Skrevet av Emne: Supersta magefett. Frustrert  (Lest 1572 ganger)

Utlogget blabla123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Supersta magefett. Frustrert
« : 31. mars 2014, 20:01 »
Drev med fotball helt til bena ble ødelagt for to år siden. Da begynte det slappe livet med micro-mat og øl vær eneste dag. Førte selvfølgelig til at jeg ble tykkere. Alt sammen la seg på hoft, rumpe, bryst og på magen. Men bare rett under navlen på magen. Har nå trent 4 dager i uken i 5 måneder. Alt synlig fett er borte bortsett fra magepartiet. Har fått veldig markerte muskler overalt (noe som ikke var noe hovedmål). Sixpack til og med, men under navlen blir de to nederste "kulene" dekket til. Jeg vet det er vanlig, men jeg føler det er litt annerledes med meg siden det stikker ut 4 cm. Ser veldig dumt ut. Jeg vet at det er noe av det mest vanskelige å kvitte seg med, men det er jo mengder. Ser resultater overalt utenom dette fettet. På nettet ellers leser jeg alt fra vanlig kaloriunderskudd til at det skal være umulig å trene bort, og må derfor opereres bort.

Om noen kunne se på hva en uke for meg innebærer, og komme med forslag så blir jeg evig takknemlig. Begynner snar å bli sprø. Vet også at jeg drikker mye øl, men det er det beste jeg vet, og klarer ikke kutte det helt ut. Forstår bare ikke at dette ikke skulle funke på mage når det funket på alt annet iløpet av kort tid. Jeg veier 75kg. 190 høy

Mandag-Torsdag: Frokost: Havregryn.
Jobb: Fysisk industrijobb
Kaffepause: to knekkebrød med makrell i tomat
Lunsj: To knekkebrød med makrell i tomat og en skyr
Middag: 1 Kyllingfilet, laksefilet, torskefilet helt reint uten noen form for tilbehør, bare salat.
Trening: Kroppsvekt høy intensitet i 30-45 min. Løpe intervall opp bakke i full pinne 25sek, 10sek pause 10 ganger.
Mat på kvelden: To speilegg på rugbrød. Salat og proteinshake.

Fredag: Samme frokost. Dropper lunch. Taco til middag og til kvelds. Omtrent 6 halvlitere med øl.
Lørdag: Samme frokost. Jogger 2km. Dropper lunch. Gjerne biff eller bacalao til middag. 9 halvlitere og noe sprit.
Søndag: Samme frokost, Dropper lunch. Alt fra fisk til bensinstasjonsburger til middag: dropper kveldsmat.

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Supersta magefett. Frustrert
« #1 : 01. april 2014, 13:16 »
Det ser ut til å være et helt bra kosthold. Skal du bli kvitt det aller siste fettet bør du droppe alkohol og se hva som skjer. Unn deg god mat i helgen, men det siste fettet får du nok ikke bort uten å kutte ned på 15 halvlitere. Alternativet er å redusere kvoten med alkohol til et minimum og heller leve relativt sunt 6-7 dager i uken i stedet. Det er relativt tøffe kår for å senke den siste prosenten med fett....
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!