Skrevet av Emne: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September  (Lest 95767 ganger)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #420 : 02. oktober 2010, 14:44 »
Brian var veldig uheldig i første øvelse som kostet han 2 poeng, noe han også sa rett etter det skjedde . Men vent og se på TV  Wink

Blir vel hans tur neste år hvis han holder koken.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #421 : 02. oktober 2010, 15:08 »
misha er rå. Så akkurat vpc 2009, og han var den eneste som showa

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #422 : 02. oktober 2010, 15:32 »
Det er så rått å se hvor bra form Big Z er i!
Så vanvittig sterk, og fremdeles i en helt sykt bra form.
Ser jo faen så bra ut!  Cheesy
Pudz m.fl blir jo bare som små jenter i forhold!
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Tornado2

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #423 : 03. oktober 2010, 10:35 »
Ser jo faen så bra ut!  Cheesy
Pudz m.fl blir jo bare som små jenter i forhold!

Dette blir en litt for spesiell fetish for meg.
Ølbriller?


Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #424 : 03. oktober 2010, 11:34 »
Ååååå herregud asså. Marius ser såååå sykt mye bedre ut enn alle andre derfor err det sååååååå mye mer impooonerende det han gjør enn ALLLE andre. Mariuz er best azzå!!!    :Smiley

Jeg synes oxå at Bjørn einar romøren bør vinne alle skihoppene for han er liksom så mye diggere enn zlirenshauer, Ljøkelsøy og Wirkola.    Kiss

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #425 : 03. oktober 2010, 12:09 »
Pudz ser 1 mill ganger bedre ut..Rart at folk kan si big z ser bedre ut,når han er 9mnd spreng gravid!!!Fint.not


hehehe Gutta gjør det for å terge deg Ray. Uansett er Big Z MYE sterkere en Pudz, og dette er strongman Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #426 : 03. oktober 2010, 20:22 »
Nei aldri sagt det heller jeg..Vis du ser en post nedom.
Men viser du veier 200kg må du faen meg løfte 200kg overhode og..
Viss ikke kan man ta seg en runke tur i skogen...Når man gir faen i hvordan man ser ut..
Og må ha hjelp til og pisse runke,pule etc..
Må man også løfte noe og..Når man har ofret alt til og løfte mest mulig..Hadde han gått ned 30kg i flesk hadde han ikke løftet like mye.Derfor er det vekta som avgjør mye av det..Jo tyngre man er jo sterkere bør man være.Andre folk tenker kanskje dem vil se ut som folk etc,ikke ha hjelp til pisse og slike ting..Men all creeds til han for at han ofrer alt bare for og løfte så masse Wink.Kommer nåkk noen og tar han snart..Men ingen har sagt her at mannen ikke er en styrke atlet..Det er han..utentvil...Men tror alikvel ikke han slår mariuz sin rekord. 5 ganger wsm!!

han klarer vel å pisse selv om han er feit?

Utlogget Auk89

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 068
  • Honnør: 348
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 068

  • If doing your best aint good enough, get better!!
Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #427 : 03. oktober 2010, 20:38 »


Ja,dem må bare terge apekattene..Om dem har lyst og se ut som spreng gravid..Og synes det er råere en og se ut som folk..Er det jo dem det er noe galt med.Kult det at dem må lete etter lille mann hver gang dem skal på das!!At dem heller vil være uten mus og ikke se sin egen kuk for og være sterk..Dem om det!!hahhhahahahahhaah.Sanheten er vel at savickas ligner en styrkeløfter..Og maruiz en bb..Da er det vel styrkeløfterene som alltid er best etc!

Tragisk å gå ut å si at Big Z ikke er like bra etc pga han er feit. Går man for å bli verdens beste i noe kan man ikke gå rundt å tenke på alt mulig annet. Burde heller respektere karen for å faktisk være så sterk som han er. Å si at noen tar feil bare på grunn av at de ikke følger din mal på et riktig liv med tanke på kropp (eller alt mulig annet for den slags skyld) er bare fail.
Proteinfabrikken.no

Norges 2. sterkeste mann -105kg 2013
7. plass VM -105kg 2013
1. plass Exhale strongmankonk +100kg 2014
1. plass Gjøvik strongmankonk 2014
1. plass Europas sterkeste mann u105kg 2014

Utlogget Bjørn R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #428 : 04. oktober 2010, 09:53 »
Honnør til deg Jørgen!

