Superenkel og god pizzabunn

Kosthold15.02.2015Ragnhild Seim0

Prøv denne gode pizzabunnen og tilsett ditt favoritt fyll.

Dette er en superenkel pizzabunn som lages i en fei.

Du trenger:
(1 person)
1 egg 1 ss kokosmel
2 ss havremel

Slik gjør du:
Bland alt sammen, og tilsett litt vann dersom røren blir for tykk. Stek i en smurt panne på middels varme i 2-3 minutter før du snur og steker i 1 minutt til. Avkjøl på rist før du topper pizzabunnen med ønsket fyll. Stek på 200 grader til osten er smeltet. Tips: Mos 1/2 avokado med 2 ss kesam og bruk som pizzasaus. Topp med tomat, mais, spinat, kylling og ost.

Næringsinnhold for pizzabunnen: Kcal: 198, fett:7,4g, karbo: 21,5g, protein: 10,2g

Oppskriften er levert av Ragnhild Seim.


Ragnhild Seim 

Ragnhild er personlig trener og kostveileder. Hun er opptatt av å spise sunt og gjøre usunn bakst til sunn bakst. Ragnhild lager mange spennende, gode og næringsrike måltider.

Sommersunn grillmat

Kosthold03.07.2015125

Ikke lur på hva du skal grille lenger! Grill dette!
Så mange kcal inneholder ferdigpizzaen og hamburgermenyen.

Protein frokostpizza

Kosthold16.10.2014439

Med en personlig vri.

Proteinbombe - pizza med kjøttbunn

Kosthold09.09.20142618

Og toppet med kyllingfilet!

Sommersunn grillmat

Kosthold03.07.2015125

Protein frokostpizza

Kosthold16.10.2014439

Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191815

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.
Strongman-profilene kjemper om Guinness Rekordbok med å kaste vaskemaskin lengst.

Slik gjør du grillmåltidet sunnere

Kosthold09.08.2019181

Sjekk matbyttene du bør gjøre i sommer