Alexander Myrvold på cover

Diverse24.09.2014Joachim Pedersen0

Alexander Myrvold pryder coveret på dagens utgave.

På coveret: Alexander Myrvold
Foto: John Andresen
Redaktør: Rita Immerstein
Antall sider: 100

Fra lederen: "I løpet av et år går en rekke konkurranser av stabelen. I magasinet og på web dekker vi primært fitness, bodybuilding, styrkeløft og strongman konkurranser, men i tillegg tar vi alltid med resultater og prestasjoner fra enkeltpersoner. Kraftsporten har mange tilhengere og Treningsforum har som mål å følge opp mest mulig av det som skjer i de ulike grenene"

Kjøp abonnement her! Kr 199,- for 5 utgaver!

Er du abonnent? Tegn abonnement på www.treningsforum.no/abonnement



Innhold Nr32 - 05/2014

Armtrening
Det finnes selvsagt en lang rekke øvelser og metoder for å få trent armene, men kunsten å finne rette øvelser, treningsmengde og metoder er avgjørende. For et resultat hvor hele overkroppens muskulatur er i symmetri med hverandre, kan kun måles i ditt eget speilbilde og etter en rett treningsstrategi for øvre del av kroppen. Ser du at du trenger å trene armer mer eller annerledes så få med deg denne artikkelen.
 
Vi møtte Helle Marie Molnes på gymmet
Helle Marie Molnes er en 20 år gammel aktiv jente som for tiden utdanner seg til å bli personlig trener. Hun hashtagger sine treningsbilder med #Treningsforum på Instagram og elsker trening. Hun er også en aktiv blogger hvor trening, mat og helse er i fokus.
 
Alexander Myrvold
Alexander valgte å prøve seg i konkurranse i Mens Athletic Physique fordi han hadde idrettskader og måtte trappe ned aktiviteten innenfor amerikansk fotball og basket. Alternativet han valgte ble en suksess fra første stund. Han tok både scenen, dommerne og publikum med storm med sin flotte fysikk og sympatiske opptreden på scenen allerede i sin første konkurranse dette året.
 
Slik regner du ut ditt kaloribehov
For de fleste holder kroppen seg på en jevn vekt med 2-3 kilo pluss eller minus. Det er helt normalt at man varierer med noen kilo opp og ned på vekten fra dag til dag eller fra uke til uke. I denne artikkelen går vi gjennom hvordan du skal regne ut ditt kaloribehov.
 
Hvor mye protein trenger du?
Dersom vi ikke får nok fra kostholdet vil både helsen og kroppssammensetningen vår lide av det. Det er imidlertid svært forskjellige meninger om hvor mye vi egentlig trenger. De fleste offisielle ernæringsorganisasjoner anbefaler et beskjedent proteininntak.

Janne Grandalen
Janne startet som kroppsbygger, men fant ut at strongwomansporten var det rette for henne. Hun jobber langsomt, jevnt og målrettet mot målene sine. Med en vilje av stål og en støttende familie har hun siden 2012 prestert jevnt og solid i denne sporten!
Andreas Hjelmtveit
På årets NM i styrkeløft ble Andreas beskrevet av noen som "den sterke nykommeren". Andreas er ikke noen nykommer, derimot en tidligere verdensmester, som har returnert til idretten for å ta tilbake tronen i klasse -105 kg.

Enda mer innhold! Kjøp dagens utgave på Narvesen eller tegn abonnement. 


Faste sider:
- Leder
- Smått og godt
- Sett og hørt
- Forskning
- Tegnestripe
- Diddls hjørnekrok
- Produkter i fokus
- Lesernes bilder
- Fra forumet

 

Kjøp abonnement her. Leveres fortløpende direkte hjem til din postkasse! Kun 199,- for 5 nummer!

alexander myrvold2magasinet57
Del på Facebook0

Lik Treningsforum på facebook og få nyheter rett på din vegg

Om skribent

Joachim Pedersen 

Joachim har vært ansvarlig redaktør siden han startet opp Treningsforum i 2001. Han begynte å trene vekter i ungdomsårene og har over 15 års erfaring med trening og kosthold. Joachim har lang fartstid innen fitnessbransjen og brenner for det han driver med.

Les også
Les intervju med Alexander Myrvold.

Forsidejakten 2015

Diverse12.08.201542

Send inn dine formbilder nå!

Supersprek trebarnsmor - Nadia

Diverse05.05.2015279

Superspreke Nadia Isabella Pettersen er trebarnsmor.

Norges HOTTESTE fitnesspar

Diverse18.03.201577

Alexander Farrag Ladsten og Vilde Waksvik pryder coveret!
Kommentarer

Forsidejakten 2015

Diverse12.08.201542

Supersprek trebarnsmor - Nadia

Diverse05.05.2015279

For deg som er over 40 år bør du gjøre dette for å få fremgang.

Energiboost med morgentrening

Trening14.11.2019353

11 tips for deg som vil få treningen unnagjort på morgenen.
Ønsker du deg drømmeskuldrene? Dette er øvelsene som gir deg akkurat det.

Strak markløft

Trening12.11.2019139

Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

Omvendt curl

Trening11.11.2019145

Tren opp underarmene med omvendt curl.