Skrevet av Emne: Historietimen  (Lest 4890 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Historietimen
« : 24. juli 2011, 00:09 »
I nyeste nummer av Treningsforum Magasinet har vi på side 97 en side som kalles "Historietimen". Her blir lesere oppfordret til å sende inn sine historier som de ønsker å dele med andre. De kan vinne sportsernæring til 1000.-. Det er tre historier på siden og den ene er uthevet ; denne historien leste jeg. Og da jeg leste den så erindret jeg at jeg hadde hørt denne historien tidligere. Jeg husket også hvem jeg hadde hørt den av ; det var min gode venn Rahul Sharda. Initialene som underskrev historien var R.W. så jeg forstod ikke helt dette, men tok kontakt med min venn på MSN. Her fortalte jeg at jeg hadde lest hans historie hvorav han ikke forstod noe av hva jeg pratet om. Dermed begynte jeg å referere fra bladet og da ble han helt matt. Dette visste han ikke noe om og han føler han burde blitt kreditert.

Jeg gjorde et google søk på teksten og fant at alt står her:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=27468.0

Ralle Wolverine er R.W. og er Rahul Shardas nick på Treningsforum.

Det er mulig det står noe om bruk av tekst som blir lagt ut på Treningsforum på internett i brukerbetingelsene når man joiner siden, men både jeg og min kamerat synes det er litt frekt og bare klipppe og lime innlegget hans uten hans viten.

Jeg har selv opplevd at mine bilder har blitt brukt til tider og utider av Treningsforum og føler ikke Treningforum.no er så profesjonelle som suksessen burde tilsi.

Jeg håper at Rahul Sharda, mobilnummer 47346856, kan bli oppringt og gitt en beklagelse, gratis abbonement på Treningsforum Magasinet og de 1000.- i sportsernæring. Meg bekjent er han ikke så aktiv på treningsfronten for tiden, men hvis en slik oppreisning finner sted så håper jeg at han finner tilbake til seg selv og neste gang blir tatt på fersken mens han poserer i marmoren på Operahuset i Oslo.

Takk.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Historietimen
« #1 : 24. juli 2011, 20:45 »
Det er helt riktig det, Einar.

Historiene er tatt i fra forumet og vi har tatt dem for å gi de nye sidene der en kickstart. Tanken er at brukere selv sender inn sine historier for så være med i trekningen av å vinne sporsternæring.

Vi har full rett til å bruke tekst som sendes inn i forumet. Klipper og limer fra regelverket som alle må godkjenne for å være medlem her:
"§11 - Crewet sine rettigheter
Crewet har til enhver tid full rett til å slette/forandre/flytte/stenge ethvert innlegg uten varsel. En moderators avgjørelse er alltid gjeldende. Crewet kan benytte din e-post adresse til å sende ut nyhetsbrev. Gjennom dine debattinnlegg overfører du til Treningsforum en evigvarende og eksklusiv rett til uten godtgjørelse å bruke og redigere ditt debattinnlegg i et hvilket som helst medium Treningsforum måtte velge å publisere det i."
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!