500 reps skuldre challenge

Trening14.02.2018Eirik Førlie74

Tar du utfordringen?

Noen ganger må vi bryte opp det vi vanligvis bruker å gjøre. Variasjon er et viktig prinsipp i trening- for å unngå å stagnere, holde fremgangen og ikke minst for å holde gnisten og motivasjonen oppe. Dagens "Ukentlig Pump" er en annerledes økt ment for nettopp dette. Variere.

Økta er ganske enkel. Vi skal ha 500 reps. Fordelt over 5 øvelser på skuldre.

Ta med deg en gym kompis and knock yourselves out.

 


Eirik Førlie 

Eirik Førlie jobber på Alpha- Trening i Drammen, og som produsent ogprogramleder i produksjonsselskapet 50K15 Productions.

Ukentlig Pump med Rygg og Skuldre

Trening15.01.201832

Sprite opp treninga di med disse øvelsene og denne treningsmetoden. Se video.
Vonde og stramme skuldre og en lite bevegelig overkropp under knebøy er velkjente problemer.
Med bare 20 minutters trening får du trent skuldre og armer.
Få korrekt stabilisering av skulderbladene.

Ukentlig Pump med Rygg og Skuldre

Trening15.01.201832

Musikk når man trener er et must for mange. Dette er topp 10 låter fra 80-tallet.
Det er vanlig å tro at å løfte med bøyd rygg er farlig. Dette går vi dybden på her!
Planlegger du skalldyraften? Blåskjell, kongekrabbe, scampi, kamskjell eller reker.
Få mestringsfølelse og økt selvtillit på trening.
Og de syntes synd på ham og gav ham tips for å gå ned i vekt.