Skrevet av Emne: Til menn på TF!  (Lest 11422 ganger)

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: Til menn på TF!
« #30 : 07. august 2010, 21:21 »
Helt sant, som basisgrunnlag - Men det hjelper ikke å være seg selv i ett hjørne på en nattklubb når damene er byttet og forventer en bra åpning osv. Det jeg snakker om PG, er hvordan du får det lille ekstra som damene blir helt ville av! Det som gjør at damer med kjæreste sier til deg at de er single.. How to be a alpha male Smiley

Det du laller om er dine forsøk på å få deg et nummer ... ikke en dame som du stoler 100% på når hun er på julebord med jobben  Tongue  biggrin
HABEAS CORPUS

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Til menn på TF!
« #31 : 07. august 2010, 21:22 »
Helt sant, som basisgrunnlag - Men det hjelper ikke å være seg selv i ett hjørne på en nattklubb når damene er byttet og forventer en bra åpning osv. Det jeg snakker om PG, er hvordan du får det lille ekstra som damene blir helt ville av! Det som gjør at damer med kjæreste sier til deg at de er single.. How to be a alpha male Smiley

I like your thinking!
"There Can Be Only One" - Bill K

Figuz

  • Gjest
Sv: Til menn på TF!
« #32 : 07. august 2010, 21:32 »
Interessant tråd, legger igjen spor her. Smiley

Tror forøvrig at jenten i tråden her ville hatt større etterspursel om det faktisk var henne som skrev her. Wink

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Til menn på TF!
« #33 : 07. august 2010, 21:53 »
Ekte alpha-males anstrenger seg ikke for å fremstå som en. De er det bare fra naturens side.

BodyBJunior: Du kan bruke all slags teknikker du vil, men du når aldri opp til de ekte høvdingene med sånt overfladisk vas.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Til menn på TF!
« #34 : 07. august 2010, 22:57 »
Helt sant, som basisgrunnlag - Men det hjelper ikke å være seg selv i ett hjørne på en nattklubb når damene er byttet og forventer en bra åpning osv. Det jeg snakker om PG, er hvordan du får det lille ekstra som damene blir helt ville av! Det som gjør at damer med kjæreste sier til deg at de er single.. How to be a alpha male Smiley

Aldri likt noe av disse taktikkene og tommelfingerreglene som er beskrevet både i bøker og på nett. Selv har jeg aldri vært noe "ladies man" i den forstand at jeg har gått ut på byen på jakt etter pels på knaggen som eneste motivasjon. Selvsagt er jeg normalt kåt (og flere mener unormalt kåt), men har aldri hatt tro på å finne meg noe kvinne-greie ved å bruke en slags innøvd parringsdans. Det hadde sikkert fungert til å trekke til seg noe - men jeg har aldri vært interessert i å finne hva som helst. Hadde jeg først kastet bort tid på et meningsløst forhold så hadde jeg sikkert hatt problemer med å avslutte det, og da hadde jeg virkelig vært i saksa.. Når det er sagt så har jeg vært en slags kvinnehater det meste av livet mitt, og tenkt på hvordan jenter tar seg friheter og har forventninger til oppvarting og slikt når jeg har sett jenter på byen.

Dette førte til at jeg ikke følte meg helt komfortabel ute, og ble noen ganger stående i et hjørne og se stygt på alle jentene om jeg ikke hadde kompiser å fjase med Tongue Likevel så kom det jenter bort for å prate, og det skjedde faktisk at jeg ble spurt om å være med noen av de hjem - uten noen slags innsats fra min side. (Nå har jeg heller aldri vært en tilhenger av å dra med meg jenter fra byen, så det ble aldri noe av. Likevel så er det betenkelig med tanke på de få gangene jeg har vært ute.)

Naturlig nok har jeg funnet "den rette" (tilsynelatende) på en plass hvor våre felles verdier og holdninger har utkrystallisert i en felles aktivitet. Altså på gymmet. Når det viste seg at vedkommende også var fornuftig (via høyere utdanning og talemåte), så var det ikke mye mer av den initielle "bakgrunnssjekken" som stod igjen.

Værre er det ikke.

