Fettforbrenning på 15 minutter

Trening23.04.2018Eirik Førlie0

Få opp forbrenningen din med denne treningsrutinen.

Sommeren er rett rundt hjørnet og flere og flere legger seg i fettforbrenning- og cardio-modus. I dagens Ukentlig Pump kjører vi en type finisher med en rekke styrkeøvelser eller kan også kjøres som en økt i seg selv om du har lite tid. Tar ca 10-15 minutter, alt spørs på pauser, form, vekt etc.

Økta her kan også være fin å kjøre for å sjekke progresjon på formen. Om man klarer det på kortere total tid, mindre pauser mellom sett eller mer vekter og belastning på øvelser.

Finn deg en vektstang, et hjørnet (eller en "tbar setup") og en eller et par vektskiver. Ta gjerne med en treningkompis og kjør runder back to back.

Totalt 5 sett/runder. 12 reps per øvelse og 1 minutt pause. Eventuelt pause mens treningskompisen kjører sin runde.

Snurr film for øvelser og økta:


Eirik Førlie 

Eirik Førlie jobber på Alpha- Trening i Drammen, og som produsent ogprogramleder i produksjonsselskapet 50K15 Productions.

Eggets unike egenskaper for deg som vil ned i vekt.
Hvorfor går noen opp i vekt når de tilsynelatende gjør alt riktig? Se svaret.
Kaffe inneholder koffein og kan dette hjelpe deg med å forbrenne mer fett?
Det finnes usannheter om hvordan man får større muskler og lavere fettprosent. Dette er 7 av dem!

10 enkle måter å spolere en diett

Kosthold22.02.2019443

Les og lær.
Og ikke minst hvor lenge etter du skal spise etter trening.

Slik bør du starte dagen

Kosthold20.02.201913

Sjekk ut frokosten som gir deg den næringen du trenger og holder deg energisk hele dagen.

Espen med 302,5 kg i knebøy

Strongman19.02.2019223

Espen Aune som har for lengst lagt opp som strongman er fortsatt råsterk!
Albueposisjonen kan være forskjellen på en god og dårlig knebøy.