Skrevet av Emne: Til menn på TF!  (Lest 11744 ganger)

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Til menn på TF!
« : 07. august 2010, 09:42 »
Det er en del av dere på dette forumet og jeg lurte på om dere kunne svare meg på to spørsmål.

Jeg har ei flott singel vennine i midten av 30 åra, hun er kjempefotballinteressert, trener 5 dager i uken, liker å gå på fjellet, kostholdsbevisst, ikke røykende og kan ta seg en fest når det passer seg slik.

Hun treffer ingen interessante på byen fordi hun vil ha noen med interesse for trening og sunn livstil som seg selv.

Jeg har prøvd å overtale henne til å gå på disse sjekkenettstedene men hun sier at det ikke er det rette, så foreslo jeg å opprette en profil her, og da er spørsmålene mine:

I hvor stor grad ser dere etter potensielle partnere her inne?
Og hva i så tilfelle er utslagsgivende for å bli interessert i vedkommende?

Takk for at du tok deg tid til å lese og blir veldig glad for svar Wink

God helg!!
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget d4931

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

  • Level 19 sofaslask
Sv: Til menn på TF!
« #1 : 07. august 2010, 10:14 »
Bare få henne til å opprette en logg/bildeprofil, da skal du se gribbene våkner til liv.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Til menn på TF!
« #2 : 07. august 2010, 10:42 »
Jeg vet ikke om en ren sjekke-tråd er så lurt... Men hvis du i tillegg får henne til å trene litt styrke så er det nok mange 'behjelpelige' karer her inne Wink
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Til menn på TF!
« #3 : 07. august 2010, 10:56 »
Hehe, ser jeg glemte å skrive det, men det er styrke hun trener. Sterk er hun også Wink

Tenkte så absolutt ikke på en ren sjekketråd, men tenkte på ihvertfall en treningslogg, vet ikke om jeg får henne til å legge ut bilder.

Jeg skal nok få overtalt henne, det er jo så absolutt ikke vanskelig å få kontakt med hyggelige mennesker inne på dette forumet.
Min tanke er at det må jo være noen menn her inne som er på jakt etter ei kjekk jente, men som ikke gidder sjekkemaset på byen Wink

Takk for svar gutter, setter pris på det Smiley
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: Til menn på TF!
« #4 : 07. august 2010, 11:09 »
For mange "menn" er det nok med at jenta har puls  >Cheesy


Med det treningsnivået du beskriver bør hun vel starte en treningsdagbok "åkke som" ... bilder kan komme i januar når julematen er fordøyd (/fortøyd *?*)

og det viktigste av alt ... si fra når hun har bursdag slik at hun kan få en LIVERPOOL trøye i presang ... denslags er alltid kontaktskapende ... på den ene eller andre måten   Smile

http://www.liverpoolfc.tv/
HABEAS CORPUS

Lavendel

  • Gjest
Sv: Til menn på TF!
« #5 : 07. august 2010, 11:19 »
Hehe, ser jeg glemte å skrive det, men det er styrke hun trener. Sterk er hun også Wink

Tenkte så absolutt ikke på en ren sjekketråd, men tenkte på ihvertfall en treningslogg, vet ikke om jeg får henne til å legge ut bilder.

Jeg skal nok få overtalt henne, det er jo så absolutt ikke vanskelig å få kontakt med hyggelige mennesker inne på dette forumet.
Min tanke er at det må jo være noen menn her inne som er på jakt etter ei kjekk jente, men som ikke gidder sjekkemaset på byen Wink

Takk for svar gutter, setter pris på det Smiley


Nå er ikke jeg noen gutt, men har vært singel en stund, og er vel i noenlunde samme situasjon som din venninne.

Ikke noe problem å få kontakt med gutta her inne, men dessverre så er de beste opptatte Smiley
Sånn er det vel ellers også, ute på byen eller på treningssentre.

Prøvde meg på en profil på et par datingsider i begynnelsen av singellivet mitt, det ble helt håpløst, sikkert et par hundre meldinger fra alt mulig av gutter. Og der var det mye rart. Null kontakt med noen, ble resultatet.

Jeg tror venninnen din bare må vente på den rette, han dukker opp på en eller annen måte uansett Smiley Enten det er i benkpressen, på fotballbanen eller på en hvit hest.

God helg!

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Til menn på TF!
« #6 : 07. august 2010, 11:32 »
Trekker jo veldig ned at hun er fotballinteresert da ...



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Til menn på TF!
« #7 : 07. august 2010, 11:36 »
Det er en del av dere på dette forumet og jeg lurte på om dere kunne svare meg på to spørsmål.

Jeg har ei flott singel vennine i midten av 30 åra, hun er kjempefotballinteressert, trener 5 dager i uken, liker å gå på fjellet, kostholdsbevisst, ikke røykende og kan ta seg en fest når det passer seg slik.

Hun treffer ingen interessante på byen fordi hun vil ha noen med interesse for trening og sunn livstil som seg selv.

Jeg har prøvd å overtale henne til å gå på disse sjekkenettstedene men hun sier at det ikke er det rette, så foreslo jeg å opprette en profil her, og da er spørsmålene mine:

I hvor stor grad ser dere etter potensielle partnere her inne?
Og hva i så tilfelle er utslagsgivende for å bli interessert i vedkommende?

