Skrevet av Emne: Boksing v mma  (Lest 5050 ganger)

Utlogget grøten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 232
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 232

Boksing v mma
« : 02. august 2010, 04:00 »
hvem vinner? et slag fra bokserne og mma-gutta ligger der sier jeg

Utlogget Zoa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Boksing v mma
« #1 : 02. august 2010, 04:09 »
Hva mener du?

I en boksekamp vinner bokseren og i en MMA-kamp vinner MMA-utøveren. Umulig å si hvem som ville vinne 'på gata', men MMA-utøveren er som regel bedre rustet for dette.

Utlogget Snusmumrikken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

Sv: Boksing v mma
« #2 : 02. august 2010, 04:22 »
hvem vinner? et slag fra bokserne og mma-gutta ligger der sier jeg
Hadde vært moro å sett Smiley
Harder, better, faster, stronger.

Utlogget grøten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 232
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 232

Sv: Boksing v mma
« #3 : 02. august 2010, 04:30 »
Hva mener du?

I en boksekamp vinner bokseren og i en MMA-kamp vinner MMA-utøveren. Umulig å si hvem som ville vinne 'på gata', men MMA-utøveren er som regel bedre rustet for dette.

det er på gata jeg mener, ja =) evt i en gymsal

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Boksing v mma
« #4 : 02. august 2010, 05:08 »
Da bør du forberede deg på å spise ordene dine. For en bokser hadde aldri vunnet over en MMA fighter på gata.

Brock Lesnar er pr dags dato UFC Heavyweight Champion. Han er 120kg og 191cm høy og treffer en som et tog.

David Haye er pr dags dato WBA World Heavyweight Champion i boksing. Han er 104kg og 191cm høy. Han slår kanskje hardt, men han bruker bare nevene i en kamp.

Så hvis disse to hadde begynt og slåss på gata så hadde Brock vunnet lett. Han kan slå som en bokser, sparke som en Muay Thai  figther, ta folk ned som en BJJ fighter og pounde på dem som en streetfighter. Unsett hvor hardt Haye slår, så måtte han ha slått noe grasalt hardt for å klart å knocke Brock ut på et slag. Hvis han ikke klarer det så går han i bakken og er ferdig på no time, siden han ikke kommer til å ha en sjanse hvis Brock kommer seg opp i kroppen på han.

Det er derfor det heter MMA (Mixed Martial Arts). Det tar det aller beste fra alle kampsporter til å forene den perfekte disiplinen.

Hvis du fortsatt står for det du sier om at en bokser ville gjort unna "mma gutta" lett så bør du komme med noen grasalt gode bevis for å underbygge påstanden din. For alle vet at det jeg sa i dette innlegget stemmer.


-Cocho
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Boksing v mma
« #5 : 02. august 2010, 05:16 »
men igjen lesnar er egentlig en bokser da;) men helt enig, boksere kommer nok ikke langt mot andre kampsporter

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Boksing v mma
« #6 : 02. august 2010, 05:20 »
Enda en grunn for Haye til å passe seg Wink
Lesnar har drevet på med mye rart opp gjennom årene. Fribryting, boksing mm. så han er vel hverken mer eller mindre av noen av delene. Tror dette har styrket han som en UFC fighter.

Anyway..

Jeg brukte han siden han er champion. Det samme gjelder Haye.. ingen særskilt grunn til at jeg valgte akkurat disse to. De er champions, så da stiller jeg de opp mot hverandre.

