Skrevet av Emne: Hva mener dere er den beste næringssammensetningen under deff?  (Lest 1465 ganger)

Utlogget FrostMinD

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

Selv har jeg 45 % protein, 30 % fett og 25 % karbo.. Håper dere kunne delt deres tanker og evt erfaringer omkring dette
"Look son, there comes a time in every man's life when he has to make a decision. Do you want to be big, powerful, jacked, yoked-up, have women everywhere want you and men fear you . . . or do you want to do CrossFit?"

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sjekk denne :

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=122034.msg1835215#new

Den vanlige anbefalingen er 10-20% protein. 15% kan tenkes å holde under normale omstendigheter men bør skrus opp på diett for å opprettholde proteininntaket. Kanskje opp imot det dobbelte hvis du er nede i så lite som halvparten av normalt kaloriinntak.

45% er så mye at det kan tenkes at du kan få proteinforgiftning av det over tid. Det er uansett langt over hva noen som helst har noe bruk for. Du kan prøve noe sånt som en ekstremdiett men det må bli over kort tid i så fall.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget FrostMinD

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

Værste jeg har hørt.. Jeg burde i så fall ha vært proteinforgifta for lenge siden hvis det stemte.
"Look son, there comes a time in every man's life when he has to make a decision. Do you want to be big, powerful, jacked, yoked-up, have women everywhere want you and men fear you . . . or do you want to do CrossFit?"

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Kan tenkes du må unngå å spise karbohydrater for å få det. Men det er iallfall ikke noen vits å holde på sånn over tid.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget FrostMinD

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

Hva mener du med å holde på sånn over tid?
"Look son, there comes a time in every man's life when he has to make a decision. Do you want to be big, powerful, jacked, yoked-up, have women everywhere want you and men fear you . . . or do you want to do CrossFit?"

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
De fleste dietter går veldig bra hvis man ikke holder på med de i månedsvis.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!