Skrevet av Emne: Ned i vekt før 17 mai  (Lest 2231 ganger)

Utlogget jente0

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Ned i vekt før 17 mai
« : 07. mars 2013, 18:36 »
Hei  Smiley

Til 17 mai har jeg satt meg et mål. Målet mitt er å gjøre kroppen mest ugjenkjennlig.
Jeg er ikke fornøyd med den jeg har nå. Jeg er overvektig.

Til vanlig trener jeg noen 3-4 dager i uka på et treningssetner.  Har gått ned litt allerede.

Kostholdet mitt er ikke så mye å skryte av. Jeg spiser normalt, men ikke så sunt som jeg burde. Spiser når jeg er sulten. Vekten har har ca vært den samme i 3 år nå. 


Hvordan kan jeg nå målet mitt/ komme nærmest mulig målet mitt?
 Smile
Hva fungerer når man vil ned i vekt?
Noen bra treningsprogrammer?

Tusen takk for svar Smiley




Utlogget zanorex

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Ned i vekt før 17 mai
« #1 : 07. mars 2013, 20:06 »
hei, for å kunne hjelpe må jeg/vi vite ett par ting.
Høyde?
vekt?
Alder?

Diett? hvordan ser kostholdet ut, kcal daglig?
Drikker du/cheatmeal i helger? brus pizza?

Hvordan trener du ?

Utlogget Superhelt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 184
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 184

Sv: Ned i vekt før 17 mai
« #2 : 07. mars 2013, 21:54 »
Problemet ligger ikke i maten, det ligger i din motivasjon og mål. du kan gå ned i vekt med å trøkke ned pizza hele dagen, men du må forbrenne deretter.

Jada, Telle kalorier hjelper. det funker, men er det dêt du vil gjøre?
Det hagler med helt like tråder som dette, alle spør det samme. akkurat som det er en hemmelighet. Det er ingen hemmelighet. jeg kan sikkert poste en Google-searched Spiseplan. men er det noe du vil følge?

de fleste trener, og spiser som en verdensmester. men i realiteten, var innsatsen igår på treninga så hard at når du skulle ta i rattet på vei hjem, at du måtte slappe av i 10min før du klarte å kjøre?

hvis du ser rundt deg, de menneskene/vennene rundt deg, som har gått masse ned i vekt på kort tid. hva har de fleste til felles egentlig? Ta trappa istedenfor rulletrappa. gå til butikken. hopp av en bussstopp tidligere, gå den siste strekningen. alle forskjeller fra din nåværende hverdag hjelper.

når du leser mitt lange rare innlegg, så ikke misforstå, jeg prøver ikke å demotivere eller dra deg ned i kjellern. hvis du Virkelig vil gå ned i vekt. så er du nødt til å jobbe hardt, stå forran speilet ikveld, og fortell deg selv at "imorgen skal jeg gå X langt" "løfte x mye" "spise Egg til frokost istedenfor brød"

Jeg har en Gutt på 15 som jeg coacher nå om dagen, en som var veldig lik meg noen år siden (122-69kg). han trodde han visste hva å spise sunt var, men fikk seg et sjokk når jeg fikk full kontroll over hva han spiste. (i regi med moren) Siden 1.feb har han gått ned fra 108 til 97kg. så, alle kan klare det.
er det en "alright" PT på treningsenteret ditt? ta en runde der, og lær litt (nå vet jeg ikke om din treningserfaring)

Alt ordner seg. og til standard svar.. Cottage Cheese, Mager Kesam, Magert kjøtt, Fisk,havregrøt, Ris, avokado og masse grønnsaker. Kjør på !

Mark: 235
Knebøy: 160
Benk: 145
Alder 23. Høyde 181. 85kg
Superhelt @ www.Norkost.no
Coach Prosjekt 1 1.feb -> (108 - 94g)
Coach Prosjekt 2 1.Jan -> (82-74kg) -Ferdig

Utlogget jente0

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Ned i vekt før 17 mai
« #3 : 07. mars 2013, 22:44 »
Takk for svar Smiley

Regnet med at det var flere like spørsmål på forumet, men ved å spørre det selv blir det mer motiverende, samtidig som det blir mer personlig Smiley

Jeg veier rundt 100 kg. Er ca 170høy.


