Kjør rygg og bakside lår sammen

Trening03.04.2018Eirik Førlie0

Sjekk ut dette treningsprogrammet hvor du kjører rygg og bakside lår på samme økt.

Påsken er over. På tide å komme back in business. Vi fyrer i gang med maskineriet på baksiden; Rygg og bakside lår. Ved første øyekast en kanskje spesiell sammensetning, men ikke bare er det mange øvelser som krysser i hverandre for rygg og bakside lår- Men det føles også ganske digg å kjøre de sammen.

Verdt å prøve enten du trener for styrke, estetikk, idrett og/eller holdningmessing og overall føle deg bra.

Vi begynner med en rumensk markløft variant med strikken festet i et rack foran deg. Godt for to ting; 1) Stiller større krav til bruk av rygg/lats 2) Du blir vant/bedre/sterke til å trekke stanga inntil kroppen under rumensk markløft/markløft. 

Rull film for hele økta;  


Eirik Førlie 

Eirik Førlie jobber på Alpha- Trening i Drammen, og som produsent ogprogramleder i produksjonsselskapet 50K15 Productions.

Det er vanlig å tro at å løfte med bøyd rygg er farlig. Dette går vi dybden på her!

Ukentlig Pump med Rygg og Skuldre

Trening15.01.201832

Sprite opp treninga di med disse øvelsene og denne treningsmetoden. Se video.

5 ryggøvelser du bør gjøre

Trening17.02.2017156

Dette er ryggøvelser du kanskje ikke har gjort før.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening05.12.201643

Slik får du mer ut av markløft.

Ukentlig Pump med Rygg og Skuldre

Trening15.01.201832

5 ryggøvelser du bør gjøre

Trening17.02.2017156

1 år uten alkohol gjør mye

Diverse15.11.20181457

Se også 12 andre som har gjort en kjempejobb.

7 tips for bedre hip thrust

Trening15.11.201833

Få bedre utbytte av hip thrust ved å følge disse rådene.
Nils Harald Moe på 71 år har stilt flere ganger i fitness.

TOPP-3 for STØRRE triceps

Trening13.11.2018105

Vil du ha større armer? Da bør du fokusere på tricepsen. Se hvorfor!
Disse 5 matvarene er med å øke energien din.