Takk for at du tok deg tid til å lese og blir veldig glad for svar Wink

God helg!!

Om denne damen du forespeiler her har problemer med å få kontakt med menn så må hun ha noen alvorlige fallitter mtp personlighet/utseende. Kan ikke skjønne annet enn at enn dame som trener mye og er fotballinteressert ikke skal stå til kne i tilbud fra folk. Og isåfall er det vel ikke vanskeligere enn å slå av en prat med noen på treningsstudioet om man er kontaktklein. 

Og om man vil finne noen som er likesinnet mtp trening og livsstil er vel ikke byen det rette sted å finne en mulig make.
Non Plus Ultra

Utlogget daso

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: Til menn på TF!
« #8 : 07. august 2010, 11:44 »
Om denne damen du forespeiler her har problemer med å få kontakt med menn så må hun ha noen alvorlige fallitter mtp personlighet/utseende. Kan ikke skjønne annet enn at enn dame som trener mye og er fotballinteressert ikke skal stå til kne i tilbud fra folk. Og isåfall er det vel ikke vanskeligere enn å slå av en prat med noen på treningsstudioet om man er kontaktklein. 

Og om man vil finne noen som er likesinnet mtp trening og livsstil er vel ikke byen det rette sted å finne en mulig make.

"Hun treffer ingen interessante på byen fordi hun vil ha noen med interesse for trening og sunn livstil som seg selv" skriver metteflette, så hun har sikkert en drøss med tilbud, men har bare kommet over dårlige løsninger til nå.
Skal ikke alltid være så lett det der, men få henne til å slenge ut en treningslogg, er da vell mange single her?!?

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Til menn på TF!
« #9 : 07. august 2010, 11:45 »
Det er en del av dere på dette forumet og jeg lurte på om dere kunne svare meg på to spørsmål.

Jeg har ei flott singel vennine i midten av 30 åra, hun er kjempefotballinteressert, trener 5 dager i uken, liker å gå på fjellet, kostholdsbevisst, ikke røykende og kan ta seg en fest når det passer seg slik.

Hun treffer ingen interessante på byen fordi hun vil ha noen med interesse for trening og sunn livstil som seg selv.

Jeg har prøvd å overtale henne til å gå på disse sjekkenettstedene men hun sier at det ikke er det rette, så foreslo jeg å opprette en profil her, og da er spørsmålene mine:

I hvor stor grad ser dere etter potensielle partnere her inne?
Og hva i så tilfelle er utslagsgivende for å bli interessert i vedkommende?

Takk for at du tok deg tid til å lese og blir veldig glad for svar Wink

God helg!!

Pent profil bilde.

Er du singel?

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Til menn på TF!
« #10 : 07. august 2010, 11:45 »
For mange "menn" er det nok med at jenta har puls  >Cheesy


Med det treningsnivået du beskriver bør hun vel starte en treningsdagbok "åkke som" ... bilder kan komme i januar når julematen er fordøyd (/fortøyd *?*)

og det viktigste av alt ... si fra når hun har bursdag slik at hun kan få en LIVERPOOL trøye i presang ... denslags er alltid kontaktskapende ... på den ene eller andre måten   Smile

http://www.liverpoolfc.tv/

Er du singel? Hun er hardcore Liverpool fan, så det var morsomt du skulle nevne det.

Om denne damen du forespeiler her har problemer med å få kontakt med menn så må hun ha noen alvorlige fallitter mtp personlighet/utseende. Kan ikke skjønne annet enn at enn dame som trener mye og er fotballinteressert ikke skal stå til kne i tilbud fra folk. Og isåfall er det vel ikke vanskeligere enn å slå av en prat med noen på treningsstudioet om man er kontaktklein. 

Og om man vil finne noen som er likesinnet mtp trening og livsstil er vel ikke byen det rette sted å finne en mulig make.

Hun har faktisk ikke det, treffer bare feil personer.. Og så er hun ikke like flink som meg til å bare "hoppe i det"... hehehe :Smiley


Takker virkelig for svar, jeg skal vise henne disse og få henne inn her Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Til menn på TF!
« #11 : 07. august 2010, 11:46 »
Pent profil bilde.

Er du singel?

Mente du meg?

Isåfall så nei, lykkelig gift med tre barn Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Sv: Til menn på TF!
« #12 : 07. august 2010, 12:29 »
Trekker jo veldig ned at hun er fotballinteresert da ...

x2 Cheesy

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: Til menn på TF!
« #13 : 07. august 2010, 12:30 »
Er du singel? Hun er hardcore Liverpool fan, så det var morsomt du skulle nevne det.

(*huhh* ... hva har jeg gitt meg inn på *s*)

Ja, jeg er visst det ... har (gjentatte ganger) blitt fortalt at PC ikke kan regnes som sambo *hulk*  Grin

og for å skaffe meg litt ekstra pluss-poeng (før jeg skyter meg selv i foten) kan du vise henne denne
 
http://www.youtube.com/watch?v=8smO4VS9134
HABEAS CORPUS

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: Til menn på TF!
« #14 : 07. august 2010, 12:34 »
Trekker jo veldig ned at hun er fotballinteresert da ...

veeeel ... du nok hørt om Charles Darwin, og denne boken han skrev? *hihihihihihi*  Smile
HABEAS CORPUS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!