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #429 : 04. oktober 2010, 10:08 »
Ja,mye og mye..20-30kg noen steder..Pudz er vel go for nærmere 200 han og.Mark leste jeg han hadde 420+ mark.Så så mye er det nå ikke..Men sterkere ja..Uten tvil..Men han har blitt slått av pudz han  og...Han kan jo vinne wsm 5ganger på rad.Da skal jeg si at han er bedre..Før det er han ikke bedre..Uansett om han løfter mere i maks..Er fortsatt strongman ja,og det er ikke bare maks det gjelder  der heller!!!

Ja,dem må bare terge apekattene..Om dem har lyst og se ut som spreng gravid..Og synes det er råere en og se ut som folk..Er det jo dem det er noe galt med.Kult det at dem må lete etter lille mann hver gang dem skal på das!!At dem heller vil være uten mus og ikke se sin egen kuk for og være sterk..Dem om det!!hahhhahahahahhaah.Sanheten er vel at savickas ligner en styrkeløfter..Og maruiz en bb..Da er det vel styrkeløfterene som alltid er best etc!


Det er først de to siste årene Savickas har sluppet til i samme forbund som Pudz, de har konkurert parallelt i to forskjellige forbund. Z har hatt tittelen i det forbundet.

Samtidig er det flere strongman konkuranser en bare WSM. Savickas har flere seiere fra Arnolds strongman og også Fortisimus hvor Pudz ikke har hevdet seg.

Skjønner ikke hvorfor du skal henge deg opp i utseende til Pudz kontra Big Z. Det er ingen som har sagt at du må strebe etter å få samme fysikk som hverken pudz eller z. To forskjellige karer, to forskjellige fysikker. Han ER wsm og slo Pudz i fjor, i år ville pudz heller knocke butterbeam. Du har hengt deg opp i fysikken til Arild kontra Richard sin tidligere her på forumet, dette blir akkurat det samme. Ser ikke poenget? Skog slo Arild på NSM i fjor, hva som skjer i 2011 er noe annet, ingen veit.

Det samme gjelder WSM2011, det er en ny historie, men det er meget mulig Brian drar den i land.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #430 : 04. oktober 2010, 10:20 »
If I should stay,
I would only be in your way.
So I'll go, but I know
I'll think of you ev'ry step of the way.

And I will always love you.
I will always love you.
You, my darling you. Hmm.

Bittersweet memories
that is all I'm taking with me.
So, goodbye. Please, don't cry.
We both know I'm not what you, you need.

And I will always love you.
I will always love you.

(Instrumental solo)

I hope life treats you kind
And I hope you have all you've dreamed of.
And I wish to you, joy and happiness.
But above all this, I wish you love.

And I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I, I will always love you.

You, darling, I love you.
Ooh, I'll always, I'll always love you.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #431 : 04. oktober 2010, 10:26 »
Fysikken til arild og skog??Skog er vel i bra form han..Ingen av dere ser tydeligvis hvor jeg vil..Så orker ikke og disk dette mere..Tar lengre tid og se ut som folk samtidig som og være sterk!!!Osv..Det jeg mente med skog,er at han er en større man med større maskineri,så han må løfte litt mere og..Skal han være som arild da arild er mye mindre fra naturen av.=Tar lengre tid,mere jobb for og mløfte det richard gjør på 3mnd trening..Ja,vi får se hvem som vinner!! Pudz har slått Z han og tidligere..Etter min mening må han hevde 5ganger i den org som pudz vant 5ganger i.Alle sier pudz er den beste gjennom tidene...Så får vi se da,om noen vinner flere ganger..Ja,z er sterkere på maks,Derfor han konkurerte i ifsa.

