Raskt, effektiv og intensiv økt

Trening05.03.2018Eirik Førlie0

Denne treningsøkten er unnagjort på 30-45 minutter. Bygg muskler og forbrenn fett!

Gira på en rask, effektiv og intensiv økt på 30-45 minutter for å brenne fett og bygge muskler?

I ukas Ukentlig Pump er det en såkalt "Muskelbyggende Cardio" økt på menyen. Basic styrke øvelser, relativt høyt volum og veldig korte pauser. 

1A: Markløft 5x10

1B: Pushups 5x10 

2A: Pendlay Rows 4x12

2B: Skråbenk, manualer 4x12 

3: "Barbell Complex" 4-6 runder

1: Rumensk Markløft x10

2: Fremoverbøyd Roing x10

3: Hang Cleans x10

4: Militærpress x10

5: Frontbøy x10

6: Baklengs Utfall 

Se video for utførelse og nærmere forklaring: 

 


Eirik Førlie 

Eirik Førlie jobber på Alpha- Trening i Drammen, og som produsent ogprogramleder i produksjonsselskapet 50K15 Productions.

Lunge og split squats har massevis av fordeler for alle typer idrettsutøvere!
Har du et bra treningsprogram, men velger feil øvelser vil du ikke få optimal muskelvekst.
Sjekk dette programmet!
Legg inn denne treningsøkten om du har dårlig tid eller vil ha en kjapp og effektiv treningsøkt.
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.
Da kan denne metoden være noe for deg.