Tren skuldre med stående drag til hake

Trening02.05.2018Rita Immerstein239

Stående drag til hake er en god øvelse for skuldre.

Stående drag til hake trener opp skuldrene dine.

Muskulatur:
M. trapezius, m. levator scapla, m. deltoideus og m. serratus anterior

Beskrivelse:
Stå med en stang foran kroppen. Løft stangen rett opp og tett inntil kroppen til den berører undersiden av haka. Hold albuene høyt gjennom bevegelsen, og avslutt med å dra skuldrene opp under ørene. Brems kontrollert til startstillingen.

Progresjon- og variasjonsmuligheter:
Du kan bruke et V-grep eller parallelt grep i kabel dersom du merker smerter i håndleddet når du utfører denne øvelsen

Sett og repetisjoner:
12,10,10


Rita Immerstein 

Rita har mer enn 20 års erfaring fra sportssenterbransjen og er sertifisert aerobic-, trx- og grid instruktør og deltar aktivt i fitness- og kroppsbygger konkurranser. Hun har master i helsefremmende arbeid, ernæringsutdanning og solid erfaring med diett og styrketrening.

500 reps skuldre challenge

Trening14.02.201874

Tar du utfordringen?

Ukentlig Pump med Rygg og Skuldre

Trening15.01.201832

Sprite opp treninga di med disse øvelsene og denne treningsmetoden. Se video.
Vonde og stramme skuldre og en lite bevegelig overkropp under knebøy er velkjente problemer.
Med bare 20 minutters trening får du trent skuldre og armer.

500 reps skuldre challenge

Trening14.02.201874

Ukentlig Pump med Rygg og Skuldre

Trening15.01.201832

Det er vanlig å tro at å løfte med bøyd rygg er farlig. Dette går vi dybden på her!
Planlegger du skalldyraften? Blåskjell, kongekrabbe, scampi, kamskjell eller reker.
Få mestringsfølelse og økt selvtillit på trening.
Og de syntes synd på ham og gav ham tips for å gå ned i vekt.
Verdens Sterkeste Mann mesteren Eddie Hall har gått betydelig ned i vekt. Og han skal enda mer ned.