'


Det er klart det tar MYE lengre tid å bygge opp samme råstyrke hvis man skal holde seg deffet, men jeg skal love deg at Pudz hadde ikke klart å bli feit om han prøvde en gang!
Det er neppe slik at han trenger å holde igjen på kcaloriene for å slippe å bli feit. Det er kcaloriene som gir energi til å løfte tungt, ikke bukfettet.

I enkelte power øvelser som feks knebøy så er det sikkert en fordel med stor buk. I strongman har vel ikke høy kroppsvekt noen fordel i andre øvelser en pull og evt noen push øvelser da?
Kan se det kan gi fordel i truckpull, kanskje fingers,evt sumobryting Grin

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #432 : 04. oktober 2010, 10:41 »
som vegar sier: zavickas har 6 seire fra arnolds som pudz aldri har klart å hevde seg. i tillegg hadde ikke zavickas deltatt på wsm på flere år inntil i fjord hvis jeg veit rett.. og da vant han jo.
angående utsende til folk som er helt i verdens toppen, så trur jeg de er på sitt beste slik de ser ut.. altså pudz er rå slik han ser ut, men er ikke sikkert han hadde vært noe særlig sterkere hvis han veide 180 kg.  trur ikke det er fysisk mulig for han å bli så feit heller.. men zavickas er på sitt beste slik han ser ut og ville neppe vært det hvis han var rippa, slik er det bare fra naturens side.

skog gikk vel ned i vekt til wsm i fjord og det gjorde han vel ikke noe i bedre strongman , men i år har han bulka opp igjen og ting funka som faen på nsm.. altså skog må være litt rund i kantene for å være sterk!

men jeg forventer ikke at skog skal være sterkere enn meg i noe som helst forde han veier mere og er større enn meg forde..

handler jo om å finne den balansen i sin egen kropp hvor en er både sterk, utholden,bevegelig og rask hvis en skal hevde seg i strongman og etter det jeg har sett har zavickas alle de faktorene slik han ser ut!

for min egen del vil det aldri være fysisk mulig å veie 170-80kg uansett...

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #433 : 04. oktober 2010, 11:01 »
Om du forventer det spiller liten rolle..Han er uansett sterkere en deg..
Ja,noen må være ditt og datt..Har med vare bruk etc og gjøre meste parten av det..
Men det blir en annen sak..Men om alle hadde sett ut som savikas hadde ingen sett på wsm..For og si det mildt...Fol liker freaks.Ikke feite folk..Hadde du ikke klart og blitt 160kg??Er hvertfal ingen problem for meg og bli det..bare og drikke gainer heledagen det.Men spm er hvor lenge ma har levd.Derfor tat jeg ikke den sjansen.Men skal klare og bli akkurat så tung jeg vil!!!

skal vel ikke diskutere hvem som er sterkest av meg og skog.. han er bedre strongman enn meg men jeg er sterkere enn han i noen gym øvelser og motsatt.. men i strongman ja..
160 kg vil jeg aldri klare og bli, da må jeg gå med intravenøst døgnet rundt Wink

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: WSM 2010 Sun city South Africa 15-22 September
« #434 : 04. oktober 2010, 11:19 »

Det er først de to siste årene Savickas har sluppet til i samme forbund som Pudz, de har konkurert parallelt i to forskjellige forbund. Z har hatt tittelen i det forbundet.

Samtidig er det flere strongman konkuranser en bare WSM. Savickas har flere seiere fra Arnolds strongman og også Fortisimus hvor Pudz ikke har hevdet seg.

Skjønner ikke hvorfor du skal henge deg opp i utseende til Pudz kontra Big Z. Det er ingen som har sagt at du må strebe etter å få samme fysikk som hverken pudz eller z. To forskjellige karer, to forskjellige fysikker. Han ER wsm og slo Pudz i fjor, i år ville pudz heller knocke butterbeam. Du har hengt deg opp i fysikken til Arild kontra Richard sin tidligere her på forumet, dette blir akkurat det samme. Ser ikke poenget? Skog slo Arild på NSM i fjor, hva som skjer i 2011 er noe annet, ingen veit.

Det samme gjelder WSM2011, det er en ny historie, men det er meget mulig Brian drar den i land.
Honnør Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!