Skrevet av Emne: Til menn på TF!  (Lest 11734 ganger)

Utlogget thomas18663

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Til menn på TF!
« #45 : 08. august 2010, 07:23 »
jeg visste at denne tråden kom til å utvikle seg bra. keep it up

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Til menn på TF!
« #46 : 08. august 2010, 07:25 »
Fotball interessert, huff Lips Sealed eneste som mangler da er at hun er vegeterianer så er hun 100% uaktuell Grin
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Til menn på TF!
« #47 : 08. august 2010, 08:43 »
Jeg er svært sjeldent ute, alfa-hann prinsippet fungerer på dagtid om du har litt sosial antenne. Når jeg møter damer 'på byen', så er det for å bli bedre kjent med de på en annen instans, for å teste om jenta kanskje er noe å satse på... Jeg har aldri brukt noe innøvd taktikk, men "The Game" er en beskrivelse av hvordan NATURLIGE alfa-hanner oppfører seg ute blant mennesker, og på den måten kan personer som slite dra mye lærdom av systemet, og hvis de kan dra nytte av det, hva er det å grine for??
Det er noen år siden jeg leste the game, men hvis ikke jeg husker feil så handlet boka nettopp om hanner som var veldig langt unna alfa-status, men som ble 'forvandlet' til typiske alpha-males...

I teorien kan det sikkert funke å lage seg en kul personlighet som gjør at man får seg masse mus... Men, det store problemet, som beskrives i the game, er at man lager en gjeng med superidioter som går rundt og tror de oppfører seg som alfaer, men som i virkeligheten bare går rundt og plager vettet av de stakkars damene som våger seg utenfor husdøra...

Jeg for min del ble alltid veldig nervøs når jeg møtte på fine damer. Derfor pleide jeg heller å snakke med de som var mindre deilige, og slo heller til hvis babsen kom bort til meg for å snakke, var dritnervøs da også, men det gikk nå greit for det Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Til menn på TF!
« #48 : 08. august 2010, 11:27 »
Noe av det jeg liker med TF er at det sporer alltid av en annen retning enn der det startet Wink

Mange veldig interessante ting som dukket opp her, tusen takk til alle menn og okser!
Jeg skal nok få henne inn her, og så får vi se hva som skjer.


God søndag gutter Grin
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Til menn på TF!
« #49 : 08. august 2010, 14:49 »
Tror du kan ta det helt med ro - årsaken til at jeg delte min personlige erfaring var faktisk ikke til å by meg med på en slags virtuell kuklengde-sammenligning. Jeg mener faktisk at et internettforum, og diskusjonene der, ikke er noen slags konkurranse - og klarer å slå meg til ro med at andre mener andre ting uten at jeg ser på tilsvarene som et angrep på mitt ego. Kommentaren var, tro det eller ei, helt og holdent ment som et bidrag til trådstarteren.

Dersom du faktisk er en vaskeekte "alfa-hann", hvorfor rakk ikke selvtilliten til slik at du kunne overse mitt tilsynelatene "angrep" på din filosofi uten at et forsvar måtte påkreves? Forøvrig syns jeg det er merkelig å forsøke å båssette menneskelig interaksjon, som er så komplekst, i et system som best beskriver gorillaer....

Jeg forstår det slik at filosofien, eller ideene bak alfa-hann systemet og det som hører til - beskriver hvordan du selv ter deg. Å by på seg selv, være imøtekommende og sosial er vel gode egenskaper - som jeg også tilstreber i enkelte situasjoner. Du kan vel se på det slik at jeg valgte å være selektivt imøtekommende gitt den sosiale settingen, for å maksimere sannsynligheten for å finne "den rette" gitt antagelser om "byttets" adfersel (for å bruke en jaktmetafor på det, slik som ungdommen lika). Vedder på at "choose your hunting ground wisely" er en kjent metafor i litteraturen.

Da tror jeg denne runden med ego-masturbasjon er over for min del.

HHHH, hvis du virkelig trur at dette handler om å ha størst E-kuk, da har du misforstått meg på det groveste. Jeg dro dette opp som en tankevekker da Stiansoftcore kom med ett innlegg som forklarte en litt håpløs situasjon sett fra mitt perspektiv. Når jeg diskuterer ett emne på internett, hever jeg meg ikke over noen, alle stiller likt og fortjener å ytre sin mening, derfor fikk du ett seriøst svar på kommentaren din.

Det største poenget mitt er at livet er kort, derfor mener jeg at en skal aldri sitte og vente, en må være imøtekommende og vise sine beste sider hele tiden når du kommer til situasjonen der muligheten og sansyneligheten for at du møter den rette er gigantisk - HVER gang du snakker med en kvinne du finner interessant! Den rette trenger ikke å være en kvinne, selvom livet er kort er det svært få som holder løpet ut med den samme som var "Den rette" i utgangspunktet. Desverre så er nok majoriteten av forhold der ute ett forsøk på å gi barna i familien en stabil og trygg oppvekst - Naturlig nok, jordnært og fornuftig.

Det er noen år siden jeg leste the game, men hvis ikke jeg husker feil så handlet boka nettopp om hanner som var veldig langt unna alfa-status, men som ble 'forvandlet' til typiske alpha-males...

I teorien kan det sikkert funke å lage seg en kul personlighet som gjør at man får seg masse mus... Men, det store problemet, som beskrives i the game, er at man lager en gjeng med superidioter som går rundt og tror de oppfører seg som alfaer, men som i virkeligheten bare går rundt og plager vettet av de stakkars damene som våger seg utenfor husdøra...