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Til menn på TF!
« #35 : 07. august 2010, 23:01 »
Håvard taler vise ord her! Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Til menn på TF!
« #36 : 07. august 2010, 23:09 »

Personlige erfaringer / taktikker jeg deler nå da Smiley

Å, er det DU som har kommet på dette? Tror ikke det du. Det du sier er jo gjengitt av alle som snakker/skriver om PUA, game etc. Og det er mye fornuftig i det, men ikke ta æren, vær så snill.

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Til menn på TF!
« #37 : 07. august 2010, 23:19 »
Å, er det DU som har kommet på dette? Tror ikke det du. Det du sier er jo gjengitt av alle som snakker/skriver om PUA, game etc. Og det er mye fornuftig i det, men ikke ta æren, vær så snill.

Dette er ikke en "pule mest mulig jenter på byn tråd" men det er vist et par av dere som poster her som ikke har skjønt forskjellen på det og seriøse forhold...



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: Til menn på TF!
« #38 : 07. august 2010, 23:28 »
Dette er ikke en "pule mest mulig jenter på byn tråd" men det er vist et par av dere som poster her som ikke har skjønt forskjellen på det og seriøse forhold...
Jeg vet utmerket godt forskjellen.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Til menn på TF!
« #39 : 07. august 2010, 23:36 »
 :Smiley

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Til menn på TF!
« #40 : 07. august 2010, 23:44 »
Hun er superinteressert i en sport der hun vasser praktisk talt i tannløse hooligans og bælfeite øldrikkere med et og annet tåpeli skjerf rundt halsen.
Ja ikke rart at hun er singel ennda.  Lips Sealed
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget [TK]

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 392
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 392

  • There can be only one!
Sv: Til menn på TF!
« #41 : 07. august 2010, 23:55 »
Haha, godt sagt "Bob" ! Smiley
Facts:
- 77\' modell,
- Trent siden mars 2003
- Morgenvekt: 104.5kg
- Høyde 180cm
- Bøy - Benk - Mark: 200 - 170 - 225 (belte + surringer)

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=4800.new#new

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Til menn på TF!
« #42 : 08. august 2010, 00:11 »
Hun skrev: "til menn" , ikke okser Smiley

indre teller det å Wink

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Til menn på TF!
« #43 : 08. august 2010, 03:49 »
Å, er det DU som har kommet på dette? Tror ikke det du. Det du sier er jo gjengitt av alle som snakker/skriver om PUA, game etc. Og det er mye fornuftig i det, men ikke ta æren, vær så snill.

Det har jeg aldri tatt æren for. PG: "Men nå er det en personlig regel, så den gjelder vel bare for deg.."  Jeg svarer:"Personlige erfaringer / taktikker jeg deler nå" Og det er akkurat det jeg gjør. Ja jeg har lest the Game, men jeg spiller ikke etter boken på noen som helst måte. Når jeg leste the game måtte jeg le store deler av boken, for den beskrev rett og slett mange av mine naturlige måter å gå frem på for å bli kjent med nye mennesker. Det handler om å være avslappet, ha selvtillit og tørre å gi jernet når det gjelder.

Ekte alpha-males anstrenger seg ikke for å fremstå som en. De er det bare fra naturens side.

BodyBJunior: Du kan bruke all slags teknikker du vil, men du når aldri opp til de ekte høvdingene med sånt overfladisk vas.
Hvem har sagt at jeg prøver å være noe jeg ikke er? Du svarer som om du er den eneste alfa-hannen i hele universet... Det er flere av oss Heaton Wink

Aldri likt noe av disse taktikkene og tommelfingerreglene som er beskrevet både i bøker og på nett. Selv har jeg aldri vært noe "ladies man" i den forstand at jeg har gått ut på byen på jakt etter pels på knaggen som eneste motivasjon. Selvsagt er jeg normalt kåt (og flere mener unormalt kåt), men har aldri hatt tro på å finne meg noe kvinne-greie ved å bruke en slags innøvd parringsdans. Det hadde sikkert fungert til å trekke til seg noe - men jeg har aldri vært interessert i å finne hva som helst. Hadde jeg først kastet bort tid på et meningsløst forhold så hadde jeg sikkert hatt problemer med å avslutte det, og da hadde jeg virkelig vært i saksa.. Når det er sagt så har jeg vært en slags kvinnehater det meste av livet mitt, og tenkt på hvordan jenter tar seg friheter og har forventninger til oppvarting og slikt når jeg har sett jenter på byen.