Jeg skal gi alt når jeg trener, og spise mer magert.

Hva slags trening er bra? Hvor ofte burde jeg trene? Hver dag?

Utlogget Hey bruh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Ned i vekt før 17 mai
« #4 : 07. mars 2013, 23:48 »
Du kan jo gi dietten din en pangstart med PSMF. PSMF er en ekstremdiett som man ikke skal gå på over lengre tid, men jeg har prøvd den et par ganger og den funker veeldig bra Wink
Om du klarer å gjennomføre 2-3 uker med denne dietten, så vil du mest sannsynlig da ha blitt så flink til å beherske deg selv ovenfor godsaker at du vil klare det du har som mål etter hvert Smiley Men husk, det er ingen snarveier til drømmekroppen, det vil ta tid og du må være tålmodig. Men bare stå på, du vil nok merke fremgang relativt kjapt! Smiley

Her er en link til oppskrift på PSMF, men huusk!; Les nøye gjennom artikkelen og sett deg godt inn i det, og gjerne planlegg måltider en uke frem i tid før du setter igang Wink Lykke til! http://myrevolution.no/s/hurtig-vektnedgang-med-psmf/

Utlogget Superhelt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 184
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 184

Sv: Ned i vekt før 17 mai
« #5 : 08. mars 2013, 06:23 »
PSMF funker nok for dem det gjelder. Ser ikke poeng med å kaste seg ut på noe hardcore diett uten tidligere erfaring. Jeg har drevet endel med Biorytme. Lite søk så kan du lese litt om denne. Har kjørt både psmf og Bio. Forskjellen for meg er sistnevnte trenger du ikke telle så mye kalorier. Og er mer mett. Alt for sin egen smak.

Hvis du bor på østlandet, så er det veldig fint vær om dagen. Finn en vennine og gå tur ute. Ingenting slår det, i tillegg blir du oppdatert på hvem som har feid over hvem!
Mark: 235
Knebøy: 160
Benk: 145
Alder 23. Høyde 181. 85kg
Superhelt @ www.Norkost.no
Coach Prosjekt 1 1.feb -> (108 - 94g)
Coach Prosjekt 2 1.Jan -> (82-74kg) -Ferdig

Utlogget Hey bruh

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Ned i vekt før 17 mai
« #6 : 08. mars 2013, 23:34 »
Tja, nå har jo PSMF ganske klare og lette retningslinjer, så det å skulle følge den er ikke noe særlig hokkus pokkus ;P Med untak av sinnsyke cravings så klart. Man trenger heller ikke telle kalorier på PSMF, kun passe på at man får i seg tilstrekkelig med protein..
Vil nok også tro at du bør holde styr på makroene om man skal få optimale resultater med biorytme dietten?

Utlogget jente0

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Ned i vekt før 17 mai
« #7 : 11. mars 2013, 02:09 »
Hei igjen Smiley

Har nå lest litt om diettene.

Er det lurt å gå på en diett å samtidig trene?

Smiley

Utlogget Superhelt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 184
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 184

Sv: Ned i vekt før 17 mai
« #8 : 11. mars 2013, 10:09 »
Hold deg aktiv. Gjør det til en livsstil.
Mark: 235
Knebøy: 160
Benk: 145
Alder 23. Høyde 181. 85kg
Superhelt @ www.Norkost.no
Coach Prosjekt 1 1.feb -> (108 - 94g)
Coach Prosjekt 2 1.Jan -> (82-74kg) -Ferdig

Utlogget jente0

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Ned i vekt før 17 mai
« #9 : 11. mars 2013, 17:22 »
Herlig Smiley Tusen takk for svar Smiley Kommer med oppdatering på framgang Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!