaken mange andre tilskudd gir.

Konsistens
Her er det viktig å røre litt i shakeren før du setter lokket. Husk at det er små biter av kjekssjokolade i blandingen så å ha silen i shakeren vil ødelegge for produktet. RIST GODT mellom hver slurk man tar.

Fordøyelighet
Var litt uvant første gang pga. bitene i miksen, men dette venner man seg fort til å man vil da verdsette disse små kalori og smaks bombene. Konsistensen er som melk med sjokoladekuler i så med en gang man har vendt seg til kulene går det ned på høykant.

Totalvurdering & konklusjon
Jeg har prøvd utrolig mange gainere men dette er den definitivt beste for meg.
Det jeg biter meg fast i hver gang jeg prøver noe annet er at denne føles så langt mer komplett med hensyn til innhold pr servering: 1021 Kcal, 55g protein, 162g karbohydrater.
Det andre jeg biter meg merke i kontra andre gainere er smaken, denne smaker naturlig mens PVL gaineren Mutant Mass (som vell må anses som direkte konkurrent) smaker surt, unaturlig og gir en følelse av indre organer som svir. Muscle Juice er alt annet enn dårlig på både smak og kvalitet, nydelig smak og gode resultater. Når det gjelder de gode resultatene må det nevnes att dette også er den gaineren som har gitt meg best resultater, å som hardgainer er det noe jeg verdsetter, dette gjør at jeg alltid vender tilbake til dette produktet.

Pris
799,- for 4,75 Kg
399,- for 2,25 Kg

Næringsinnhold
                                 pr. servering               pr. 100g
Energi                    4550 Kj /1021 Kcal     1731 Kj /408 Kcal   
Protein                    55,0 g                     22,0 g   
Karbohydrater            162,0 g                     64,8 g   
Hvorav sukkerarter    60,0 g                     24,0 g   
Fett                            17,0 g                     6,8 g   
Kolesterol                    77 mg                     30,8 mg   
Kostfiber                      0,0 g                     0,0 g   
Natrium                    0,1 g                     0,043g   
Kalsium                    358 mg                      143,2 mg
Jern                            1,5 mg                     0,6 mg   

Ingredienser: Proteinblanding (Myse protein konsentrat, myse protein isolat, kalsium kaseinat, egg hvite albumin) Maltodekstrin, krystallisk Fruktose, MCT Olje pulver, naturlig og kunstige smakstilsettinger.
Ultimate Muscle Juice gir deg disse fordelene:
-Inneholder 4 protein typer
-Gir deg 13 000 mg BCAA.
-Tilfører kroppen 10,9 g glutamin forstadier.
-Tilfører 1,4 g Arginine
-Smaker meget godt.
Anbefalt bruk: Bland 4 målebeger pulver i 0,5 dl vann eller din favorittdrikk. Ta dette 1 – 3 ganger daglig i forbindelse med trening og en vektøkningsfase. Innta alltid en Muscle Juice servering etter trening.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Dette var en sykt dyr gainer Tongue For rent proteinpulver betaler jeg ca 650kr for 5kg

Dog, flott att du tar deg tid til å skrive rapport Wink

Utlogget daso

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Dette var en sykt dyr gainer Tongue For rent proteinpulver betaler jeg ca 650kr for 5kg

Dog, flott att du tar deg tid til å skrive rapport Wink

Ja den er dyr, men som jeg nevner flere ganger er smaken så naturlig at jeg har en misstanke om at grunnen til at den er dyrere enn konkurrentene rett og slett er høyere kvalitet. Men ja...hehe... helt klart ett dyrt tilskudd Smiley

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Ja den er dyr, men som jeg nevner flere ganger er smaken så naturlig at jeg har en misstanke om at grunnen til at den er dyrere enn konkurrentene rett og slett er høyere kvalitet. Men ja...hehe... helt klart ett dyrt tilskudd Smiley

Skjønner att folk vil legge flere lapper i noe som smaker goodt, da. Men jeg synes 90+ sjokolade ikke smaker så aller verst så da er det ett lett valg Smiley

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: Muscle Juice Cookies & Cream - Ultimate Nutrition
« #4 : 10. august 2010, 15:36 »
www.proteinbutikken.no koster en 4,75 kg bøtte 499 ,- Da blei prisen mye bedre med gang Tongue
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!