Skrevet av Emne: Ønsker meg noen gode tips for den siste strekningen :-)  (Lest 965 ganger)

Utlogget t_lien

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei dere,

Jeg tenkte jeg skulle benytte muligheten her på dette forumet til å få noen innspill fra folk som kan vanvittig mye mer enn meg om trening og kosthold!

Jeg har siden ca. et års tid tilbake klart å skape meg gode treningsvaner etter flere år der dette har blitt nedprioritert til fordel for mer unyttige sysler. Et direkte resultat av dette, har vært en vektnedgang jeg er veldig fornøyd med, og ikke minst økning i muskelmasse.

* Nå trener jeg minst 4 ganger i uken.
* Veier i dag 67 kilo, med en fettprosent på ca. 12.

En kroppsanalyse hevder at min idealvekt ligger 1 kilo over der jeg befinner meg nå. Samtidig ser jeg at jeg har et behov for å få bukt med det siste underhudsfettet som (selvfølgelig) er plassert på magen. Det er rett og slett det eneste som gjenstår før jeg vil si meg relativt fornøyd. Så det må et kaloriunderskudd til.

Det jeg gjerne ville hatt litt innspill på er hva slags kaloriunderskudd jeg bør ligge på for å få ned fettprosenten/angripe det siste underhudsfettet som jeg vil kvitte meg med! Kroppsanalysen viste meg at jeg har en hvileforbrenning på 1600 kalorier daglig. Treningen jeg går på er i all hovedsak intensive sirkeltreninger. Usikker på hvor mye kalorier de brenner, men det er nok en del.

Om noen har noen ideer om hvor jeg burde starte så takker jeg ydmykt for svar.
Ha det fint!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!