Dette førte til at jeg ikke følte meg helt komfortabel ute, og ble noen ganger stående i et hjørne og se stygt på alle jentene om jeg ikke hadde kompiser å fjase med Tongue Likevel så kom det jenter bort for å prate, og det skjedde faktisk at jeg ble spurt om å være med noen av de hjem - uten noen slags innsats fra min side. (Nå har jeg heller aldri vært en tilhenger av å dra med meg jenter fra byen, så det ble aldri noe av. Likevel så er det betenkelig med tanke på de få gangene jeg har vært ute.)

Naturlig nok har jeg funnet "den rette" (tilsynelatende) på en plass hvor våre felles verdier og holdninger har utkrystallisert i en felles aktivitet. Altså på gymmet. Når det viste seg at vedkommende også var fornuftig (via høyere utdanning og talemåte), så var det ikke mye mer av den initielle "bakgrunnssjekken" som stod igjen.

Værre er det ikke.

Dette blir svært subjektivt, og ikke relevant til det jeg snakker om - Det du beskriver er en situasjon der du ikke er på utkikk, det jeg snakker om er å bli kjent med nye mennesker, til du eventuelt finner den rette. Det kan selvfølgelig også bli brukt til one night stands som dere så fint beskriver det her, men det trenger overhodet ikke å handle om det.

Jeg er svært sjeldent ute, alfa-hann prinsippet fungerer på dagtid om du har litt sosial antenne. Når jeg møter damer 'på byen', så er det for å bli bedre kjent med de på en annen instans, for å teste om jenta kanskje er noe å satse på... Jeg har aldri brukt noe innøvd taktikk, men "The Game" er en beskrivelse av hvordan NATURLIGE alfa-hanner oppfører seg ute blant mennesker, og på den måten kan personer som slite dra mye lærdom av systemet, og hvis de kan dra nytte av det, hva er det å grine for??

Ble svært off-topic, men rett skal være rett Smiley

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Til menn på TF!
« #44 : 08. august 2010, 07:15 »

Jeg er svært sjeldent ute, alfa-hann prinsippet fungerer på dagtid om du har litt sosial antenne. Når jeg møter damer 'på byen', så er det for å bli bedre kjent med de på en annen instans, for å teste om jenta kanskje er noe å satse på... Jeg har aldri brukt noe innøvd taktikk, men "The Game" er en beskrivelse av hvordan NATURLIGE alfa-hanner oppfører seg ute blant mennesker, og på den måten kan personer som slite dra mye lærdom av systemet, og hvis de kan dra nytte av det, hva er det å grine for??

Ble svært off-topic, men rett skal være rett Smiley

Tror du kan ta det helt med ro - årsaken til at jeg delte min personlige erfaring var faktisk ikke til å by meg med på en slags virtuell kuklengde-sammenligning. Jeg mener faktisk at et internettforum, og diskusjonene der, ikke er noen slags konkurranse - og klarer å slå meg til ro med at andre mener andre ting uten at jeg ser på tilsvarene som et angrep på mitt ego. Kommentaren var, tro det eller ei, helt og holdent ment som et bidrag til trådstarteren.

Dersom du faktisk er en vaskeekte "alfa-hann", hvorfor rakk ikke selvtilliten til slik at du kunne overse mitt tilsynelatene "angrep" på din filosofi uten at et forsvar måtte påkreves? Forøvrig syns jeg det er merkelig å forsøke å båssette menneskelig interaksjon, som er så komplekst, i et system som best beskriver gorillaer....

Jeg forstår det slik at filosofien, eller ideene bak alfa-hann systemet og det som hører til - beskriver hvordan du selv ter deg. Å by på seg selv, være imøtekommende og sosial er vel gode egenskaper - som jeg også tilstreber i enkelte situasjoner. Du kan vel se på det slik at jeg valgte å være selektivt imøtekommende gitt den sosiale settingen, for å maksimere sannsynligheten for å finne "den rette" gitt antagelser om "byttets" adfersel (for å bruke en jaktmetafor på det, slik som ungdommen lika). Vedder på at "choose your hunting ground wisely" er en kjent metafor i litteraturen.

Da tror jeg denne runden med ego-masturbasjon er over for min del.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!