-Cocho
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Boksing v mma
« #7 : 02. august 2010, 05:26 »
men d råeste er sparkene Mirko Cro Cop når han holdt på:)

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Boksing v mma
« #8 : 02. august 2010, 05:34 »
Enig Smiley men Bas Rutten var heller ikke så aller værst når det kom til sparking. Ikke at han var like fleksibel som Cro Cop, men når han traff så small det ;P hehe
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Boksing v mma
« #9 : 02. august 2010, 06:24 »
men igjen lesnar er egentlig en bokser da;) men helt enig, boksere kommer nok ikke langt mot andre kampsporter

når var lesnar en bokser? Han var hvertfall en veldig god bryter.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Boksing v mma
« #10 : 02. august 2010, 06:32 »
bla bla bla Smiley han var vel i wwe noen år Smiley

Utlogget Cocho

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • Jeg er faktisk en veldig grei kar
Sv: Boksing v mma
« #11 : 02. august 2010, 07:25 »
Ja, jeg blandet han med en annen når det kom til de der boksegreiene. Men det stemmer at han har drevet på med bryting og WWE. My bad Wink but still.. han er en god fighter.
Det er litt sånn "No pain, no gain" ^^

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Boksing v mma
« #12 : 02. august 2010, 09:08 »
bla bla bla Smiley han var vel i wwe noen år Smiley

det er da gaanske vesentlig om han var bokser eller ikke i denne diskusjonen, lol..

faktisk er brocks stand-up hans største svakhet.



Hvem er det som har vært bokser før a? Shane carwin f.eks var også bryter før han startet med mma.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget grøten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 232
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 232

Sv: Boksing v mma
« #13 : 02. august 2010, 14:40 »

Hvis du fortsatt står for det du sier om at en bokser ville gjort unna "mma gutta" lett så bør du komme med noen grasalt gode bevis for å underbygge påstanden din. For alle vet at det jeg sa i dette innlegget stemmer.


-Cocho

lett har jeg vel aldri sagt, og at jeg er sikker har jeg heller ikke sagt. du sier at mma-gutta har det beste fra alt, men det er selvsagt ikke sant. de er gode på alt, men virkelig ikke best i alt. sett den beste mma-deltagern i en boksering med haye og han ville vært  sjanseløs, sett den beste mma-deltagern på et freakin brytematte eller samme hva, men han ville blitt knust av den beste i verden i den aktuelle sporten. poenget mitt er derfor at selv om mma-gutta er mye mer allsidige enn bokserne, så er bokserne bedre på nettopp boksing, og det ville vært utslagsgivende i en streetfight uten hansker der man ligger der etter et slag

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Boksing v mma
« #14 : 02. august 2010, 15:06 »
lett har jeg vel aldri sagt, og at jeg er sikker har jeg heller ikke sagt. du sier at mma-gutta har det beste fra alt, men det er selvsagt ikke sant. de er gode på alt, men virkelig ikke best i alt. sett den beste mma-deltagern i en boksering med haye og han ville vært  sjanseløs, sett den beste mma-deltagern på et freakin brytematte eller samme hva, men han ville blitt knust av den beste i verden i den aktuelle sporten. poenget mitt er derfor at selv om mma-gutta er mye mer allsidige enn bokserne, så er bokserne bedre på nettopp boksing, og det ville vært utslagsgivende i en streetfight uten hansker der man ligger der etter et slag

Du har jo veldig mange ekstremt gode brytere i MMA da. Masse Div 1 NCAA champions. Randy couture var en olympisk bryter. Du har feks BJ penn som vært BJJ verdens mester samt gracie gutta.

De fleste store MMA folk nå til dags har vært på toppen av sin food chain før de gikk over til MMA. Den nye arten av MMA fighters er ofte mer MMA fokuserte, altså. De startet med MMA, men de store navnene i dag startet ofte opp med en annen kamsport og var veldig store innenfor den grenen.

Det du også må forstå at MMA fighters er veldig veldig flinke til å utnytte motstanderens svakheter. F.eks GSP som er en mester på dette. Om han sloss mot en bokser i samme vektklasse på gata ville han hatt den mannen i bakken før han rakk å lande ett slag. Om han sloss mot verdensmesteren i BJJ ville han nok striket med han. Kan ikke forstå at du kan mene at en bokser har sjans en gang. Du finner sikkert en gjøk av en MMA fighter der ute som har lyst til å teste standupen sin på gata med en bokser, men om du har mer enn sagflis i skallen så utnytter du svakheten dems og slår inn skallen dems på bakken.
Njoa

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!