Jeg for min del ble alltid veldig nervøs når jeg møtte på fine damer. Derfor pleide jeg heller å snakke med de som var mindre deilige, og slo heller til hvis babsen kom bort til meg for å snakke, var dritnervøs da også, men det gikk nå greit for det Smiley

Selv har jeg hatt mange venner som var fortvilt over livet, da de føler de mislykkes stort sosialt - Som er en av de største faktorene for livsglede! Synes du virkelig at individer som ikke har fått utsendet som en positiv faktor igjennom noe så sært og tilfeldig som genetikk, skal sitte alene i alle sosiale instanser når vennene ønsker å avansere for å akkurat møte nye mennesker? Er det ikke fantastisk at de kan forbedre sitt utgangspunkt med noe så enkelt som hvordan du starter en samtale med en gruppe mennesker på kanskje 4-5 jenter, og få de til å føle seg komfortabel, selvom han er spinkel, veik, bruker briller og er skallet? Hver gang jeg ser denne typen gå opp til ukjente mennesker på uteplasser eller lignende, og ser at alle jentene han snakker med ler og har det bra, føler jeg ingenting annet en glede ovenfor denne personen, selvom han i utgangspunktet ikke var den personen. Compassion? Hva dere enn ønsker å kalle det, så føler jeg at disse gutta fortjener den suksessen.

Ønsker bare å ytre mine meninger på saken, dette er ikke ett forsøk på å dominere en diskusjon på emnet. Tror dette kan være en tankevekker for flere.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Til menn på TF!
« #50 : 08. august 2010, 15:23 »
Og hva med han Mahmoudinejad?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Til menn på TF!
« #51 : 08. august 2010, 20:14 »
Selv har jeg hatt mange venner som var fortvilt over livet, da de føler de mislykkes stort sosialt - Som er en av de største faktorene for livsglede! Synes du virkelig at individer som ikke har fått utsendet som en positiv faktor igjennom noe så sært og tilfeldig som genetikk, skal sitte alene i alle sosiale instanser når vennene ønsker å avansere for å akkurat møte nye mennesker? Er det ikke fantastisk at de kan forbedre sitt utgangspunkt med noe så enkelt som hvordan du starter en samtale med en gruppe mennesker på kanskje 4-5 jenter, og få de til å føle seg komfortabel, selvom han er spinkel, veik, bruker briller og er skallet? Hver gang jeg ser denne typen gå opp til ukjente mennesker på uteplasser eller lignende, og ser at alle jentene han snakker med ler og har det bra, føler jeg ingenting annet en glede ovenfor denne personen, selvom han i utgangspunktet ikke var den personen. Compassion? Hva dere enn ønsker å kalle det, så føler jeg at disse gutta fortjener den suksessen.

Ønsker bare å ytre mine meninger på saken, dette er ikke ett forsøk på å dominere en diskusjon på emnet. Tror dette kan være en tankevekker for flere.
Jo, jeg er enig i alt det du skriver her! Selvsagt burde det vært en mer solidarisk fordeling av damer i samfunnet... Det er ikke det som er poenget mitt... Greia er at man må finne noe som funker for seg.

Slik mange forsøkte å gjøre seg til storkar i the game går galt. Alle kan ikke gå rundt på byen og vise tryllekunster, kjøre et sånt pull, push and attraction (eller hva det var), alle kan ikke lære seg en innlært rutine. Det viktiste er vel å lære seg sosial intelligens, humor og fokusere på de positive sidene man har. Når det gjelder utseende, så kan 95% av alle verdens unge menn trene seg utrolig mye penere og kjekkere enn de er. Faktisk så tror jeg at det er mye lettere for gutter å 'skaffe seg' et bra utseende enn for jenter. Hvis man dedikerer noen år til trening, kosthold så blir resultatet mye bedre hos de aller fleste. En kar har etter min mening mye mer å hente på å trene opp kroppen, mens jenter lettere blir vurdert på ansiktspenhet.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: Til menn på TF!
« #52 : 08. august 2010, 20:46 »
Eneste grunnen til at det "finnes alphahanner" er fordi noen luringer har adoptert et uttrykk vi bruker om dyr.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Til menn på TF!
« #53 : 09. august 2010, 01:56 »

Nå er ikke jeg noen gutt, men har vært singel en stund, og er vel i noenlunde samme situasjon som din venninne.

Ikke noe problem å få kontakt med gutta her inne, men dessverre så er de beste opptatte Smiley
Sånn er det vel ellers også, ute på byen eller på treningssentre.

Prøvde meg på en profil på et par datingsider i begynnelsen av singellivet mitt, det ble helt håpløst, sikkert et par hundre meldinger fra alt mulig av gutter. Og der var det mye rart. Null kontakt med noen, ble resultatet.

Jeg tror venninnen din bare må vente på den rette, han dukker opp på en eller annen måte uansett Smiley Enten det er i benkpressen, på fotballbanen eller på en hvit hest.

God helg!

At de beste er opptatte gjelder forsåvidt begge veier, må bare påpeke det Wink
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Til menn på TF!
« #54 : 09. august 2010, 09:27 »
Eneste grunnen til at det "finnes alphahanner" er fordi noen luringer har adoptert et uttrykk vi bruker om dyr.
http://nearemmaus.files.wordpress.com/2010/04/evolution.jpg

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Til menn på TF!
« #55 : 09. august 2010, 09:45 »
Og hva med han Mahmoudinejad?

Tror han er liverpool fan ja, men så er han vel opptatt...


forøvrig er vel langt fra alle de beste opptatt Wink



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: Til menn på TF!
« #56 : 09. august 2010, 14:46 »

Greit...uttrykk vi bruker om dyr lengre ned på den evolusjonære rangsstigen enn oss selv....

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!