Skrevet av Emne: Til menn på TF!  (Lest 11753 ganger)

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Sv: Til menn på TF!
« #15 : 07. august 2010, 12:43 »
Ikke rart hun ikke treffer den rette når hun heier på Liverpool.. Im just saying

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
Sv: Til menn på TF!
« #16 : 07. august 2010, 12:45 »
beste "trikset" for å finne en ny partner er å gi fan i å lete etter en... som regel da mr./ms. Right plutselig kræsjer i deg på hjørnet Wink

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Til menn på TF!
« #17 : 07. august 2010, 13:22 »
Hei Mette.

Det bør da være nok at hun trener på et gym? Er virkelig ingen av utøverne utadvendte nok til å ta kontakt med henne der? Kanskje hun må jobbe litt med innstillingen sin og hvordan hun forholder seg til nye mennesker? Prøve å bytte gym?

Angående VENTE på den rette, det synes jeg er det dummeste en gjør! En skal alltid være på utkikk, personlig lar jeg svært sjeldent en 'tier' gå forbi uten at jeg får åpnet en samtale med henne slik at jeg kan vurdere henne på litt flere kriterier, og eventuelt få sjansen til å møte hun igjen.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Til menn på TF!
« #18 : 07. august 2010, 17:19 »
Hun trener med 2 kompiser, jeg tror ikke det innbyr andre til å ta kontakt Wink

Jeg fanget den rette selv jeg, bare så det er sagt!
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Til menn på TF!
« #19 : 07. august 2010, 17:24 »
be a ta kontakt med meg Smiley

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Til menn på TF!
« #20 : 07. august 2010, 17:34 »
be a ta kontakt med meg Smiley

Hun skrev: "til menn" , ikke okser Smiley



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Til menn på TF!
« #21 : 07. august 2010, 17:53 »
Hun trener med 2 kompiser, jeg tror ikke det innbyr andre til å ta kontakt Wink

Jeg fanget den rette selv jeg, bare så det er sagt!
Hva med å trene alene?

Selv tror jeg det hadde blitt for sært for meg å komme i kontakt med "Mrs. Right" på et treningsforum. Er jo sånn at 90% av kommunikasjonen mellom mennesker er kroppsspråk (føler jeg). Da får du jo ikke et ordentlig inntrykk av personen (før du evt. møter vedkommende i det virkelige liv) på nett. Har selv møtt nye folk på fest, blitt bestis med de på face/msn etc., pratet jevnlig med de på nett osv. Så møter jeg de igjen i det virkelige liv (random eller planlagt), og det blir dødskleint med en gang noen åpner kjeften. Dette gjelder ikke bare når jeg/jenta har vært interessert, men også når jeg og jenta bare har vært, og ikke hatt noen annen hensikt enn å være kompiser. Har flere venner som føler nogenlunde det samme. Litt rotete forklart, men noen skjønner sikkert hva jeg mener.

...... så er det sikkert mange som synes nettsjekking er helt konge, og mange som føler noe ala det samme som meg. Følte bare for å slenge inn en kommentar!

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Til menn på TF!
« #22 : 07. august 2010, 18:06 »
Du må jo legge ut bilde av rumpa hennes, umulig å forholde seg til en slik kontaktannonse uten det

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Til menn på TF!
« #23 : 07. august 2010, 18:49 »
Hun skrev: "til menn" , ikke okser Smiley

Haha, der serru Ole. Ulemper! Cheesy
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Til menn på TF!
« #24 : 07. august 2010, 20:55 »
Hva med å trene alene?

Selv tror jeg det hadde blitt for sært for meg å komme i kontakt med "Mrs. Right" på et treningsforum. Er jo sånn at 90% av kommunikasjonen mellom mennesker er kroppsspråk (føler jeg). Da får du jo ikke et ordentlig inntrykk av personen (før du evt. møter vedkommende i det virkelige liv) på nett. Har selv møtt nye folk på fest, blitt bestis med de på face/msn etc., pratet jevnlig med de på nett osv. Så møter jeg de igjen i det virkelige liv (random eller planlagt), og det blir dødskleint med en gang noen åpner kjeften. Dette gjelder ikke bare når jeg/jenta har vært interessert, men også når jeg og jenta bare har vært, og ikke hatt noen annen hensikt enn å være kompiser. Har flere venner som føler nogenlunde det samme. Litt rotete forklart, men noen skjønner sikkert hva jeg mener.

