Skrevet av Emne: Alpha Machine Extreme Matrix Pre-workout Svinesund ?  (Lest 7906 ganger)

Utlogget SvenArne

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hei Allesammen er ny her inne

var på Svinesund sist uke og kjøpte med meg litt Suplimenter og då anbefalte selgeren dette preworkout pulveret på det sterkeste så eg måtte jo prøve det  Smiley

kom hjem til Stavanger på søndag skulle prøve en scoup smakte fint men forseilinga var allerede åpnet på begge jeg kjøpte..syns det er litt skummelt

så ville jeg lese litt om andre sin erfaringer om dette produktet men finner ingen informasjon..finner bare et bilde på en nettside så går ingenplass'

Har jeg blitt lurt ?
Tanker ?


Utlogget project-Hercules

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

du har bare kjøpt et "YOLO" produkt som er ment for unge naive nordmenn Tongue Og de tjener nok fett på det av noe som tilsvarer bare et par kopper med kaffe. Standard forsegling på produkter er som regel et plastomslag rundt skrulokket og enda en forsegling av papir som er limt på toppen. Hvis papir forseglinga har blitt åpnet så kan det hende at den boksen mangler et eller noen serveringer siden det har blitt brukt som et testprodukt. For å sjekke om det mangler serveringer så bare tømmer du alt inneholdet i vektskål og ser om sumen stemmer med det som står på boksen. Og forhold deg til produkter som gir deg faktisk en virkning og ikke bare fordi det smaker godt.
Vekt:89-92kg
Høyde:174cm

   -=RAW=-
Knebøy: 160kg
Markløft: 180kg
Benkpress: 170kg
Smalbenk: 150kg
Millitærpress 100kg


THE MORE YOU KNOW!
THE MORE YOU GROW!

this aint for no weak ass Captain crunch noodle eatin ass mutha fucka like YOU!

Utlogget christerl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Jeg må si det angående alpha machine, jeg har prøvd mange forskjellige pwo. Men denne funker vilt bra på meg,  en venn har også denne og sier også att det er noe av det "beste" han har prøvd. Vi begge sliter med å sove på hvis vi tar den etter 1800. På trening yter jeg mere enn jeg har gjort på lenge. Jeg merker att hjertet slår fortere også pluss att jeg blir latterlig varm.
Jeg biter fælt med kjeven også. Virker nesten som en mindre dose amfetamin. Det er vi begge enige om, på meg kikker den bedre enn det craze og jack3d gjorde. Hvorfor jeg reagerer sånn på den aner jeg ikke. Jeg får forresten også ikke stå kølle etter å ha tatt AM

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Jeg må si det angående alpha machine, jeg har prøvd mange forskjellige pwo. Men denne funker vilt bra på meg,  en venn har også denne og sier også att det er noe av det "beste" han har prøvd. Vi begge sliter med å sove på hvis vi tar den etter 1800. På trening yter jeg mere enn jeg har gjort på lenge. Jeg merker att hjertet slår fortere også pluss att jeg blir latterlig varm.
Jeg biter fælt med kjeven også. Virker nesten som en mindre dose amfetamin
. Det er vi begge enige om, på meg kikker den bedre enn det craze og jack3d gjorde. Hvorfor jeg reagerer sånn på den aner jeg ikke. Jeg får forresten også ikke stå kølle etter å ha tatt AM

Ren underholdning. Jævlig bra !
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Noe efedrin/dmaa stack han kanskje tok, Christerl? Smiley Uansett, jeg ble "anbefalt" noe som heter Frenzy av en 15-16 åring som jobba på Bodypower på Nordby. Han mente det var det sterkeste de hadde. Jeg kjøpte en boks (YOLO rite?) for å prøve dette. Aldri blitt så skuffet i hele mitt liv Cheesy

Utlogget christerl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

hehe. masse rævva produkter. si hva du vil. men akkurat alpha machine funker gull på meg:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!