...... så er det sikkert mange som synes nettsjekking er helt konge, og mange som føler noe ala det samme som meg. Følte bare for å slenge inn en kommentar!

Personlig regel #1 når det kommer til å dra damer; Bruk facebook, chat, msn og telefon kun til å avtale tidspunkt for å møtes, ellers har dere ingenting å prate om når dere møtes. Begrens hver samtale over sms etc til 2-3 tekster hver vei, og prøv å være den som avslutter først.

Hva du gjør på date'n er noe helt annet, det krever mye trening, prøving og feiling! En ting er sikkert og vist, dersom du har store problemer med å bli avvist, kommer du aldri til å bli kongen når det kommer til å dra damer.

Mette, du bør seriøst oppfordre veninnen din til å være mer åpen når du hun er på trening, prøv å dra alene og ikke se stygt på alle guttene hun finner attraktiv og interessant - Jeg synes ikke det er negativt når jenter kommer til meg og sier noe morsomt på trening, gutten trenger ikke alltid å bryte isen!

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Til menn på TF!
« #25 : 07. august 2010, 21:00 »
Personlig regel #1 når det kommer til å dra damer; Bruk facebook, chat, msn og telefon kun til å avtale tidspunkt for å møtes, ellers har dere ingenting å prate om når dere møtes. Begrens hver samtale over sms etc til 2-3 tekster hver vei, og prøv å være den som avslutter først.


Merkelig regel. Nå er det noen år siden jeg datet, men har da aldri hatt problemer med å ha noe å  prate om når jeg møter noen, selv om jeg har skravlet med dem online lenge før jeg har møtt dem.. Men nå er det en personlig regel, så den gjelder vel bare for deg..



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Til menn på TF!
« #26 : 07. august 2010, 21:06 »
Merkelig regel. Nå er det noen år siden jeg datet, men har da aldri hatt problemer med å ha noe å  prate om når jeg møter noen, selv om jeg har skravlet med dem online lenge før jeg har møtt dem.. Men nå er det en personlig regel, så den gjelder vel bare for deg..

Dersom du har klart å bygge en viss attraksjon første gangen dere møttes, er det en utrolig stor fordel å holde denne oppe for å slippe å komme inn i "Vi er jo bare venner" situasjonen. Dersom spenningen er der de første datene skal det ikke mye til for at du kysser på andre eller tredje date - Med den mest prippene jenta du kjenner!

Dette kan også brukes for å møte "den rette", men hovedsakelig brukes dette for å dra damer lett etter få møter. Dersom alt stemmer og kjemien er 100% + forelskelse og hele pakken (Som det er svært sjeldent), skal det ganske mye til før du gjør noe galt som gjør at å komme i mål ikke er mulig lenger. Disse teknikkene brukes på jenter som er vant med å "bli sjekket opp", gjerne på byen, så står du 100% ut av folkemengden og er spesiell og ikke desperat, det elsker jenter.

Personlige erfaringer / taktikker jeg deler nå da Smiley

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Til menn på TF!
« #27 : 07. august 2010, 21:08 »
Hvorfor bruke masse teknikker og taktikker. Synes det pleier å fungere bra bare å være seg selv Smiley



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Til menn på TF!
« #28 : 07. august 2010, 21:16 »
Hvorfor bruke masse teknikker og taktikker. Synes det pleier å fungere bra bare å være seg selv Smiley

Helt sant, som basisgrunnlag - Men det hjelper ikke å være seg selv i ett hjørne på en nattklubb når damene er byttet og forventer en bra åpning osv. Det jeg snakker om PG, er hvordan du får det lille ekstra som damene blir helt ville av! Det som gjør at damer med kjæreste sier til deg at de er single.. How to be a alpha male Smiley

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: Til menn på TF!
« #29 : 07. august 2010, 21:19 »
Som vanlig sklir slike saker totalt ut når fjortis'ene får være alene foran PCen, men mine enkle svar på dine 2 spørmål må bli

---8<--   ---8<--

               , og da er spørsmålene mine:

I hvor stor grad ser dere etter potensielle partnere her inne?
Og hva i så tilfelle er utslagsgivende for å bli interessert i vedkommende?


1. Liten grad ... bekjentskap kan nok skapes her, men potensielle partnere må treffes flere ganger på "nøytral grunn"
2. Denslags besvares på "nøytral grunn" når en har sett ann sakene noen ganger  *s*


Men det er meg  Smile
HABEAS CORPUS

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!